Nyt kaivattaisiin mielipiteitä keväisestä Kreetan Plataniaksesta / Agia Marinasta. Onko tietoa Finnmatkojen Huoneistohotelli Castle Suitesta? tai voitko suositella jotain muuta Finnmatkoilta (40v. pariskunta lähdössä ilman lapsia) Millainen sää on toukokuun puolivälissä Mitenkähän autonvuokraus ja hinnat ja onko järkevän ajomatkan päässä mielenkiintoista nähtävää. Lomaa nyt vain viikko! Kreetalla ekaa kertaa ja kaikki asiallinen tieto tervetullutta!!
Kreeta/ Platanias
7
930
Vastaukset
- illalla viileää.
Kelit voi vaihdella lämpimästä helteeseen, sataakin voi. Auto on helppo vuokrata Plataniaksen alueelta, vuokraamoja useita. Ei kannata valita mitään pikkukinneriä joka hyytyy vuoriston ylämäessä. Kannattaa käydä ainakin Hora Sfakiassa, Elafonisilla, ja aivan ehdottomasti Baloksen laguunilla, tie sinne on hieman huonokuntoinen jyrkänteen reunalla kulkeva soratie, mutta upeat näköalat!. Perillä autolta kävellään alas laguunille.
Iltaisin Hanian Venetsialaiseen satamaan. Tuolla alueella todella paljon ravintoloita ja mukava tunnelma.- Minos.
Olen autoillut Kreetalla 20 vuotta ja pärjännyt Micralla niinkun Daevoolakin joka mäessä.Ei Kreetan mäet ole pystysuoria vaan serpentiiniteitä.Ylös noustessa täytyy muistaa soittaa äänitorvea jos on sisäkurvassa,vastaantuleva tietää pysyä omalla kaistallaan.Alasmennessä on syytä pysyä kaarteissa mahdollisimman oikeassa reunassa.Yllättävä vaikeus on tuuli joka etenkin rannikolla on tosi raju ja heittää auton vaikka minne jollei vähennä nopeutta avoimelle tullessa ja solissa voi repäistä oven jos avaa väärässä paikassa.Olin kerran kusella ja tuli tuulenpuuska takaa,kusi lensi vajaa 10 metriä.Kyllä Kreeta on tosi kiva paikka lomailla.
- Kunnon auto
Minos. kirjoitti:
Olen autoillut Kreetalla 20 vuotta ja pärjännyt Micralla niinkun Daevoolakin joka mäessä.Ei Kreetan mäet ole pystysuoria vaan serpentiiniteitä.Ylös noustessa täytyy muistaa soittaa äänitorvea jos on sisäkurvassa,vastaantuleva tietää pysyä omalla kaistallaan.Alasmennessä on syytä pysyä kaarteissa mahdollisimman oikeassa reunassa.Yllättävä vaikeus on tuuli joka etenkin rannikolla on tosi raju ja heittää auton vaikka minne jollei vähennä nopeutta avoimelle tullessa ja solissa voi repäistä oven jos avaa väärässä paikassa.Olin kerran kusella ja tuli tuulenpuuska takaa,kusi lensi vajaa 10 metriä.Kyllä Kreeta on tosi kiva paikka lomailla.
Niitä serpentiinejä on kiva laskettaa oikeen syömmen pohjasta kun on tehoja autossa ja kunnon jarrut!.
Pohjoisrannikolta Hora sfakiaan menevä tie on varsinkin loppupäästä yksi hienoimista.
Tykkään todella paljon Kreetasta.
- 2fast4u
todella haluat tietoa, niin sitä löytyy niin AM:sta kuin Plataniaksesta sekä hotelleista, säästä ja kaikesta muustakin parhaiten Kreikka.net-sivustolta. Kannattaa vierailla. Asialinja täälläkin on vallalla, mutta siellä tieto valmiiksi ja ehkä paremmin haettavissa.
Hyvää lomaa, mekin lähdemme Plataniakseen ja hotelli Majesticiin 13.5.! Kolmas kerta peräkkäin samoille rannoille ja aina vaan viihtyy ja löytää uutta, saaressa riittää tutkimista. - ykspähän voan
Meki ollaan lähdössä toukokuun puolessa välin plataniakseen ja just castle suites hotelliin. Ja ekaa kertaa. että ei oo hirveänä mitään tietoa.
- ?%
Olimme mieheni kanssa viime toukokuussa plataniaksessa. Sattui hyvät ilmat juuri sille viikolle ja lämmintä oli välillä auringossa 30. Ystävä pariskuntamme oli castle suitessa ja pitivät hotellista. Hyviä ruokapaikoja ja ystävälliset ihmiset. Yläkylällä kannattee käydä pyörähtämässä. Teimme kaksi minijuna ajelua ja olimme muutaman tunnin ajeluun tyytyväisiä. Plataniasta suosittelen lämpimästi, itse siellä nyt kolme kertaa käyneenä ja vielä aion palata takaisin kunhan tutkistelen muitakin kreikan paikkoja. Vinkkejä otetaan matkakohteista vastaan!
- sansiiker
http://www.kreikka.net/foorumi/viewtopic.php?t=10560
tuolta löytyy ihan hyvää tietoa Castle Suitesista.
Hyvä hotelli aikuiseenkin makuun. Hyvällä paikalla, mukava henkilökunta. Jonkin verran eroja ilmeisesti huoneissa, mut meillä kyllä ollut mukava huone mukavalla näköalalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322078Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461695Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101460Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041196Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja104994Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.74924- 59825
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52769Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,26718Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd99699