Ryanair saapuu kaunasin kentälle n klo 23.35 Miten ja millä pääsee keskustaan näin myöhään? Onko ainut vaihtoehto mennä suoraan taxilla hotellin oven eteen? Mihin taxiin voi luottaa ja paljonko ottavat ? Ei oikein houkuttele liikuskella pimeällä etsien hotellia bussikyydin jälkeen.
Muuttuneet lentoajat.
6
411
Vastaukset
- Tietääkö joku
Ensimmäistä kertaa menossa sinne kesäkuulla ja olen myös ajatellut, että bussilla en ainakaan tuohon aikaan hotellille lähde seikkailemaan. Kaupunki on outo, eikä ole mitään tietoa missä jäädä pois jne. Minun kohdallani taksi on ainut vaihtoehto. Bussia en edes harkitse. Heikosti tuntuu täällä olevan tietoa takseista, hinnoista jne. kun olen niistä aiemmin jo kysynyt.
Toivottavasti jollakulla on tietoa, minkänäköiset taksit ovat luotettavia ja paljonko maksaa. Ja toivottavasti saamme monipuolista tietoa ja kokemuksia muilta, kun Kaunasin lennot toukokuulla alkavat.- Taxillako keskustaan
Kun kukaan ei tunnu vastaavan, niin pitäis siis jostain selvittää onko taxit turvallisia ja mitkä taxit? Koska bussit liikennöi kentältä keskustaan ja missä siellä pysähtyvät? Harmittaa kun en tiedä missä on esim bussiasema tai rautatieasema? kuinka näin huonosti on kaunasista tietoa? Ajatus siitä että liikkuisin oudossa kaupungissa pimeällä etsien hotelliani, ei innosta yhtään.
- taximatka
onko Kaunasin lentokentällä takseja päivystämässä iltamyöhään ?
- Tacu
No onpa kiva että muuttavat aikatauluja noin vain. On varattuna lento Kaunasiin ja piti olla perillä perjantai-iltana ennen klo 18 eli piti hyvin ehtiä jo aloittaa kaupunkiin tutustuminen... Nyt pitääkin sitten suoriutua suoraan nukkumaan, tylsää! Mitään ilmoitusta Ryanairilta ei ole tullut aikataulumuutoksesta...
- Ihme touhua?
Tacu kirjoitti:
No onpa kiva että muuttavat aikatauluja noin vain. On varattuna lento Kaunasiin ja piti olla perillä perjantai-iltana ennen klo 18 eli piti hyvin ehtiä jo aloittaa kaupunkiin tutustuminen... Nyt pitääkin sitten suoriutua suoraan nukkumaan, tylsää! Mitään ilmoitusta Ryanairilta ei ole tullut aikataulumuutoksesta...
Näköjään sama ongelma:) Miten hitossa yöllä pääsee suoraan hotelliin?? Ryanair ei ole minullekaan ilmoittanut muutoksista yhtään mitään??....harkitsen koko matkalle lähtöä jos pian ei ala saada tietoa kyydistä hotelliin.
- bubbelibuu
Ihme touhua? kirjoitti:
Näköjään sama ongelma:) Miten hitossa yöllä pääsee suoraan hotelliin?? Ryanair ei ole minullekaan ilmoittanut muutoksista yhtään mitään??....harkitsen koko matkalle lähtöä jos pian ei ala saada tietoa kyydistä hotelliin.
Varasimme matkan toukokuulle ja sama meitä mietitytti.
Booking.comin kautta löysimme huoneiston, jonka omistaja käy lisämaksusta hakemassa lentokentältä - me aijomme käyttää tätä vaihtoehtoa.
Kaunasin lentokentän sivuilla oli jotain tietoa, en sen tarkemmin tutustunut
http://www.kaunasair.lt/index.php?lang=2&m=1&p=160
Varmaankin on sen verran uusi kohde, ettei kävijöitä kauheasti vielä löydy..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882