Pellejengeistä kuten nämä kaiken maailman skinhead porukat?Itse olen ollut rikollisuuden ja ns"ala-maailman"kanssa sen verran tekemisissä,että voin kertoo että ainoat tosissaan otettava rikollisjengi esim huumeperinnässä ja muussa on NBK.Ei,ettäkö haukkuisin myöskään Bandiitteja,"kuulia" RG:tä,Enkeleitä..Mutta muut ovatkin sitten ihan täyttä paskaa,joista ei ole muuhun kun varastamaan kaupasta karkkia ja ryöstämään mummoja..niin ja tietysti ne osaa porukalla hakata jonkun reppanan...mutta so?Tosissaan näitä pilottitakki kaljuläskipellejä ei voi ottaa..se on tosiasia...!
Mitä mieltä..?
13
442
Vastaukset
- nämä kaikenmaailman
supportit ja pupportit vituttaa kun ne leikkii tuolla niiiiin kovaa gangstaa..hahhaha...vittu mitä pellejä oikeesti...niin ja miks ylipäätään pitää laittaa liivit päälle jos haluu tehdä rikoksia?Noita nyt on joka toinen vastaantuleva pässi nykyään joku vitun biaplos mc nakkilan osaston support pelle...uuuuh....pelottaa ihan vitusti nää saatanan landepellet...Itse asun stadissä ja oon nähnyt monennäköstä viheltäjää,mutta ainoat joilla liikkuu isot rahat näistä %jengeistä on juurikin tuo mainitsemani NBK...nuo on oikeesti kovaa porukkaa..Hoitaa ihan helvetin tehokkaasti perintää ja muuta..!
- Liivitön 100%
helpotti? Joko oot päättäny peruskoulun vai jäikö pahastikin kesken?
- niin kuin...
Liivitön 100% kirjoitti:
helpotti? Joko oot päättäny peruskoulun vai jäikö pahastikin kesken?
yleensä suntapaisillas häiriintyneillä tarkkisluokan luusereilla...Vai mahdoitkohan olla edes tarkkiksella,vai olisikohan se ollut ihan peräti apukoulu..?
- 18+88
Skinhead on enemmänkin aate kuin mikään yhtenäinen jengi, tosin onhan Blood & Honour kait
jotenkin järjestäytynyt ja monilla jäsenillä on helvetin hyvät suhteet muihin rikollisjengeihin,
jos näin voi sanoa ja aatemaailma varmasti natsaa keskenään tietyissä asioissa.
Isossa maailmassa esimerkiksi joku Aryan Brotherhood on varmaan ihan toista luokkaa ja
puhumattakaan Venäjän uusnatseista-skinheadeista, jotka ovat astetta hurjempaa porukkaa,
kuin mitkään tämän maan jengit. - Kuhan nyt totesin
Kaikkihan ovat aina pellejengejä niin pitkän aikaa kun "olen kuullut", "olen lukenut", "kaikkihan sanoo, että..." -linjauksella mennään mutta oletan, että jos oma ovesi olisi rikottu ja eteisessä seisoisi rautaputket käsissään lauma kiukkuisia kaljuja miehiä kyselemässä voipiko tulla peremmälle, niin pellejengiähän ne ovat varmaan siinäkin vaiheessa.
Menkää nyt pellet hevonv....n, mä tunnustan vain NBK:ta, huutaisit varmaan jollekin muulle porukalle siinäkin tapauksessa. Enhän toki tiedä miten kova tai hullu tapaus olet, mutta jotenkin veikkaisin että enemmänkin olotilasi olisi muuttunut primitiiviseen selviytymistaisteluajatteluun. Toisin sanoen pidätyskykysi olisi pettänyt ja itkisit sikiöasennossa lattialla, että älkää satuttako... En mä tosissani teittiä haukkunut, naapurin Masa käski. Se on sellainen kehveli... Ja lisää ulostetta roiskahtelisi samalla.- Spider-Veksi53
Voi jee, kun kaikki nyt suorastaan vapisevat joko pelosta tai kunnioituksesta! Olen näitä pässinpäitä, eli NBK-homoja, hintti-Enkeleitä sun muita paviaaneja nähnyt liiankin kanssa Lohjalla asuessani. Ainoa mikä tätä porukkaa yhdistää, on alhainen älykkyysosamäärä. Eivät todellakaan osaa ongelmanratkaisukyvyillään, logiikalla, päättelyllä tai suunnittelulla rahoiksi lyödä. Ainoa ansaintakaava heillä on ja tulee olemaan se, että Virossa tehdään paskaa roinaa, jota nämä apinat käyvät sitten maastokätköihinsä jemmailemassa, kun ovat lukeneet Iltalehdestä, että nykyisin ne pitää jemmata maastoon.
