siellä on Reindeen spotting juttua kysymys kuuluu tulee wincapitaisista samanlaisia?Vai onko ne jo`?
Terveisiä Rovaniemeltä sieltähän mäkin oon lähtösin,mutta en käytä huumeita yms.
katsokaapa 45 minuutia
5
686
Vastaukset
- Lapinkainen
jopa ylpeillyt täällä foorumilla olevasi mielisairas. Eikös yksi sairaus per nenä riitä?
- Cluso627.
lähes kailla on jotai sairauksia elämänsä varrella minulle ne tuli aikaisin kyllä kuulkaa teillekkin tulee sairauksia ihan vasti harva täältä on terveenä lähtenyt.Haukutte KRP:tä ihan turhaan aatelkaa mikä tehtävä heillä on
no sen voine vieklä ilmoittaa,että tutkinta on ihan loppu suoralla kyse on viikoista ja sitten syyttäjä katsoo tilanteen ketä syytetään ja mistä..Hannu ailajärvi tulee palaan ihan varmasti linnaan ja muut Teitä on paljon
osa saane ehdollisen tuomion ja ulosottomies on tietoinen asiasta te vitun älykääpiöt,että etes tiedä miten nää hommat toimii...Kyllä tässä onkin ansaintun loman tarpeessa. - Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
lähes kailla on jotai sairauksia elämänsä varrella minulle ne tuli aikaisin kyllä kuulkaa teillekkin tulee sairauksia ihan vasti harva täältä on terveenä lähtenyt.Haukutte KRP:tä ihan turhaan aatelkaa mikä tehtävä heillä on
no sen voine vieklä ilmoittaa,että tutkinta on ihan loppu suoralla kyse on viikoista ja sitten syyttäjä katsoo tilanteen ketä syytetään ja mistä..Hannu ailajärvi tulee palaan ihan varmasti linnaan ja muut Teitä on paljon
osa saane ehdollisen tuomion ja ulosottomies on tietoinen asiasta te vitun älykääpiöt,että etes tiedä miten nää hommat toimii...Kyllä tässä onkin ansaintun loman tarpeessa.45-minuuttia ohjelmassa vielä reindeers spotting se on rankkaa kamaa ja sitäpä jäliä MINÄ olen ollut jo kauvon Helsingin huume helvetissä.Poliisit Pasilassa hoitaa kuulemma loput ja taas mulle kiitoksia satelee-
- huolettavasti
Cluso627. kirjoitti:
45-minuuttia ohjelmassa vielä reindeers spotting se on rankkaa kamaa ja sitäpä jäliä MINÄ olen ollut jo kauvon Helsingin huume helvetissä.Poliisit Pasilassa hoitaa kuulemma loput ja taas mulle kiitoksia satelee-
sekaisin. onko nyt se aika kuusta/vuodesta, kun tuntuu tulevan uusia topicceja kuin sieniä sateella? ilmeisesti joku niistä kertomistasi sairauksista on taas nostanut päätään.
vointeja. - Ital.maffi
huolettavasti kirjoitti:
sekaisin. onko nyt se aika kuusta/vuodesta, kun tuntuu tulevan uusia topicceja kuin sieniä sateella? ilmeisesti joku niistä kertomistasi sairauksista on taas nostanut päätään.
vointeja.Vastuu hänen sanomisistaan on siirtynyt palstan valvojalle, siilä tapaus cluso on täysin hänen tiedossaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671