Minkä maalaisia koneita myy Konelux ? Halvat hinnat jne, mutta tyyppimerkinnät koneissa ovat ihan muuta kuin samoissa suomessa myytävissä malleissa, mallinrot viittaavat venäjälle..????
Konelux
9
3176
Vastaukset
- 445566
Taitaa olla sitten huijarifirma ??
- timppa1973
Ainakin meitä ei huijattu, ostin tammikuussa koko keittiön kamat.
Saapuivat kahdessa viikossa ja ainakin tähän asti toimivat hyvin joten voin suositella. - RM
timppa1973 kirjoitti:
Ainakin meitä ei huijattu, ostin tammikuussa koko keittiön kamat.
Saapuivat kahdessa viikossa ja ainakin tähän asti toimivat hyvin joten voin suositella.Koneluxista tilattiin Smeg jääkaappi ja kaikki toimi niin kuin pitikin, kotiin tuotiin keittiöön asti.Voin lämpimästi suositella!!!
- Vallu Hupunen
RM kirjoitti:
Koneluxista tilattiin Smeg jääkaappi ja kaikki toimi niin kuin pitikin, kotiin tuotiin keittiöön asti.Voin lämpimästi suositella!!!
Nyt se on kuitenkin täynnä smegmaa,
- en suosittele
Ostoehdot ovat Suomen lain vastaisia, joten en pistäisi rahojani sinne, sillä ongelmatilanteesta tulee melko varmasti todellakin ongelmatilanne.
- Olari33
Tyytyväinen asiakas,-ainakin täällä!
Asiakaspalvelu todella nopeaa ja ystävällistä.
Tavarat 5:ssä päivässä perillä, sisälle kannettuna.
Myöskään kuljetusliikkeen toiminnasta ei mitään huomautettavaa!
Täsmällisesti perillä. Kuljettava palvelualtis ja ystävällinen.
Toiminta kaikin puolin kiitettävää! - heikki122
Toiminut ihan hyvin. Olen tilannut sieltä pari kertaa. Ei ole valittamisen aihetta.
- anja75
Olen pari kertaa tilannut ja molemmilla kerroilla tavarat on toimitettu
perille todella nopeasti. Ei moitittavaa! Aion tilata jatkossakin... suosittelen
- paljon vertaillut
Niinhän ne on Gigantinkin tyyppimerkinnät usein.. Vertailun vaikeuttamiseksi niin tehdään, eli suoraan sanoen kuluttajan harhauttamiseksi. Ei siinä mitään muuta ole takana. Samaa sanoi tuttu kodinkoneliikkeessä työskentelevä tuttavani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194853Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5262537Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1452102Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182039- 191675
- 821624
- 1461515
- 1121113
- 127894
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40859