tulee avaamaan kait sen uuden palloilu-keskuksen helsingissä toukokuussa,on vaan kalliit liput tapahtumaan,halvinkin maksaa 105 euroa,ja keskus vetää sentään yli 6 000 katsojaa.
beckham jo 23.5
takas suomeen
3
2524
Vastaukset
- 100 .
No sitten tulee kinaa Helsinkin ja Turkun välille et vietetäänkö Bekhamin Suomen vierailun vuosipäivää 15.3 vai 23.5. Saisko tästä sellasen Pääsiäsistyyppisen homman et 15.3 alkais paasto ja päättys 23.5. Tuleeko Bekhämin patsas Turkkuun vai Helsingiin.
- myyty
ennakkoon jo 1800 kpl,kyllä täyttyy jo ennen maaliskuun loppua.
-beci oon ihana !!! - plää
myyty kirjoitti:
ennakkoon jo 1800 kpl,kyllä täyttyy jo ennen maaliskuun loppua.
-beci oon ihana !!!vielä,parhaat paikat viety,ylhäältä 105 ja 125e lippuja sai rältä klo 16.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536505Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483846Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava171391Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard81136- 971045
- 52910
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,144885- 56876
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue15848Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9847