mitä tehdä olen opiskelemassa ja ala ei ole kiinnostanut yhtään. olen nyt työharjoittelussa ja olen huomannut että olen todellakin väärällä alalla. töitä oisi tiedossa jos lopettaisin koulun. rupeaisin asumaan meidän maatilaa ja tekisin sivussa muita töitä. työ on aina kiinnostanut ei opiskelu. lopettaisin koulun mutta isä ei sitä oikeen hyväksy mitä tehdä.
koulu ei kiinnosta
4
311
Vastaukset
- Ruutanainen
Et varmaankaan tykkää tästä vastauksesta, mutta minusta sinun pitäisi ensimmäiseksi kertailla peruskoulun äidinkieltä. Tekstisi on tolkutonta.
Jos voit olla varma, että toimeentulosi on turvattu myös ilman koulutusta, niin senkun alat maanviljelijäksi. Niiden "muiden töiden" varaan en laskisi, jos ei ole ammattia.
Ja yritä hyväksyä se elämän kova tosiasia, että asioita oppiakseen osan meistä on työskenneltävä kovemmin, osa oppii helpommin. Pään kovuus ei ole mikään syy olla tekemättä parastaan ja vähän ylikin!- tiedok vaa tyttö
vittu mua ei jumalauta kiinnosta vastauksesi perkeleen hikke mee hevonperseeseen.
- Jalaa
tiedok vaa tyttö kirjoitti:
vittu mua ei jumalauta kiinnosta vastauksesi perkeleen hikke mee hevonperseeseen.
Taitaa totuus iskeä vasten naamaa todella kipeesti? Nykymaailmassa kouluttamattoman on todella vaikeaa saada duunia. Suutas voisit ensinnäkin siistiä, kovapäisyydellä ja vittumaisuudella ei pärjää pitkälle. Herneet vedät kuitenkin nenääs, mutta mitäs se mua hetkauttaa.
- t4trf
no saakos sitä sit maajussi eu tukia ilman koulutusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492