Mikä lie vikana kun tuntuu että auto käy tyhjäkäynnillä kuin kolmella, kun pakarin päästä kokeilee niin pröpöttää oikein kunnolla. ajaessa kun kone lämpenee ja painaa kytkimen pohjaan niin kierrokset nousee välillä jopa 4 tonniin ja heijaavat tosi paljon. kyseessä siis 96 coupe 1,6 koneella.
ajossa tuntuu että ns auto painaa itse kaasua ja liikenne valois meinaa sammua tai sit kierokset on tosi korkealla
auttakaa
eerouzzzz
1
394
Vastaukset
- rellux
Meganessa puola ei kestä, vaan se hajoaa nopeasti. Hanskalokerossa pitää olla kummatkin puolat (2kpl) varalla. Muuten hajoaa katti.
Nollaa tyhjäkäynti moottori siten, että ota akkukaapeli irti ja odota hetki. Kytke kaapeli takaisin. Kytke sytysvirta ja odota että tyhjäkäynti säätäjän moottorin kara käy päästä päähän ja löytää oikean paikan. Käynnistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672794
- 2012057
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501812- 711766
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91501- 811214
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961010