Samaan aikaan poliisit istuvat mukavasti lämpöisessä Mondeossa ja katselevat huvittuneina, kun liivi-läski löntystää apinaystävineen maastokätkölle hakemaan Viron paskaansa. Loput varmaan arvaattekin, eli poliisit napaa hölmöläiset kätköltään ja pistävät heidät lajitoveriensa sekaan lusimaan noin 10 vuoden kakkuaan. Siellä linnassa he voivat sitten aktiivisen homoilun ohella leuhkia olevansa helvetin kovia kurkoja, joita kaikki pelkäävät. Paitsi Late, joka kusettaa itselleen ehdonalaista "uskoon tulollaan". Ei se usko muuhun kuin kukkahattutätien hölmöyteen. - Spider-Veksi53
Jos nyt välttämättä haluat esimerkin fiksusta rikollisesta, niin se on talousrikollinen. Vieläpä sellainen, joka ei kärähdä touhuistaan. Siinä on teille venkuloille rikollisten eliitti pähkinänkuoressa. Talousrikolliset ovat koulutettuja, hyvissä työpaikoissa, heillä on rahaa ja kontakteja. Heidän toiminta on aika helvetin kaukana liivi-apinoiden "meidän iskä on vahvempi kuin teidän iskä" -pullisteluista.
- edelliselle
Spider-Veksi53 kirjoitti:
Jos nyt välttämättä haluat esimerkin fiksusta rikollisesta, niin se on talousrikollinen. Vieläpä sellainen, joka ei kärähdä touhuistaan. Siinä on teille venkuloille rikollisten eliitti pähkinänkuoressa. Talousrikolliset ovat koulutettuja, hyvissä työpaikoissa, heillä on rahaa ja kontakteja. Heidän toiminta on aika helvetin kaukana liivi-apinoiden "meidän iskä on vahvempi kuin teidän iskä" -pullisteluista.
Juurikin näin!
- periaatteessa
edelliselle kirjoitti:
Juurikin näin!
Kuin kaksi edellistä,tosin ei kannata unohtaa isoja huumekihoja...Ei ole mitään junttiporukkaa nämäkään!
- sehän..
tekekiin sinusta kovanluokan rikollisen kun leikkaat itsesi kaljuksi ja heität arskat silmiin...uuuuhhhhh,pelottaa niiiiiin vitusti..!!:-)
- sitten kun
ostat vielä pilottitakin niin enhän mä uskalla käydä täällä sivuilla edes enää..hehehhehehhehehehehhehehehhehehehheh...uuuuuuuuuuhhhhhhhhhhh:-)
- 123654789
Eihän skinarit edes ole mikään yhtenäinen jengi tai sinnepäinkään, vaan kyse on kuten joku tossa
totesikin aatteesta ja ajattelutavasta, jota löytyy ulkomaalais vastaisuuden muodossa kaikilta
yhteiskunnan osa-alueilta. Ulkoiset tunnusmerkit (vaatetus yms.) taitavat olla nuoremman
väen juttuja. Tuskin mistään jengistä on tavalliselle tallaajalle mitään haittaa ja eiköhän tuollaiset
mummojen ryöstelyt ole enemmänkin säälittävien narkkien juttuja tai somali apinoiden ja muiden
vastaavien.- q ukko
mustalaiset ja kantasuomalaiset ja muuten vaan varastelevat kusipäät että kleptomaanit!
monikulttuurisuus on rikkaus! vai onko?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875