Mihin pieneksi jääneet lastenvaatteet?

Vaatekasa

Mikä on mielestäsi paras tapa päästä eroon pieniksi jääneistä lastenvaatteista, tarkoitan nimenomaan hyväkuntoisia merkkivaatteita. En haluaisi(eikä ole oikein aikaakaan) mennä myymään niitä kirpparille eurolla !
Ei ole aikaa myöskään ryhtyä myymään netissä, koska työ on niin epäsäännöllistä ja matkoja paljon, eli en voi päivystää kotona ostajia.
Vaihtoehdoksi jää ehkä vain itsepalvelukirppis, mutta olen ymmärtänyt että sielläkin pitäisi käydä päivittäin järjestelemässa/siivoamassa pöytiä. Onko mitään itsepalvelukirppistä pääkaupunkiseudulla missä henkilökunta pitäisi huolen myytävistä tuotteista? Jos ei ole niin (pieni vinkki) , olisiko syytä joidenkin tarjota myös tämä palvelu ( korvausta vastaan tietenkin), sillä meitä on varmaan myös muita jotka eivät esim.työn takia voi käydä päivittäin tsekkaamassa pöytiään.
Olisin kiitollinen vinkeistä, sillä muutamme syksyllä ulkomaille ja en voi todellakaan enää säästää mitä säästellyt olen !!
Paljon olen jo vienyt keräyksiin,mutta paljon on vielä jäljellä.
Eli kertoisitko parhaat vinkkisi. Kiitos !

22

6372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roope

      kaikki vanhat kuteet

    • Tuulia

      Vein Ainoon (itsepalelukirppis)maksoin pöytävuokran etukäteen ja takakäteen ei jäänyt kuin paha mieli!!! Sain nimittäin vain muutaman euron pöydällisestä ja omistaja totesi vain että no ne on sitten kai varastettu.
      Nyt vien mieluummin pieniin Second Hand liikkeisiin, joissa jokainen sukkaparikin " on omistajiensa ARVOINEN".Tarkoitan että jos jotain on kadonnut, se on sitten myymälän moka.

      • lila

        Itselläni on ollut myös Ainossa myynnissä tavaraa ja viimeisestä kerrasta jäi myös paha mieli. Tavaraa oli hävinnyt ja työntekijät eivät ottaneet oikeen mitään kantaa siihen. Tietysti aina täytyy ottaa se riski, kun sellaiseen tavaraa vie, mutta olisi pahoittelut tms. olleet paikallaan.


    • tupu

      Minkähän kokoisia vaatteita sinulla on?

      • Olemme....

        Voisimme ostaa sinulta koko satsin" jos tietäisin, noin suurinpiirtein mitä kokoja.

        Jos olisit kiinnostunut myymään, laita tähän, ostaisin jos vain ovat ehjiä, sillä käyttäjiä kyllä riittää meillä ja poislentäneiden" jo omista lapsistakin...

        Jään odottamaan?


      • ??!!??
        Olemme.... kirjoitti:

        Voisimme ostaa sinulta koko satsin" jos tietäisin, noin suurinpiirtein mitä kokoja.

        Jos olisit kiinnostunut myymään, laita tähän, ostaisin jos vain ovat ehjiä, sillä käyttäjiä kyllä riittää meillä ja poislentäneiden" jo omista lapsistakin...

        Jään odottamaan?

        Mullakin olis joutavia vaatteita tuollaisiin perheisiin, mistä sais yhteistietoja et minne vois paketteja laittaa??


      • serenella1
        Olemme.... kirjoitti:

        Voisimme ostaa sinulta koko satsin" jos tietäisin, noin suurinpiirtein mitä kokoja.

        Jos olisit kiinnostunut myymään, laita tähän, ostaisin jos vain ovat ehjiä, sillä käyttäjiä kyllä riittää meillä ja poislentäneiden" jo omista lapsistakin...

        Jään odottamaan?

        Myyn lastenvaatteita joukossa myös merkkivaatteita ja kenkiä esim. reimanpukuja.
        Mielelläni myön ne koko satsina ja halvalla.
        Ota yhteyttä jos kiinnostaa!!
        email. [email protected]


      • sarppa
        Olemme.... kirjoitti:

        Voisimme ostaa sinulta koko satsin" jos tietäisin, noin suurinpiirtein mitä kokoja.

        Jos olisit kiinnostunut myymään, laita tähän, ostaisin jos vain ovat ehjiä, sillä käyttäjiä kyllä riittää meillä ja poislentäneiden" jo omista lapsistakin...

        Jään odottamaan?

        Hei! Vieläkö kaipaatte vaatteita? Minulla kohta 1v tytär, kaikki tyttären vaatteet erittäin hyvässä kunnossa kaipaavat varastossa uutta pitäjää! :) saa ottaa yhteyttä [email protected]


      • marlah7
        Olemme.... kirjoitti:

        Voisimme ostaa sinulta koko satsin" jos tietäisin, noin suurinpiirtein mitä kokoja.

