ei noita nykysin löydy oikein mistään. Hirveellä googletuksella on jotain löytyny ja olen melkein heti ostanut pois pyörimästä. Ite haluaisin gta vice cityn, nfs underground 1 ja carbonin. Ei kannata osta 360 sille käy varmasti samallalailla kun mustallekin pleikkari 2 pelejä saa nyt vaikka prismasta ostettua.
mistä pelejä mustalle boxille
13+2
3
230
Vastaukset
- kjkjhkhkj
boksi on jo niin vanha kapistus ni et löydä ku käytettyjä pelejä sille. Ei niitä enää tehä. Ota huomioon, että kyseinen konsoli ei ikinä ollu yhtä suosittu ku PS2. Se selittää sen ettei boksin pelejä tehä enää ja PS2 pelejä kylläkin. Ja ainakaan vielä ei oo Microsoftilta, Sonyltä tai Nintendolta kuulunu uutisia mistään uuden sukupolven konsolista joten 360 on ihan hyvä sijotus jos haluu pelailla.
- avaa silmät
katso cdon.comista tai discshopista
- gfbgfbhgnhg
Etsi huuto netistä, siellä niitä yleensä pyörii pilvin pimein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001723- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381104- 1701023
- 58811
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671