Aloitetaan

palsta.psykiatri

24

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyyvän et

      Jos uot liäkäri ni myärää haukulliselle rauhottavia tupala- annos nykyseen nähden ja aika kaulapatin poistohan ja sikrale hormuunikuuri jotta saa viel luistot takasin ku näyttää kevät ottavan koville... ;))) Viel kerran ne mahalat juoksemaan... Ja haukullinen että se sais yhen nukuttua iliman kipuja!!!

      • 23

        umalle pitäs määrätä totuusseerumia, ja davalle jotain pervosalpaajaa.


      • palsta.psykiatri
        23 kirjoitti:

        umalle pitäs määrätä totuusseerumia, ja davalle jotain pervosalpaajaa.

        Minä näin aurinvaloa ulkona äsken, nyt on niin että pitkäaikainen altistus sähkölle aiheuttaa joissakin tapauksissa, ns. ylikierrosta.

        Suositten koneen sulkemista ja menoa ulkoilemaan 10 minuutiksi.

        Tule uudestaan ja avaa koneesi kokeile, onko vielä se tunne ettö joka paikassa on sama henkilö.


      • 34+1
        palsta.psykiatri kirjoitti:

        Minä näin aurinvaloa ulkona äsken, nyt on niin että pitkäaikainen altistus sähkölle aiheuttaa joissakin tapauksissa, ns. ylikierrosta.

        Suositten koneen sulkemista ja menoa ulkoilemaan 10 minuutiksi.

        Tule uudestaan ja avaa koneesi kokeile, onko vielä se tunne ettö joka paikassa on sama henkilö.

        siellähän on tohtori Sykerö!

        Mikä tunne, missä paikassa ja kuka henkilö?

        Väittääkö tohtori Sykerö että Dava ja Uma ovat yksi ja sama henkilö??


      • palsta.psykiatri
        34+1 kirjoitti:

        siellähän on tohtori Sykerö!

        Mikä tunne, missä paikassa ja kuka henkilö?

        Väittääkö tohtori Sykerö että Dava ja Uma ovat yksi ja sama henkilö??

        Anteeksi kuinka, luin heidän kirjoituksiaan erittäin tarkasti.
        Uma on vanhempi rouva ja tämä toinen on nuori nainen, siitä en toki menisi 100% varmuuteen etteikö kysymyksessä olisi äiti ja tytär, mutta vaikka näin olisi, he ovat täysin eri persoonia.


      • 1+74233
        palsta.psykiatri kirjoitti:

        Anteeksi kuinka, luin heidän kirjoituksiaan erittäin tarkasti.
        Uma on vanhempi rouva ja tämä toinen on nuori nainen, siitä en toki menisi 100% varmuuteen etteikö kysymyksessä olisi äiti ja tytär, mutta vaikka näin olisi, he ovat täysin eri persoonia.

        äiti ja tytär?


    • Huokaus!

      Huoh Uma! Joko taas uusi nicki ja mieheksi tekeydyit.

      • palsta.psykiatri

        Tämä on oivallinen kommentti esimerkki siitä kuinka pitkälle, asiat ovat edenneet.


    • Heloisa

      terapiasta välitä, mutta pirturesepti tulisi tarpeeseen. Vaivojani en viitsi kertoa, mutta sisäiseen ja ulkoiseen käyttöön tulisi.

      • Pukeli 1

        kun yksi entisen mökkinaapurin perheen poika sai reseptillä pirtua sokeritauti pistoksiin tarkoitettujen neulojen desinfiointiin, niin isäukko joi sen pirtun kylän muiden juoppoukkojen kanssa.


      • silloin kauan kauan sitten kotibileissä pirtua. Yksi osallistujoista luki lääketiedettä ja sai sitä kautta reseptit;)

        Voi niitä aikoja:-D


      • Pukeli 1
        umalehtinen kirjoitti:

        silloin kauan kauan sitten kotibileissä pirtua. Yksi osallistujoista luki lääketiedettä ja sai sitä kautta reseptit;)

        Voi niitä aikoja:-D

        likkakaveri oli isänsä labrassa töissä ja hän sitten pihisti sieltä pirtua jonka lantrasimme ja minä laitoin sen pullon käsilaukkuun, että tanssien paussilla kävisimme vessassa ottamassa paukut, mutta hitto soikoon se korkki oli auennut:((((((
        Mun käsilaukku oli litimärkä.