        Jos olisit kiinnostunut myymään, laita tähän, ostaisin jos vain ovat ehjiä, sillä käyttäjiä kyllä riittää meillä ja poislentäneiden" jo omista lapsistakin...

        Jään odottamaan?

        moi! minulla olisi neljä pahvilaatikollista lastenvaatteita.on huppareita,paitoja ,housuja,bodyja,talvitakkeja jne...(osa disney,reima,lego) koko n.80-110cm [email protected]


    • Itä-Vantalla

      Itä-Vantalla on kaksikin itsepalvelukirppistä, johon voit viedä.
      Korsossa on Mupero (muistinkohan oikein) niminen liike, joka ei "perinteinen" itsepalv.kirppis ole, vaan ikään kuin lastenvaateliike, jossa myydään käytettyjkä lasten vaatteita ja tarvikkeita. Löytyy ihan korson keskustasta, puh.nroa ei valitettavasti ole. Maanantaisin on kiinni.
      Voit siis jättää vaatteesi sinne rekkiin ja hinnoittelu menee niin, että saat itsellesi puolet vaatteen hinnasta, puolet menee omistajalle.
      Ei ole varkauksia.
      On hyväkuntoisia, itse olen tehnyt löytöjä.

      Toinen itsepalv. kirppis, johon olen ollut tyytyväinen on Kirpputorimaailma, joka on Simonkylässä Itäv-Vantaalla. tiedäthän Minttutien kirppiksen? Sitä (pää)tietä mäkeä ylöspäin kohti Spar-kauppaa, sen kulmilla se on. Ikävä kyllä en osoitetta muista. Pöytävuokra on n. 20 e/vko tai jotain tommosta, 2 viikoksi voi myös varata, hinta on viikkoa kohti edullisepi....
      Kauppa käy hyvin, mutta hinnat eivät ole suuria. Käsittääkseni ei ole varkauksia.

      Vantaalla on myös jokaisessa (???) neuvolassa semmonen Ota ja jätä- koppa, jonne voit jättää vaatteesi ja ottaa tilalle mitä tarvitset, jos kopassa on. Sinnekin voit jättää,. Menee taatusti tarpeeseen, silläkaikki ei ilkeä penkoa sitä pahvilaatikkoa.

    • *sari*

      itse olen yrittäny saada netin kautta ostettua vauvan vaatteita sillä tavalla, että lähettäjä lähettäisi vaikka laatikollisen vaatteita ja maksaisin paketin hinnan sekä postikulut!!! näin en ole saanut "kauppoja" vielä kenenkään kanssa vaikka tämä idea on mielestäni erittäin hyvä vaihtoehto sille, että tarvitsisi ostaa yksivaate kerrallaan (joka tulee vielä kalliiksikin!). eli siksi ehdotankin että kauppaat vaatteita juuri tälllä tavalla!! ystäväni teki näin muutama vuosi sitten ja se oli kannattavaa! siksipä kysynkin sinulta tahdotko kaupata vauvasi vaatteita minulle tällä ehdottamallani tavalla??? esikoiseni syntyy ensikuussa (eli kesäkuussa 04) ja toivon pikaista vastausta!!! voisin ostaa ihan suuremmankin erän kunhan vaatteet vain ovat kunnossa ja hinta suhde ei hivele taivaita! otathan yhteyttä! [email protected]

      • susu !!

        Minulle voi laittaa sähköpostia jos kiinnostaa ostaa rönttäsummalla enemmän vaatetta kerralla!

        [email protected]

        Pää asiassa tyttöjen ulkovaatetta,koko luokkaa 92-128cm,mm.reimatec,jonathan mutta on myös ns.halppismerkkejäkin.
        Haluaisin päästä kaikesta ylimääräisestä eroon kerralla...


    • Serpat64

      Täältä löytyy poikien vaatteita, kokoa 80-100 cm, voi olla hieman pienempiäkin. Perusvaatteita; farkkuja, yöpukuja, paitoja, haalareita, kenkiä..Voisin myydä halvalla ja paketti tavarana..Jos jotain kiinnostaan ni s-postia ni jutellaan lisää: [email protected]

    • Puoti

      Olen lastentarvikekirppis vantaan kunikaalassa.Pikku Puoti Nina. Ostan myös vaatepaketteja. Kaikki kiinnostuneet laittakaa viestiä ja kuvia tulemaan. Voi myös tuoda myyntiin joko viikovuokrahinnalla tai avata myyntitilin.

      Käykää katsomassa www.toisenoma.kotisivuni.org
      tai ottakaa yhteyttä [email protected]

    • Vinkkejä tässä.

      Tamine Pikku Huopalahdessa, on vaan tosi täynnä tavaraa ja en tiedä miten menee kaupaksi, mutta itse ei tarvitse nähdä ollenkaan vaivaa. Ja taitavat kierrättää loput jonnekkin.

