Kynttilöistä ja muista tuotteista

kynttilät on pop

Onko täällä ketään joka olisi kokeillut/ostaa Party Liten tuotteita????

Itsen ostelen kynttilöitä ja varsinkin lahjapakkauksia, joissa on enemmän hintalaatusuhdetta, kuin norm.tuotteissa.
Huonetuoksut ostan täyttöpulloina ja laitan itse omaan lasipulloon tuoksut. Pääsee näin halvemmalla.
Mansikka raparperi on suosikkituoksuni. Mojito on toinen. Musta orkidea on myös hieno.
Aroma meltereitä olen myös kokeillut, ostanut sellaisen monipakkauksen eri tuoksuja, kyllä on pakko sanoa, että kestävät. Syksystä lähtien ovat kynttilät palaneet ja luoneet tunnelmaa, nyt muuttuu kesä-aika, niin loppuu tuo polttelukin, syksyllä jatkuu uudestaan.

Ja muuten riittää että on esim 10 tuikun sarjassa vain kaksi tuoksuvaa tuikkivaa, niin huoneeseen leviää miellyttävät tuoksut, niitä ei ole siis pakko poltella hysteerisenä 10 kerrallaan.
Ystävät ovat muuten tykästyneet saamiinsa joululahjoihin myös.
Muutama kynttilä pakettiin ja avot!
Lahjansaaja on myyty.

Entä käyttääkö kukaan LÓccitanen tuotteita????
Eivät ole eläimillä testattuja ja tuotteiden raaka aineet ovat suurimmaksi osaksi suoraan Provencesta paikallisilta viljelijöiltä.
Verveine on suosikkini ja Ruusu tuotteet.
Hinnakkaita ovat, mutta esim Tallinasta saa ko.tuotteet edullisesti.

2

86

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olin juuri vähän aikaa sitten kutsuilla ( eka kertaa),kun sukulainen pyysi.
      Mutta ei ole minun juttuni.Ensinnä siksi,että hajut "käy päähän" muutenkin,joten noista ei ole mitään iloa minulle.Ja tuntuu olevan tooosi vahvoja hajultaan,kun saamaani tuikkua en voinut pitää edes koristeena tuikkulasissa ( kauniin värinen) o_O

Kauniita juttuja siellä tosin oli jokusiakin,ja kivoja asetelmiakin niistä saa.Mutta hinnat on kyllä sen verran karmaisevia,että itse kehittelen noit jutut ihan muista paikoista hankittuna.

Tuosta LOccitanesta ei ole kokemusta.Mutta hieno juttu,jos on eläimillä testaamattomia tuotteita :)

• kynttilät on pop

Juu, tuoksut/hajut on voimmakkaat, siksi ei tarvitsekaan poltella koko patrullia kerralaan vaan kaksi riittää...
        Itse ostan niitä tarjouksesta, eli katselen kuukaustarjoukset läpi ja kun tulee mielenkiitoinen eteen, niin sitten tilaan.
        Somisteet on kalliita, joskus saa halvennuksella niitäkin.
        Kalleimpia en minäkään osta.

LOccitanen sivut löytyy täältä:
        http://www.loccitane.com/29/1/2270/34000/A-True-Story.htm

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      52
      880
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      63
      643
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      640
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      43
      562
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      30
      525
    6. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      4
      502
    7. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      32
      498
    8. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      72
      441
    9. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33
      425
    10. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37