      • Pukeli 1 kirjoitti:

        likkakaveri oli isänsä labrassa töissä ja hän sitten pihisti sieltä pirtua jonka lantrasimme ja minä laitoin sen pullon käsilaukkuun, että tanssien paussilla kävisimme vessassa ottamassa paukut, mutta hitto soikoon se korkki oli auennut:((((((
        Mun käsilaukku oli litimärkä.

        Sprite ja puolukkamehu olivat hyviä pirtun kanssa ja sopi erinomaisesti booliin:)) Taisi sitä silloin olla joskus taskumatissakin. Mulla oli hieno sellainen litteä ja oli ns. koru. Täytyy ruveta kaiveleen, kyllä se meillä jossakin vielä on. Sain sen aikoinani lahjaksi. Se oli kotelossa ja samaan sarjaan kuului hieno imuke;-DD

        Sitä oltiin kuin hienoimpiakin maailmannaisia silloin:)


      • @@@@@@@@@@@@
        umalehtinen kirjoitti:

        Sprite ja puolukkamehu olivat hyviä pirtun kanssa ja sopi erinomaisesti booliin:)) Taisi sitä silloin olla joskus taskumatissakin. Mulla oli hieno sellainen litteä ja oli ns. koru. Täytyy ruveta kaiveleen, kyllä se meillä jossakin vielä on. Sain sen aikoinani lahjaksi. Se oli kotelossa ja samaan sarjaan kuului hieno imuke;-DD

        Sitä oltiin kuin hienoimpiakin maailmannaisia silloin:)

        kotipolttoista vai?


      • Heloisa
        @@@@@@@@@@@@ kirjoitti:

        kotipolttoista vai?

        kyykkiä metsän siimeksessä tiputtamassa kotipolttoista. Lapsena marjareissulla törmättiin joskus ihan oikeaan tehtaaseen. Siitä hölöttäminen oli kiellettyä ja sekin toi jännittävän mausteen siihen juttuun.


      • Heloisa
        Pukeli 1 kirjoitti:

        kun yksi entisen mökkinaapurin perheen poika sai reseptillä pirtua sokeritauti pistoksiin tarkoitettujen neulojen desinfiointiin, niin isäukko joi sen pirtun kylän muiden juoppoukkojen kanssa.

        meidän puolen mummot, kai papatkin, reseptejä. Sitten alkoi puhaltamaan uudet tuulet ja lääkäri oli vaan nauranut kun mummoni oli pyytänyt reseptiä. Diabeetikolle sitä annettiin niin reilusti, että riitti nautiskeluunkin.


      • @@@@@@@@@@@@ kirjoitti:

        kotipolttoista vai?

        ei ole koskaan kuulunut millään lailla elämääni. Ei edes kotiviini.


      • sioille
        umalehtinen kirjoitti:

        ei ole koskaan kuulunut millään lailla elämääni. Ei edes kotiviini.

        Ei varmaankaan ole kuulunt kotiviini, siun elääshä kuuluup vaa sikojen pirtu, nappi valinta.


      • Heloisa
        umalehtinen kirjoitti:

        ei ole koskaan kuulunut millään lailla elämääni. Ei edes kotiviini.

        se on kuulunu ja vahvasti, ei sillai että ite olisin ryyppäilly sitä. Krakus-vodkaksi sanoivat kylän ukot ja krakus-pullossa taisi ollakin.
        Siinä oli niin paljo prosentteja, että paloi liekillä.
        Tuttu antaa joskus kotiviiniä. Oon joskus ajatellu kokeilla tehdä, mutta en vaan saa aikaseksi.


      • 12v123
        umalehtinen kirjoitti:

        silloin kauan kauan sitten kotibileissä pirtua. Yksi osallistujoista luki lääketiedettä ja sai sitä kautta reseptit;)

        Voi niitä aikoja:-D

        Rikos välittää laitomasti pirtua


      • siis...
        12v123 kirjoitti:

        Rikos välittää laitomasti pirtua

        ei kö yllytys sama asia? näin käsitän


      • tietoa.
        siis... kirjoitti:

        ei kö yllytys sama asia? näin käsitän

        Lääkäreiltkin toimiluvat mennyt pirtu ymm repsujen tähren.


    • 15+11

      Mun mielestä kaikkein huvittavimpii ihmisii on juuri ne, jokka luulee ymmärtävänsä kaiken mut todellisuudessa ei ymmärrä ees sitä, miks tääläkin pahoin voiudaan.

      Mee vaikka vessaan peilin eteen ja kato tarkkaan.

      Mimmonen kusipää siä sua vastaan kattelee?

    • on vähän sellainen olo, että lääkitystä pitäisi tarkistaa. Mitäpä suosittelet?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe