miten lesbot harrastavat sexiä?
olen 17 v lesbo ja haluaisin sexxata tyttö ystäväni kanssa, miten teen sen?
miten lesbot harrastavat sexiä?
26
4255
Vastaukset
- puupää*
luonto tikanpojat puuhun ajaa.
Sexipalstalle marsmars. - helppookuheinänteko
Tee sille niinku haluaisit itelles tehtävän!
- hyppytunti
alkaa aivoista, ensin sinuna opettelisin käyttämään niitä.
- Ahtaajaoppilas
mut loppu ei oo. Sun tarttis itse opetella käyttämään aivojas, jolloin ehkä ymmärryskykyskin kasvaa. Toivos on kelpo elää.
- Lesbot tietää
miten rakastellaan naista!
Kun et tiiä, et ole lesbo!!! Yhyyy :( I,M SO SORRY- Vickis15
kaikki tapahtuu käsin - löyhkäävä alakerta. Ota silakkapurkki ja haista sitä.
- mussun mussun
Vickis15 kirjoitti:
Ensinnäkin miehellä on vain yksi uloke mitä on "enemmän" kun naisella. Se on aika helposti korvattavissa.
Kaikki ei tosiaan tapahdu käsin, vaan kaikki tapahtuu ihan samalla tavalla kun miehen ja naisen välillä.
kokenut kummatkin.
Ja tämä löyhkä tulee juuri siitä että nainen on ollut miehen kanssa. - hoplaavaan
Vickis15 kirjoitti:
Ja niin kauan kuin täällä käy ohikulkeneet ym. uros puoliset häiriköt minä lupaan ja vannon terrorisoivani kahta "miesten" palstaa kaikella mahdollisella roskalla.
Voi kai esim. tiirailla hyviä lesbo elokuvia, fantasioida ja sitä rataa. Täälläkin toisessa ketjussa "Todella kaunis rakastelukohtaus- Lip service" niitä esitellään. Sama se kai on monien heterojen kanssa. Itse ainakin hain ensimmäiset "seksikokeiluni" mielikuvissani. Jos et ole ihan varma seksuaalisuudestasi, kun olet noin nuori, niin voit tiirailla myös eroottisia heteroseksijuttuja ja tutkia tuntemuksiasi.
- HAE APUA !
Hei, sulle heteroäijä ! Sori vaan, mutta kukaan täällä ei kaipaa sun neuvoja heteroseksistä eikä mitään epävarmojen käännytystä heteroksi !
Heteromuijia on pilvin pimein noilla palstoilla, siis omilla palstoilla, miksi ihmeessä sä täältä kerjäät huomiota ? Onko sulla tekemisen puutetta, vai mikä vaivaa kun ei vissiin muutakaan tekemistä oo kun kiustata täällä lepakoita ja yrittää käännyttää hetskuiksi.
Tämä on nimenomaan lesbopalsta, täällä keskustellaan lesboista ja lesbot keskustelevat täällä. Emme kaipaa mitään huomionkipeää äijää emmekä heteronäkökulmia laisinkaan. Tarkoituksena vissiin onkin vaan provoilla ja saada huomiota, ilmeisesti sitä et sitten muualta saa !
EMME KAIPAA MITÄÄN HETERONÄKÖKULMIA TÄNNE !
Ikääkin sulla on 49v., mutta käyttäydyt kuin 12 v. Häpeäisit edes !
Tuntuu vähän siltä, että sulla ei oo kaikki kunnossa tuolla korvien välissä, joten hae ihmeessä apua itsellesi ! - lopettakaa jo
HAE APUA ! kirjoitti:
Hei, sulle heteroäijä ! Sori vaan, mutta kukaan täällä ei kaipaa sun neuvoja heteroseksistä eikä mitään epävarmojen käännytystä heteroksi !
Heteromuijia on pilvin pimein noilla palstoilla, siis omilla palstoilla, miksi ihmeessä sä täältä kerjäät huomiota ? Onko sulla tekemisen puutetta, vai mikä vaivaa kun ei vissiin muutakaan tekemistä oo kun kiustata täällä lepakoita ja yrittää käännyttää hetskuiksi.
Tämä on nimenomaan lesbopalsta, täällä keskustellaan lesboista ja lesbot keskustelevat täällä. Emme kaipaa mitään huomionkipeää äijää emmekä heteronäkökulmia laisinkaan. Tarkoituksena vissiin onkin vaan provoilla ja saada huomiota, ilmeisesti sitä et sitten muualta saa !
EMME KAIPAA MITÄÄN HETERONÄKÖKULMIA TÄNNE !
Ikääkin sulla on 49v., mutta käyttäydyt kuin 12 v. Häpeäisit edes !
Tuntuu vähän siltä, että sulla ei oo kaikki kunnossa tuolla korvien välissä, joten hae ihmeessä apua itsellesi !Älä vastaa sille, ja huomaa, se on kaivanut vanhan alotuksen vuodelta 2010, että saa täällä naiset puhumaan seksistä.
