Pidän kannettavaa (Debian/Sid) päällä ympäri vuorokauden. Alle kahden viikon jälkeen meinaa kone tukehtua täysin vaikkei tee yhtään mitään, pitää vaan KDE-ikkunointizydeemiä auki.
Se siitä Debianin käyttökelpoisuudesta tässäkin tapauksessa.
24/7?
5
414
Vastaukset
sid = unstable
Laita vaan se Debian 5 stable niin kyllä toimii. Hyvä käyttis, kyllä käyttää 24/7.- Nichya
Debian 5 Lenny Gnome ja mitään hidastumisongelmia ei ole, vaikka ympäri vuorokauden onkin kone päällä.
Unstable on aina unstable. - joo.
kannettavien tuulettimet tuskin on tarpeeksi tehokkaita koneen tuottamaa lämpöä ajatellen varsinkaan jos kone on yhtään tehokkaampi.
- YpKw3jUHdm
Kyllä raahattavien tuulettimet on mitoitettu koneen lämpötehon mukaan.
Minulla on kahdessa vanhassa koneessa Debian sid eikä kummassakaan ole mitään feilua vaikka ajavat 100% kuormaa yötäpäivää, toinen on nyt ollut 13 päivää ja toinen 7 päivää, olen jotain päivitellyt välillä, muuten olisi mittarissa enemmänkin. Tässä kuvakaappaus
http://www.mworks.info/kuvakaappaus/debian/uptime.png
Ehdotan että avaat järjestelmän valvonnan, prosessit välilehti ja klikkailet "muisti" kohdan sitä nimikettä siten että suurimmat muistinkuluttajat näkyvät ylimpänä, näin
http://www.mworks.info/kuvakaappaus/debian/muisti.png
Siitä voit utsia mikä softa vie eniten muistia ja onko siinä jotain hämärää. Älä välitä mun esimerkin muistijutuista, ne on hieman erikoisia koukeroita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude23615169Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510136Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089361Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237089Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826527Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1736207Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole464786IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451680Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251576