Kotilo-kasvattajat

kotilofani1234

Olen hankkimassa 2-4 lehtokotiloa ja haluaisin kasvattajalta. Mistä löytäisin luotettavia lehto-kasvattaja? Mieluiten pohjois-suomen alueelta mutta helsingin lähellä asuviakin voi suositella nimittäin käymme siellä aina kesäisin. Haluaisin siis poikasia (n. 1-2kk ikäisiä). Suositelkaa...olen valmis maksamaan :)

10

659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      Herppi.netistä varmaankin löytyy ja kultakotilo foorumilta.

    • neuvoja..

      saanen kysyä, mitä järkeä on OSTAA kotiloita, joita löytyy maastamme riesaksi asti. Senkus menee keräilemään ulkoa kesällä Ja jos kerran Helsingissäkin tulee käytyä, siellä niitä kyllä on ;) Ja kaiken kokoisia ja ikäisiä, kunhan vaan osaa etsiä oikeasta paikasta, oikeaan aikaan ja oikealla säällä.

      Kyllä joku lehtoja varmaan kasvattaakin, mutta useimmat vie poikaset takaisin luontoon tai tuhoaa munat.

      Kesällä voit tietty myös ihan vain ottaa yhteyttä henkilöön, joka asuu alueella, jossa lehtokotiloita esiintyy. Kotiloiden postitus on helppoa.

      • I <3 kotilot

        Hei!

        Minun mielestäni kotilot on ihania! Itse omistan 1 aksun ja aijon ostaa vielä lisää!


    • zippel

      Tule Hämeenkyröön ns jokimetsän alueelle ja mene metsään.Katsot tarkkaan jalkoihis sateen jälkeen,
      ettet liukastu niihin.Huomaat että niitä on satoja.

    • Isin oma tyttö

      Olen nyt Valtimolla täällä ei ole kotiloita : O huonoo asia

    • kiikka9

      Kyllä kotilot kannattaa ostaa kasvattajalta. Ne ovat varmasti tarkemmin valvottuja tautien varalta ja kun ovat poikasesta asti asuneet vankeudessa, voi ajatella myös,että hankinta on kotiloystävällisempi.
      minulla on poikasia ja olen kasvattaja
      ota yhteyttä osoitteeseen [email protected] jos vielä kiinnostaa. olen pk-seudulta

    • kiivilintu96

      haluaisin akaattikotiloita, kasvattajia oulussa,raahessa,oulaisissa?

      • Aksukasvattaja

        Mulla on nyt 9 akaattikotilonpoikasta keski-pohjanmaan seudulla, ja olen kasvattaja. Jos et halua suoraan kasvattajalta ostaa, niin Kokkolan Petpoint nimisestä eläinkaupasta niitä löytyy hinnalla: 5€/hlö Itse asun kruunupyyssä, mutta vien välillä kotiloita Kokkolaan eläinkauppaan. Suoraan minulta niitä saa hintaan 3€/hlö ::D


    • AKSU FANITTAJA

      HEIDO. Minäkin tahtoisin kotiloita aksukasvattaja... kuinka monta vapaana enää asun heinolassa voin ottaa vastaa postituksella,kiittti ja näkemiin.....

    • KAsvattaja

      Tosiaan kotilo kannattaa ostaa mialummin aina kasvattjalta jos on vaan mahollisuus. Lehtoja harvat vaan kasvattaa, kun niitä saa niin paljon luonnosta. Itse olen kasvattanut, mutta en enään koska siirryin akaatteihin. Joskus kasvatan luul. vielä lehtoja. Mutta se ei oikeastaan ole kannattavaa, koska poikasia harvat ostaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe