tuleva F-1 -2010 -peli:

great Codemasters!.

3

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei jaksa odottaa

Tuota Formula-peliä on jo odotettu tovi! Itse oletin sen julkaisun tulevan myyntiin samaan aikaan kun kausi alkoi, mutta näemmä myöhästynee jonkin verran. Toivottavasti tulisi kuitenkin alkukaudesta.

Olen myös odottanut että Microsoft julkaisisi boxille uuden rattiohjaimen samaan aikaan, kun kerta edellisen wireless racing wheelin valmistus päätettiin lopettaa. Outoa jättää konsoli ilman rattiohjainta (kukaan oikeasti osta 350 euron Fanatecin rattia). Millä sitä formula-peliä sitten pelataan? Sillä onnettomalla käsiohjaimen tatillako?

• muilta valmistajilta

Tekeehän xbox360:lle ratteja monet muutkin kuin Microsoft. Mm Mad Katz ja Logitech. Valikoimasta löytyy halpojakin vaihtoehtoja.

• totaalisesti.
        muilta valmistajilta kirjoitti:

Tekeehän xbox360:lle ratteja monet muutkin kuin Microsoft. Mm Mad Katz ja Logitech. Valikoimasta löytyy halpojakin vaihtoehtoja.

Jooopa jooo! Eipä vaan ole yhtään rattia myytävänä missään kaupoissa Xbox 360:lle.

Giganteissa esim. koko maassa ei yhtään kappaletta (kysytty on). Ei löydy nettimyymälöistäkään, ei verkkokaupasta yms.

Joku sanoo löytäneensä jostain paikallisesta Anttilasta Tohmajärveltä viimeisen kappaleen joskus kuukausi sitten, mutta ei niitä missään isommilla paikkakunnilla ja liikkeissä enää vaan ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      90
      1466
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1023
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      382
      857
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      155
      843
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      719
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      631
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76