oisko kellään kokemuksia, Volkswagen Polo Classicista 1.6 ? Auto olisi 00 vuoden malli. Auto tulis eka autoksi.
kokemuksia?
3
582
Vastaukset
- poloska
on mulla ollu käytössä 2v. Tosi hyvä ajettava, kulutusta en mitannu. Ovien kanssa saa olla tarkkana ettei lukkomekanismi jäädy, aseöljyllä voitelu auttaa. Kaasuläppäkotelo putsattu, toimi n.puolivuotta ja nyt taas oireilee. kierrokset heiluu 1500-2000 välillä vaikka kaasupoljin ylhäällä, nykii n.50km/h vauhdissa. Suosittelen tarkkaa tutkimista ja miel.asiantuntujan apua ennenkuin ostat.
- variantissa....
Sama vika oli Polo Variantissa, kierrokset heilui parintuhannen kieppeillä.
Putsasin kaasuläpän kotelon aerosolilla, se taisi olla trikloorietyleeniä. Sitten moottorin kierrosluvut asettuivat 900 kierrosta/min. Toimii taas hyvin.
Lukkoihin olen käyttänyt aseöljyä ruiskuttamalla sitä oven pielessä olevien kumitulppien kautta mekanismiin. Tähän vaivaan oli muuten palstalla joku ohje, jossa asennettiin ylimääräinen jousi mekanismin vapauttajaan.
Olen ajanut tällä Pololla noin 305.000 km, eikä siinä ole ollut isompia vikoja. Yksi vesipumppu on vaihdettu ja kannentiiviste. Kannentiivisteen palaminen oli kyllä oma mokani, en tarkistanut jäähdytysnesteen määrää ja se oli vuotanut jostain letkuliitoksesta ja ajelin liian vähällä nesteellä.
Tällä farmarilla olen reissannut useita kertoja Venäjällä ja lastia on ollut melkoisesti. Minusta se on ollut tosi luja auto, ei se ole jättänyt välille pahassakaan rasituksessa.
Ostin toisen Polon tyttärelleni, samaa vuosimallia, mutta ajettu vain 125.000 km. Siinä on vielä vähän askaretta turvatyynyn kanssa. Toivottavasti sillä voisi ajaa vielä parisataatuhatta kilometriä!
Pidän volkkareista, koska niissä on kohtalaisen selväpiirteinen tekniikka ja niitä pystyy korjaamaan ja ylläpitämään vähemmälläkin rahalla.
- haluaisin....
1,6 moottori olisi vähän tomerampi kuin 1,4. Tuskin se vie paljon enemmän polttoainettakaan.
Autovahinkokeskuksella taitaa olla vielä myynnissä sellainen peli. Edullinen ja taisi olla aika vähät vauriot. Muistaakseni sininen.
Minulla on ollut volkkareita aika monta. Yksi Jetta 1,6 oli myös.
Minusta volkkarit ovat tosi asiallisia autoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3911942Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121739Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411348Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.76965Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51950Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402908Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä33731- 55720
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo69696- 63693