Älä suostu sen provoihin, se on naurettava ääliö, älä oo samanlainen. lopettakaa jo kirjoitti:
Älä vastaa sille, ja huomaa, se on kaivanut vanhan alotuksen vuodelta 2010, että saa täällä naiset puhumaan seksistä.
Älä suostu sen provoihin, se on naurettava ääliö, älä oo samanlainen.Jos tarkoitat että tuo edellisen viestini olisin kaivannut jostain vuodelta 2010, niin kuvitelmasi on ihan vain omassa päässäsi. Minä kirjoittelen täällä ihan vain omista kokemuksistani, eikä niillä mitään sen kummempia salaisia proiluja ja päämääriä ole. En ole selaillut täällä vanhoja viestejä muuta kuin uteliaisuudesta nopeasti vilkaissut parin nimimerkin kirjoituksia.
- jeejeejeejeejejejeje
http://lovegirls.co.uk/articlecomments/90/Lesbian Sex Positions For Dummies/
:)No tuoko oli sitä täällä paljon mainostettua naisten välistä rakkautta? En kauaa vilkaissut. sitä videota Jo naisten neuroottisesta ulkonäöstä hehkui että he eivät olleet ihan sinut itsensä kanssa. Etsi fiksumpia videoita. Jos jeeejjeettelet pelkille mekaanisille robottiasennoille niin se on voi olla ihan jeeejeeejeee.
- jeje.
pkeckman kirjoitti:
No tuoko oli sitä täällä paljon mainostettua naisten välistä rakkautta? En kauaa vilkaissut. sitä videota Jo naisten neuroottisesta ulkonäöstä hehkui että he eivät olleet ihan sinut itsensä kanssa. Etsi fiksumpia videoita. Jos jeeejjeettelet pelkille mekaanisille robottiasennoille niin se on voi olla ihan jeeejeeejeee.
katsoin vain kuvat ja luin tekstejä :)
"se on kaivanut vanhan alotuksen vuodelta 2010"
Mikä jokin aloitukseni on kaivattu mistä vuoden 2010 aloituksesta? Varmaan monet aloitukset muistuttavat toisiaan jos painimme täällä ikuisten ongelmien kanssa, mutta kyllä minä olen molemmat kaksi aloitustani bi-juttu ja laumasielu-juttu kirjoittanut ihan itse omilla käsilläni.
Ja tässä tapauksessahan minä jätin täysin omaan arvoonsa ja vastaamatta tuon "HAE APUA!" -henkilön viestiin.- D95
pusi pusi !
- Mee1
tässähän tulee ihan kiimanen olo, ku katto noita kuvia. heh :D onko muilla lepakoilla niin et haluttaa melkein koko ajan vai onks tää ihan yksilöllistä?
- Anonyymi
Pyydä häntä sexiin tai ala frirtailemaan. Mä oon 9v ja mun äiti ja isä on sexannut mun pikkusiskon. Mä tiedän homman😄
- Anonyymi
Joo homma on käsissä
- Anonyymi
Hieromalla pilluja yhteen ja pussailla, pussaile eri paikoista ja helli oikein kunnolla, nuole, pussaile, hiero pillua ja vaikka nuole sitä, se tuntuu ihanalta ku pillua hierotaan ja nuollaan👅🍑🍒👩❤️💋👩👩❤️👩❤️
- Anonyymi
Ensin aloita hitaasti silittelemään paikkoja aluksi vaikka poskia sitten hitaasti aina vaginaan asti, hiero vaginaa hellästi ja aloita pussailemaan, pussaile niskasta, rinnoista mahasta, selästä ja tietenkin muista suuseksi, ottakaa vaatteet pois alustaatteillenne ja ala tunnustella paikkoja, näyki tyttöystävääsi, se yleensä innostaa seksiin, ota rintaliivit pois ja ala nuolla tai imeä, kumpi vain on mukavaa, helli erityisesti vaginaa, ota stringit pois ja ensin silittelee, sitten nuole, ime tai saksi, kaikki tuntuu aivan ihanalta, nuole peppua ja hiero tai kaiva, hierokaa vaginoita yhteen ilman stringejä, voitte harrastaa vaikka porras-seksiä tai vain sänky-seksiä, nuolkaa toistenne vaginoita, sitten lopuksi menkää vaikka suihkuun harrastamaan seksiä, hiero kaa toistenne vaginoita, mene lattialle haara-asentoon, tyttöystäväsi nuolisi peppuasi tai vaginaasi, lopuksi vaikka suuseksiä tai vain lopetatte, itse pidän pitkistä seksi-hetkistä ja vaginan hieromisesta ja nuolemisesta, suuseksi on tärkein osa seksissä nimittäin se yleensä aloittaa ja lopettaa seksin👩❤️💋👩👩❤️👩🛏️
- Anonyymi
Tuu munkaa sänkyy
- Anonyymi
minne on hävinnyt "ohikulkenut heteromies" alias Moktar.Gubta /valuuttakauppias??
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108