Työkaverina narkkari

kahen vaiheilla

Mitä pitäis tehdä, jos tietää, että työkaveri käyttää kamaa, mutta työnantaja ei sitä? Kertoa pomolle ja aiheuttaa kaverille potkut? Väittää itse, että homma hallussa, eikä se mitä tekee vapaa-aikanaan kuulu kellekään, mutta mitäs jos joku kerta meneekin överiksi? Kortti ainakin on jo joutunut hyllylle (en tiedä, miten selittänyt sen pomolle). Huolestuttaa, koska kuiteskin vastuussa opastamistaan ryhmistä. Toisaalta pelottaa, jos saa tietää, kuka kanteli. Tyypillä nimittäin kaiken lisäksi vielä väkivaltataustakin (pomo ei varmaan tiedä sitäkään tai jos tietää, ihmettelen että on palkannut)

7

1725

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelastaja2010

anna mennä vaan !

inhoan kaikkia huumeidenkäyttäjiä paljon.

Jos sulle tulee ongelmia, luo joku anonyymi meiliosoite ja anna se palstalle luottamuksella.
      Kyllä sulle suojelua löytyy.

Huumehörhöt kuriin vaikka väkisin !

Huumehörhöjen pitää tajuta että vain joko huumeet tai sittne työelämä.

• oppaana joskus..

Kyseessä on asiakkaiden turvallisuus ja matkanjärjestäjän maine. Ilmoita asiasta (käsittelevät luottamuksellisesti) päätoimistoon. Narkkeja on oppaina ollut aina ja tulee olemaan, mutta ns. tavikset eivät heitä tunnista - jonakin päivänä emmat ja kallet ihmettelevät sitä, miksi opas puhuu sekavia ja haahuilee siellä sun täällä. Jos kyseessä ei ole kp voit puhua myös kp:lle.
      terv. ent. opas

• siitä!

Taitaa ongelmasi olla ettei työkaverisi ole antanut vai...? 90 % matkaoppaista lähtevät kohteisiin (useimmiten saman sukupuolen edustajia) höyläämään!

• nojust

Ohhoh. Onpas sulla kyyninen asenne!

• Kahen vaiheilla

Oot oikeessa: ongelma on henkilökohtanen. Pelkään koko ajan, että jos jotain menee pieleen eikä työkaverilla olekaan ns. hyvä päivä, koko homma ja vastuu kaatuu mun kontolle.
        Nyt on nimittäin käynyt ilmi, että työnantaja kyllä TIETÄÄ, missä mennään, mutta kaikille pitää kuulemma antaa tilaisuus jne. Taidan siis tehdä tästä omat johtopäätökset, pestä kädet koko jutusta ja siirtyä itte muualle. Matkailijoitten paimentamisessa ihan tarpeeksi hommaa ilman sitäkin, että pitäis vielä "vähän kattoa" kollegankin perään.
        Mutta ehkä olen tosiaankin vaan niuho?

• höylärihöylää
        Kahen vaiheilla kirjoitti:

Oot oikeessa: ongelma on henkilökohtanen. Pelkään koko ajan, että jos jotain menee pieleen eikä työkaverilla olekaan ns. hyvä päivä, koko homma ja vastuu kaatuu mun kontolle.
        Nyt on nimittäin käynyt ilmi, että työnantaja kyllä TIETÄÄ, missä mennään, mutta kaikille pitää kuulemma antaa tilaisuus jne. Taidan siis tehdä tästä omat johtopäätökset, pestä kädet koko jutusta ja siirtyä itte muualle. Matkailijoitten paimentamisessa ihan tarpeeksi hommaa ilman sitäkin, että pitäis vielä "vähän kattoa" kollegankin perään.
        Mutta ehkä olen tosiaankin vaan niuho?

kyllä olet. Annetaan kaikkien kukkien kukkia, sun ei tarvi asiaan puuttua etkä ole muitten tekemisistä vastuusta että silleen vaan.

• Yhteisvastuu
        höylärihöylää kirjoitti:

kyllä olet. Annetaan kaikkien kukkien kukkia, sun ei tarvi asiaan puuttua etkä ole muitten tekemisistä vastuusta että silleen vaan.

Tää on just hieno asenne! Kukaan ei ole vastuussa mistään eikä koskaan eikä kenellekään.
        Haloo! Vaihtakaa alaa ääliöt! Toivottavasti saahaan pian ne huumetestit tällekin alalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      316
      1325
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      310
      1277
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      98
      1043
    4. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      988
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      103
      935
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      930
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      782
    8. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      20
      734
    9. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      69
      621
    10. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      5
      607
    Aihe