Pidän kannettavaa (Debian/Sid) päällä ympäri vuorokauden. Alle kahden viikon jälkeen meinaa kone tukehtua täysin vaikkei tee yhtään mitään, pitää vaan KDE-ikkunointizydeemiä auki.
Se siitä Debianin käyttökelpoisuudesta tässäkin tapauksessa.
24/7?
5
410
Vastaukset
sid = unstable
Laita vaan se Debian 5 stable niin kyllä toimii. Hyvä käyttis, kyllä käyttää 24/7.- Nichya
Debian 5 Lenny Gnome ja mitään hidastumisongelmia ei ole, vaikka ympäri vuorokauden onkin kone päällä.
Unstable on aina unstable. - joo.
kannettavien tuulettimet tuskin on tarpeeksi tehokkaita koneen tuottamaa lämpöä ajatellen varsinkaan jos kone on yhtään tehokkaampi.
- YpKw3jUHdm
Kyllä raahattavien tuulettimet on mitoitettu koneen lämpötehon mukaan.
Minulla on kahdessa vanhassa koneessa Debian sid eikä kummassakaan ole mitään feilua vaikka ajavat 100% kuormaa yötäpäivää, toinen on nyt ollut 13 päivää ja toinen 7 päivää, olen jotain päivitellyt välillä, muuten olisi mittarissa enemmänkin. Tässä kuvakaappaus
http://www.mworks.info/kuvakaappaus/debian/uptime.png
Ehdotan että avaat järjestelmän valvonnan, prosessit välilehti ja klikkailet "muisti" kohdan sitä nimikettä siten että suurimmat muistinkuluttajat näkyvät ylimpänä, näin
http://www.mworks.info/kuvakaappaus/debian/muisti.png
Siitä voit utsia mikä softa vie eniten muistia ja onko siinä jotain hämärää. Älä välitä mun esimerkin muistijutuista, ne on hieman erikoisia koukeroita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975582
- 564241
- 462516
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282338Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201178- 231085
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431071