Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Side sukseen

Suksi kävelyä

Niin morjesti side pertsoissa kesken aurinkoisen aamupäivä lenkin, se rautalankalenkki meni poikki, mikä yhdistää hiihtimen monon nokkaan. korjaamaton paikka...harmittaa : (

Onko muita merkkejä, kun tämä Rottewelle NNN- siteissä? Ehkä jopa kestävämpiä, nämä kesti vajaan kaksi talvea, km. ehkä tuhat...no voi olla vähän yli.

10

1548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfghsdf

      maanantai kappale? Mulla on kaikissa kilpureissa rottefellat ja ei ole kyllä yksikään side pettänyt koskaan.

    • NNN-side

      Rottefellan NNN-siteitä on eritasoisia... Mikä malli on kyseessä?

      • Suksi kävelijä

        Että kysymyksessä on Rottefella NNN R3 Classic.
        Aivan varma en ole, koska nuo värit on erillaiset, kuvissa jotka guukkelilla löysin. Mutta noin teknisesti näyttäisi juuri tuolta.


      • NNNR3
        Suksi kävelijä kirjoitti:

        Että kysymyksessä on Rottefella NNN R3 Classic.
        Aivan varma en ole, koska nuo värit on erillaiset, kuvissa jotka guukkelilla löysin. Mutta noin teknisesti näyttäisi juuri tuolta.

        Tuon kyllä pitäisi olla laatupeli... Itsellänikin on vastaavat.


      • Lets kauppaan
        NNNR3 kirjoitti:

        Tuon kyllä pitäisi olla laatupeli... Itsellänikin on vastaavat.

        Ehkäpä kysymyksessä on sitten vain maanantai kappale.
        Eiköhän noihin suksiin kuitenkin saa vaihdettua siteet. Kiitokset vastauksista


      • valittaja*52
        Lets kauppaan kirjoitti:

        Ehkäpä kysymyksessä on sitten vain maanantai kappale.
        Eiköhän noihin suksiin kuitenkin saa vaihdettua siteet. Kiitokset vastauksista

        Ja mielellään vielä sinne mistä oot ne ostanu. Mulla on eri järjestelmän siteet (sns) mutta eiköhän ne pitäisi aikaslailla yhtä hyviä olla.
        Mulla joskus kans hajosi Salomonin side ja takana oli n. 500-1000km. Soittelin liikkeeseen ja käskivät tulla ja sanoivat että pitää ostaa uudet siteet. Tulipa puheeksi erään toisen urheilukauppiaan kanssa asia ja sanoi että et kyllä osta. Antoi suoran numeron salomonin maahantuojalle ja soitin sinne. Käskivät mennä kyseiseen liikkeeseen (josta olin ostanut) ja sanoa terveiset (en nyt enää muista nimeä kenen terveiset) että laitetaanpa uudet siteet ..... veloituksetta. Ja niin laitettiin. Ja nyt ne on sen jälkeen kestänyt jo useita tuhansia kilometrejä.


      • Acht
        valittaja*52 kirjoitti:

        Ja mielellään vielä sinne mistä oot ne ostanu. Mulla on eri järjestelmän siteet (sns) mutta eiköhän ne pitäisi aikaslailla yhtä hyviä olla.
        Mulla joskus kans hajosi Salomonin side ja takana oli n. 500-1000km. Soittelin liikkeeseen ja käskivät tulla ja sanoivat että pitää ostaa uudet siteet. Tulipa puheeksi erään toisen urheilukauppiaan kanssa asia ja sanoi että et kyllä osta. Antoi suoran numeron salomonin maahantuojalle ja soitin sinne. Käskivät mennä kyseiseen liikkeeseen (josta olin ostanut) ja sanoa terveiset (en nyt enää muista nimeä kenen terveiset) että laitetaanpa uudet siteet ..... veloituksetta. Ja niin laitettiin. Ja nyt ne on sen jälkeen kestänyt jo useita tuhansia kilometrejä.

        Pojaltani hajosi myös Rottefellan kilpaside perinteisen suksesta. Metallipuomi joka kiinnittää monon siteeseen on löystynyt ja ei pysy paikallaan ja liukuu pois. En tiedä miten sen voisi korjata.
        Sukset siteineen ostin Jämin Kesportista koululaisten syyslomalla eikä niillä sataakilometriä vielä ole hiihdelty. Valitettavasti en asu lähellä Jämiä ja bensakulut on suuremmat kuin siteen hinta. Ja kuittikaan ei ole enään tallessa, niin enpä lähde sinne vaihtelemaan. Niinpä kysyisin mikä on rottefellan maahantuoja jos sieltä saisi apua? Vai onko näissä mitään tuotetakuuta yleensäkään?


      • 19
        Acht kirjoitti:

        Pojaltani hajosi myös Rottefellan kilpaside perinteisen suksesta. Metallipuomi joka kiinnittää monon siteeseen on löystynyt ja ei pysy paikallaan ja liukuu pois. En tiedä miten sen voisi korjata.
        Sukset siteineen ostin Jämin Kesportista koululaisten syyslomalla eikä niillä sataakilometriä vielä ole hiihdelty. Valitettavasti en asu lähellä Jämiä ja bensakulut on suuremmat kuin siteen hinta. Ja kuittikaan ei ole enään tallessa, niin enpä lähde sinne vaihtelemaan. Niinpä kysyisin mikä on rottefellan maahantuoja jos sieltä saisi apua? Vai onko näissä mitään tuotetakuuta yleensäkään?

        http://www.hjorth.fi/tuotteet/rottefella.php kyselet, niin eiköhän side löydy.


      • NNNR3
        Acht kirjoitti:

        Pojaltani hajosi myös Rottefellan kilpaside perinteisen suksesta. Metallipuomi joka kiinnittää monon siteeseen on löystynyt ja ei pysy paikallaan ja liukuu pois. En tiedä miten sen voisi korjata.
        Sukset siteineen ostin Jämin Kesportista koululaisten syyslomalla eikä niillä sataakilometriä vielä ole hiihdelty. Valitettavasti en asu lähellä Jämiä ja bensakulut on suuremmat kuin siteen hinta. Ja kuittikaan ei ole enään tallessa, niin enpä lähde sinne vaihtelemaan. Niinpä kysyisin mikä on rottefellan maahantuoja jos sieltä saisi apua? Vai onko näissä mitään tuotetakuuta yleensäkään?

        Osaako joku muuten kertoa, miten sitä mainittua metallipuomia voisi kiristää? Itselläkin ne ovat aika löysät, nyt kun tarkemmin tulin siteitä ja monoja tarkasteltua. Kaiken kaikkiaan Salomonin siteet vaikuttavat kestävämmiltä kuin Rottefellan. Olen käyttänyt molempia standardeja, ja eräitä Profil-siteitä enemmän tai vähemmän 19 vuotta ja tuhansia hiihtokilometrejä...


    • Anonyymi

      Rottefellan side luistelusuksessa vaarallinen. Mono irronnut useasti ja viimeisin johti sääriluun murtumaan. Ajattelin ottaa maahantuojaan yhteyttä että kehittäisivät luotettavamman siteen. Ettei tulisi lisää tarpeettomia tapaturmia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2358
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2133
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      80
      1764
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1567
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1495
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1459
    8. 54
      1325
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      83
      1284
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe