Muuttuneet lentoajat.

Taxillako keskustaan

Ryanair saapuu kaunasin kentälle n klo 23.35 Miten ja millä pääsee keskustaan näin myöhään? Onko ainut vaihtoehto mennä suoraan taxilla hotellin oven eteen? Mihin taxiin voi luottaa ja paljonko ottavat ? Ei oikein houkuttele liikuskella pimeällä etsien hotellia bussikyydin jälkeen.

6

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietääkö joku

      Ensimmäistä kertaa menossa sinne kesäkuulla ja olen myös ajatellut, että bussilla en ainakaan tuohon aikaan hotellille lähde seikkailemaan. Kaupunki on outo, eikä ole mitään tietoa missä jäädä pois jne. Minun kohdallani taksi on ainut vaihtoehto. Bussia en edes harkitse. Heikosti tuntuu täällä olevan tietoa takseista, hinnoista jne. kun olen niistä aiemmin jo kysynyt.

      Toivottavasti jollakulla on tietoa, minkänäköiset taksit ovat luotettavia ja paljonko maksaa. Ja toivottavasti saamme monipuolista tietoa ja kokemuksia muilta, kun Kaunasin lennot toukokuulla alkavat.

      • Taxillako keskustaan

        Kun kukaan ei tunnu vastaavan, niin pitäis siis jostain selvittää onko taxit turvallisia ja mitkä taxit? Koska bussit liikennöi kentältä keskustaan ja missä siellä pysähtyvät? Harmittaa kun en tiedä missä on esim bussiasema tai rautatieasema? kuinka näin huonosti on kaunasista tietoa? Ajatus siitä että liikkuisin oudossa kaupungissa pimeällä etsien hotelliani, ei innosta yhtään.


    • taximatka

      onko Kaunasin lentokentällä takseja päivystämässä iltamyöhään ?

      • Tacu

        No onpa kiva että muuttavat aikatauluja noin vain. On varattuna lento Kaunasiin ja piti olla perillä perjantai-iltana ennen klo 18 eli piti hyvin ehtiä jo aloittaa kaupunkiin tutustuminen... Nyt pitääkin sitten suoriutua suoraan nukkumaan, tylsää! Mitään ilmoitusta Ryanairilta ei ole tullut aikataulumuutoksesta...


      • Ihme touhua?
        Tacu kirjoitti:

        No onpa kiva että muuttavat aikatauluja noin vain. On varattuna lento Kaunasiin ja piti olla perillä perjantai-iltana ennen klo 18 eli piti hyvin ehtiä jo aloittaa kaupunkiin tutustuminen... Nyt pitääkin sitten suoriutua suoraan nukkumaan, tylsää! Mitään ilmoitusta Ryanairilta ei ole tullut aikataulumuutoksesta...

        Näköjään sama ongelma:) Miten hitossa yöllä pääsee suoraan hotelliin?? Ryanair ei ole minullekaan ilmoittanut muutoksista yhtään mitään??....harkitsen koko matkalle lähtöä jos pian ei ala saada tietoa kyydistä hotelliin.


      • bubbelibuu
        Ihme touhua? kirjoitti:

        Näköjään sama ongelma:) Miten hitossa yöllä pääsee suoraan hotelliin?? Ryanair ei ole minullekaan ilmoittanut muutoksista yhtään mitään??....harkitsen koko matkalle lähtöä jos pian ei ala saada tietoa kyydistä hotelliin.

        Varasimme matkan toukokuulle ja sama meitä mietitytti.
        Booking.comin kautta löysimme huoneiston, jonka omistaja käy lisämaksusta hakemassa lentokentältä - me aijomme käyttää tätä vaihtoehtoa.

        Kaunasin lentokentän sivuilla oli jotain tietoa, en sen tarkemmin tutustunut
        http://www.kaunasair.lt/index.php?lang=2&m=1&p=160

        Varmaankin on sen verran uusi kohde, ettei kävijöitä kauheasti vielä löydy..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      110
      2193
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      121
      1649
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1152
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1080
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      48
      988
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      907
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      834
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      32
      826
    9. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      186
      809
    10. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      53
      783
    Aihe