      Little Copenhagen Töölössä, niillä tosi siisti second hand puoli (myyvät vain ehjiä ja puhtaita vaatteita) ja kierrättää loput hyvään tarkoitukseen. Liike voi hämätä kun näyttää vaan uusien lastenvaatteiden liikkeeltä ulkoapäin, mutta "kirppispuoli" on liikkeen takaosassa. Ja hinnoittelee kaikki puolestasi, ja pitävät huolen kaikesta. Ottavat osan myynnistä, muita kuluja ei ole.

      Nummelassa Tenavatamine tms. nimeltään, sielä pitäisi itse käydä siistimässä pöytää, mutta pitävät myös sanojensa mukaan itsekkin huolen hyllyistä (mitä siistimmin esillä = sitä paremmin käy kauppa = sitä tyytyväisempiä asiakkaat ja myyjät). En tiedä loppujen kierrätyksestä. Kuulema siellä käy kauppa ihan hyvin jos vaan on hyväkuntoista tavaraa. Hinnoittelu taitaa olla hyllyvuokralla, ja jos jotain isompaa tms. lattiatavaraa niin niistä taitaa tulla prossat liikkeelle sitten erikseen.

      Akseli Espoossa, ainakin aikaisemmin niillä on ollut ns. täyden palvelun kirppis, hinnoittelee ja pitää pöydän siistinä, mutta ottavat aika ison kulun prossat myynnistä. Eli jos on paljon tavaraa niin silloin se voi olla hyvä vaihtoehto, ja taitavat kierrättää loput jos niin haluaa. Tämä kirppis tuntuu olevan täynnä lastentavaroiden myyjiä mutta ymmärtääkseni asiakkaitakin käy siellä aika lailla.

      Jos joku tietää hinnoittelut tarkemmin tai muuten on vääriä tietoja niin saa korjata :)

      • Vinkkejä tässä.

        Upsan, joku liike olikin nostanut tämän keskustelun esille ja keskustelun aloittajan lapset taitaa olla jo vähän isompia kun katsoo päivämääriä.... joten vinkit ei enää aloittajalle taida olla ajankohtaisia.... noh, jos jollekkin toiselle olisivat hyödyksi tavaroiden poissaamiseksi nurkista ilman että joutuisi heittämään roskiin.
        Ja ylipäätään noi kirppikset jotka laittavat eteenpäin hyvään tarkoitukseen on mielestäni tosi hyviä, jos itse ei enää haluakkaan nähdä tavaraa, uff tai roskis ei ole mieluinen vaihtoehto ja rahan saaminen vanhoista tavaroista ei ole se "ykkösjuttu" vaan kiva lisä tilille jos kauppa käy.


    • 0001214

      Jos haluaa lahjoittaa (vaikka vaan osan) niin lähetystorille voi viiä ehjiä ja puhtaita. Myyvätkin edullisesti ulos joten auttaa sekin erityisesti vähävaraisia!

    • Rane666

      MOEKKA! SE ON RANE SAVONMUALTA TÄSSÄ TERKISTÄPÄEVEE!
      MINÄ VOEN IHAN ILIMATTEEKS TULLA NE RIEVUT SIELTÄ HAKEMMAAN, KUN TIEN NIISTÄ IHTIÄN VARTEN KALSARLOETA!
      VASTALAHJANA TARJOAN ROUVVALLE PAKSUA PATUKKATA!

    • Apu kiertää

      Www.hopeyhdistys.fi ottaa vastaan ehjiä ja käyttökelpoisia vaatteita ym. Ja auttaa suomen vähävaraisia lapsiperheitä

    • Taina 83

      Jos jotain kiinostaa niin myyn edullisesti tyttöjen n.120-134cm vaatetta ja poikien 92-98 jotain 104cm..Kun vain saisi pois nurkista.Katsomaankin voi tulla

    • Pihlajapuu.fi

      Jos ei jaksa itse alkaa myymään vaatteita tai tarvikkeita netissä, voi ne myydä helposti kerralla pakettina Pihlajapuu -nettikaupalle. Pääkaupunkiseudulla ilmainen nouto isommille erille.

      Kysy lisää: [email protected] tai 045-149 7177

      Kaupan sivut http://www.pihlajapuu.fi

    • Uusia vaatteita

      Hei. Tuttavani osti konkurssihuutokaupasta vaate erän johon kuuluu Lagerfeld merkkisiä miesten takkeja, farkkuja sekä kauluspaitoja sekä kerry merkkisiä lasten toppahaalareita (eri kokoisia ja kuoseja).

      Ostin vaatteet tuttavaltani pois kun ei viitsinyt nähdä vaivaa niiden myyntiin. Olisiko jollain kiinnostusta täysin uusiin vaatteisiin jotka voisin myydä erittäin edullisesti.

      Yhteydenotot: 040-7667730

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe