KEMER

mama78

Kemerissä lomailleet..mitä piditte paikasta? Lapsiperheellä?
Meillä 2 kouluikäistä lasta ja suunnittelemme ensi kesälle Turkin reissua. Kiinnostuin lomakohteesta Kemer joten olisi kiva kuulla kokemuksia yms.. Ja jos olette asustaneen Turkiz Apartissa niin siitäkin kokemukset kiinnostavat :)
Kiitos :)

12

3036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaakkoolavi

      Olemme käyneet mummin kanssa Kemerissä pari kertaa ja asuneet Turkiz Apartissa. Kemer oli rauhallinen lomapaikka verrattuna esim. Alanyaan. Palvelut ovat lähellä ja liikenne on rauhallisempaa kuin A:ssa. Turkiz Apart on rauhallisen sivukadun varressa, keskustaan ja rannalle aika lyhyt matka. Apartissa iso allasalue, snackbaari, lasten leikkipaikka, minimarket yms. Siisti perusaparthotelli. Saimme käyttää maksutta Hotelli Turkitzin rantaa. Samoin Apartin asiakkaille oli Turkiz-hotellin erikoistarjouksia alacarte-ravintolaan. Rannan lähellä on vesipuisto. Lyhyt bussimatka lentokentältä. Jotkin asiat ovat varmaan käyntiemme jälkeen muuttuneet, koska lomistamme Kemerissä on 4-5 vuotta. Joka tapauksessa voin suositella. Kauppiaat ja ravintolan pitäjät ovat varmaan yhtä innokkaita kuin muissakin Turkin rantakohteissa.

    • Tarkan

      Suosittelen Kemeriä, olen itse käynyt vuodesta 2002 useamman kerran vuodessa. Turkiz Apart hyvä ja siisti hotelli rauhallisella paikalla kävelymatkan päässä kaikkea. Olen itse menossa myös kesä tai heinäkuussa.
      Pitävät suomalaisista hyvää huolta. Nazareth Hoca ja sen ympärillä olevat ravintolat ok. La Luna myös hyvä.
      Oikein mukavia lomapäiviä Kemerissä.

      • Keeehuuutaaan

        Hei,
        vielä kehuja Turkish Aparts-hotellille. Olen asunut siellä kahteen otteeseen eikä mitään kielteistä tule mieleen. Hotellissa on erilaisia huoneistoja, joissakin on upeat isot kulmaparvekkeet, mutta toisissa on vain pienet juuri ja juuri kahden tuolin parvekkeet. Joten jos mahdollista, yritä varata se isommalla parvekkeella varustettu huoneisto! Itse huoneistot ovat hyvin sisutettuja ja asiallisia, hotelli on hyvätasoinen. Voisi melkein laittaa kolmen tähden sijasta neljäkin (vai kumpi se mahtaa olla tätä nykyä?).


      • Meille riitti
        Keeehuuutaaan kirjoitti:

        Hei,
        vielä kehuja Turkish Aparts-hotellille. Olen asunut siellä kahteen otteeseen eikä mitään kielteistä tule mieleen. Hotellissa on erilaisia huoneistoja, joissakin on upeat isot kulmaparvekkeet, mutta toisissa on vain pienet juuri ja juuri kahden tuolin parvekkeet. Joten jos mahdollista, yritä varata se isommalla parvekkeella varustettu huoneisto! Itse huoneistot ovat hyvin sisutettuja ja asiallisia, hotelli on hyvätasoinen. Voisi melkein laittaa kolmen tähden sijasta neljäkin (vai kumpi se mahtaa olla tätä nykyä?).

        Kävimmehän mekin Kemerissä viime syksynä, kahdeksan aikuista. Hotellin nimeä en mainitse, surkee paikka. Aamupalalla käydessämme huoneista rosvuttiin koruja, kelloja ja kännykoita. Ei koskaan enää turkkiin!


      • Evet!
        Meille riitti kirjoitti:

        Kävimmehän mekin Kemerissä viime syksynä, kahdeksan aikuista. Hotellin nimeä en mainitse, surkee paikka. Aamupalalla käydessämme huoneista rosvuttiin koruja, kelloja ja kännykoita. Ei koskaan enää turkkiin!

        Kemer on Turkin huonoin ja ala-arvoisin paikka.Saat ihan väärän kuvan koko maasta.Hiljainen paikka jonka venäläiset vallanneet,-ostavat kaljaa kaupasta ja hilluvat rannalla yöaikaan..rikkoen kaikki pullot sinne..lasinsiruja joka paikassa.Jopa paikalliset ihan kypsiä touhuun.Suositelen lämpimästi ellet eläkeläinen ole että vaihdat kohteen Marmarikseen/Icmeleriin joka on lapsiperheille paras paikka.


      • mieltä Kemeristä
        Evet! kirjoitti:

        Kemer on Turkin huonoin ja ala-arvoisin paikka.Saat ihan väärän kuvan koko maasta.Hiljainen paikka jonka venäläiset vallanneet,-ostavat kaljaa kaupasta ja hilluvat rannalla yöaikaan..rikkoen kaikki pullot sinne..lasinsiruja joka paikassa.Jopa paikalliset ihan kypsiä touhuun.Suositelen lämpimästi ellet eläkeläinen ole että vaihdat kohteen Marmarikseen/Icmeleriin joka on lapsiperheille paras paikka.

        Olen käynyt Kemerissä v.2004 ja 2krt vuonna 2007 ja saikin jäädä viimeiseksi.Kaikki on totta mitä edellinen kirjoittaja kirjoittaa.Kemer on lähinnä venäläisille myyty,paikallisetkin puhuttelevat ensin venäjäksi.
        Olen käynyt alanyassa,marmaris/icmeler sektorilla,mutta nyt viime vuosina Side on vienyt sydämeni!
        Todella kaunis paikka,paremmat rannat kuin Kemerissä ja yllättävän paljon tekemistä pienehköksi paikaksi.


      • Totta se on
        mieltä Kemeristä kirjoitti:

        Olen käynyt Kemerissä v.2004 ja 2krt vuonna 2007 ja saikin jäädä viimeiseksi.Kaikki on totta mitä edellinen kirjoittaja kirjoittaa.Kemer on lähinnä venäläisille myyty,paikallisetkin puhuttelevat ensin venäjäksi.
        Olen käynyt alanyassa,marmaris/icmeler sektorilla,mutta nyt viime vuosina Side on vienyt sydämeni!
        Todella kaunis paikka,paremmat rannat kuin Kemerissä ja yllättävän paljon tekemistä pienehköksi paikaksi.

        Eihän sitä halavalla hyvää saa. Ei ikinä enää Turkkii.


      • Anonyymi
        Meille riitti kirjoitti:

        Kävimmehän mekin Kemerissä viime syksynä, kahdeksan aikuista. Hotellin nimeä en mainitse, surkee paikka. Aamupalalla käydessämme huoneista rosvuttiin koruja, kelloja ja kännykoita. Ei koskaan enää turkkiin!

        Kommentoimatta kirjoitusta muuten kuin etten itse jätä "koruja ja kännyköitä" huoneessa näkyville MISSÄÄN maassa tai kohteessa.
        Mielipiteitä on aina todella monen laisia. Kun katsotte vaikkapa 4* hotellin asiakas arvioita huomaatte tämän hyvin selkeästi. Toinen antaa samasta hotellista 5* toinen 1* - todella huono ja kaikki asiat poskellaan.

        Meitä on moneksi ja kaikki ei pidä samoista asioista 2* halvin mad. hotelli matka ostetaan ja odotetaan 5* olosuhteita ja palvelua.

        Olemme olleet kemerissä 3 kertaa, paikka on suhtellisen pieni , kuka mitäkin lomaltaan hakee, me on pidetty todella paljon. Monet hotellien omat rannat on pikku kivisiä, mm.sataman läheltä löytyy hienohiekkainen ranta
        Matkakohteissa on aina muitakin ihmisiä - eri maistakin, se pitäisi olla kaikille selvää.


      • Anonyymi
        Meille riitti kirjoitti:

        Kävimmehän mekin Kemerissä viime syksynä, kahdeksan aikuista. Hotellin nimeä en mainitse, surkee paikka. Aamupalalla käydessämme huoneista rosvuttiin koruja, kelloja ja kännykoita. Ei koskaan enää turkkiin!

        Höpö höpö. Terve järkinen ei kyllä koruja huoneeseen näkyville jätäkään - missään.
        Meiltä ei milloinkaan hävinnyt mitään huoneesta. Hyvä palvelu ja ystävällisiä ihmisiä - tosin kaikkialla "metsä vastaa niinkuin sinne huutaa".
        Voitte mennä helsinkiin seisomaan kadun risteykseen (päiväksi) kukaan ei tule kysymään voinko auttaa mihin olette menossa - turkissa näin meillekin tapahtunut.

        Kemer upea ympäristö vuorten sylissä. Pieni mutta kaikki tarpeellinen löytyy ja liikenne rauhallista , voi vuokrata vaikka skootterin ympäristöön tutustumiseen.
        Iso kansallispuisto kaupungin kupeessa


      • Anonyymi
        mieltä Kemeristä kirjoitti:

        Olen käynyt Kemerissä v.2004 ja 2krt vuonna 2007 ja saikin jäädä viimeiseksi.Kaikki on totta mitä edellinen kirjoittaja kirjoittaa.Kemer on lähinnä venäläisille myyty,paikallisetkin puhuttelevat ensin venäjäksi.
        Olen käynyt alanyassa,marmaris/icmeler sektorilla,mutta nyt viime vuosina Side on vienyt sydämeni!
        Todella kaunis paikka,paremmat rannat kuin Kemerissä ja yllättävän paljon tekemistä pienehköksi paikaksi.

        Hyvä että jokaiselle löytyy mieleinen paikka.
        Olemme käyneet kemerissä kaksi kertaa (2015 ja 2018) ja varattu jo syksyn matka sinne.

        En ole kaskaan nähnyt rikottuja pulloja rannalla tms. Mutta se ei paikasta tee huonoa vaikka näin olisikin - typerät turistit tuon aiheuttaa eikä paikka.
        Kaikkialla on totuttava siihen että siellä on muitakin - jopa venäläisiä, kun heitä on 174 miljoonaa riittää heitä lomakohteisiin


    • Hyvääoäibäg

      Jaahas

    • Anonyymi

      Kannattaa varoa pilipalimiehiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe