Panettaa - normaaliako?

Himokas nainen 22

Ongelmani on, että haluan seksiä lähes jatkuvasti. Sehän ei olisi mikään ongelma jos olisin mies, mutta kun olen sattunut naiseksi syntymään. Haluaisin tietää että olenko jonkin sortin luonnonoikku vai onko muitakin samanmoisia naisia.

Ajattelen seksiä melkein koko ajan ja jos olen kauemmin kuin 2 päivää ilman seksiä, hypin jo seinille. Lisäksi en nauti läheskään niin paljon klitoriksen räpläämisestä kuin yhdynnästä. Saan orgasmin helposti yhdynnässä, vaikka tottakai kaikkein parhaalta tuntuu kun saa munaa ja klittahierontaa samaan aikaan. Enkä tarvitse pitkiä esileikkejä, olisin valmis sekunnin sadasosassa mutta jos liukkaria ei käytä niin pitää odotella kostumista. Yhdenyön jutut sopivat minulle mainiosti, olen aika helppo jos vaan sopiva mies osuu kohdalle. Ja vielä nautin poskihoidon antamisesta.
Siis löytyykö naisia jotka ajattelevat seksistä kuten minäkin?

Ongelman tästä tekee se, että niin usein törmää typeriin ennakkoluuloihin naisten seksuaalisuudesta. Pitäisi pihdata ja vaatia illallista kalliissa ravintolassa kukkapuskan kera ennen kuin suostuisi sänkyyn. Ja jotta nainen saisi orgasmin, sitä pitää ensin lämmitellä tuntitolkulla ja sitten hieroa, nuolla ym. temppuja tehdä jotta neiti ehkä mahdollisesti sillä kerralla saisi orgasmin. Jos naisella on yhdenyön juttuja, niin hän on huora, jos miehellä on, niin hän on vain pelimies.

Jatkuva seksin ajatteleminen häiritsee jo opiskeluakin. Luennoilla en kuuntele vaan mielessä pyörii seksifantasiat. Yleensä ajattelen vain sitä miestä jonka kanssa olen. Yhteen opeenkin ihastuin vähän, enpä mennyt enää sille kurssille...

Tapasin vähän aikaa sitten miehen, jonka kanssa seksi oli mahtavaa jo ensitapaamisestä lähtien. Hän pyörii ajatuksissani jatkuvasti, olen jo lähellä orgasmia kun vain kuvittelenkin sen tunteen kun hän on sisälläni... Hän oli vähän ihmeissään siitä että saan niin helposti orgasmeja, mutta eiköhän se ole ennemmin hyvä kuin huono asia :D

Minulla ei kuitenkaan ole ollut kovin monia kumppaneita tähän ikään (22) mennessä, vain kolme, koska olin pitkässä suhteessa miehen kanssa jolle menetin neitsyyteni. En ole mitenkään kaksinen sängyssä koska kokemusta ei hirveästi ole, vaikka seksistä nautinkin niin paljon. Eikä aina uskallustakaan heittäytyä, kun itseluottamus on ihan nollassa. Sitä vain pelkää tekevänsä jotain väärin, varsinkin jos on tunteita miestä kohtaan.

Seksi on minulle hyvin tärkeää, tuntuu että ilman sitä en jaksa edes elää. Olin monta vuotta lähes seksittömässä suhteessa. Se oli henkisesti todella rankkaa. Luulin että asiat korjaantuisivat, mutta jos miestä ei seksi kiinnosta niin eihän sille mitään voi. Olisi pitänyt lähteä jo aikaisemmin, mutta tuntui vaan niin karulta jättää mies seksin takia. Puutteessa eläminen sammutti elämänhaluni eikä minua kiinnostanut enää mikään.

Kun sitten sain seksiä tuon suhteen jälkeen, niin tuntui kuin olisin saanut elämäni takaisin. En edes ollut tajunnut miten paljon puutteessa kituuttaminen vaikutti mielialaani. Nyt olen alkanut pitää huolta itsestäni paremmin ja opiskelukin maistuu taas pitkästä aikaa. Ensi kesäksi bikinikuntoon, ja miestä lakoo kuin heinää ;)

Kerran päivässä olisi hyvä tahti, joskus tekee mieli useammankin kerran. Tottakai välillä voi olla muutaman päivän taukojakin, vaikka kipeenä olemisen tai matkan vuoksi. Mutta sellainen kerta viikossa -tahti on ihan mahdottomuus. Kahden viikon tauko on jo kidutusta, no saapahan mies ainakin kiimaisen naisen sänkyynsä... Panettaa nytkin niin että ihan pakottaa.

En tiedä miksi olen tällainen, olenko vain syntynyt tällaiseksi vai onko minulla napsahtanut päässä jossain vaiheessa. Aloitin itsetyydytyksen hyvin pienenä, se voi kai lapsilla olla turvallisuuden kaipuuta tms. Saatoin tehdä sitä joka päivä, joskus useampiakin kertoja päivässä. En tiedä onko tästä sitten jäänyt jokin addiktiontapainen. Minusta ei varmaan päältä arvaisi että olen seksihullu, olen sen verran kiltin tytön näköinen ja oloinen.

Miten te miehet oikein kestätte jos teillä on samanlaista kuin minulla? Yleensähän miehet on halukkaampia. Mulla on sentään helppoa kun miehet ei yleensä ole kovin nirsoja tai pihtareita, naiset sitten taas useimmin ovat aikamoisia kranttuja...

59

4860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enkadumitään, en!

nuori nainen, et mikään nymfomaani, älä usko sellaisiin viittauksiin. Olen liki 50:n nainen, ollut pari kertaa aviossa yhteensä melkein 20v, ja niinä aikoina, välissä ja nyt leskenä jatkuvasti "jakanut" sitä ainoaa hyvää mitä minussa on, ja olen tyytyväinen, että aloitin jo 13 -vuotiaana. Seksuaalisuhteita minulla lie 2000-3000 miehen kanssa, enkä kadu mitään muuta kuin epäonnistuneita yhdyntöjä. En myöskään kaipaa pitkitettyjä esileikkejä vaan minulle riittää aika kun saamme partnerin kanssa vaatteet päältä. Olen nainut kaikissa mahdollisissa ja mahdottomissakin paikoissa puhelinkoppeja ja lentokoneen sekä junan vessoja myöten, ja miltei aina olen orkut saanut, jos nyt mies on jotain osannut. Pidän myös molemminpuolisesta imuttelusta. En ole myöskään sairastanut koskaan sukupuolitauteja, olen käyttänyt tarvittaessa kaikkia ehkäisyjä ja suojia, mutta kipeä olen ollut usein kovasta nussimisesta. Olen edelleen, kun suinkin voin, useitakin kertoja päivässä miehen kanssa, ennätykseni on vuorokaudessa yhdeksän miestä ja liki parikymmentä panoa eri asennoista. Jatka, tyttö! Elä, ole tyytyväinen.

• iryjubgrv

"Ongelmani on, että haluan seksiä lähes jatkuvasti. Sehän ei olisi mikään ongelma jos olisin mies, mutta kun olen sattunut naiseksi syntymään."

Naisellahan tuo on pienempi ongelma. Nainen kyl saa lähes aina halutessaan seksiä, mut miehelle se on vaikeempaa....

• grani,

Eipä tuo aloittajan tilanne kovin ihmeelliseltä kuulosta, itsekin tunnen monta naista, jotka sanovat, että heitä panettaa jatkuvasti. Ja tosiaan nainen kyllä saa melkein mistä tahansa baarista halutessaan seksiä...

• Che Hon Ju
        grani, kirjoitti:

Eipä tuo aloittajan tilanne kovin ihmeelliseltä kuulosta, itsekin tunnen monta naista, jotka sanovat, että heitä panettaa jatkuvasti. Ja tosiaan nainen kyllä saa melkein mistä tahansa baarista halutessaan seksiä...

Jo 60 - 70 luvulla paremmin kuin tanssipaikoista !

• Paljas uneksija

Se on pervoa ,yhdyntä on tarkoitettu suvun lisääntymiseen, pitäis vähän rajoittaa niitä sessioita, niin se lisäyskin olis nautinnolisempaa !

• No just joo

"Yhdenyön jutut sopivat minulle mainiosti, olen aika helppo jos vaan sopiva mies osuu kohdalle....
      Minulla ei kuitenkaan ole ollut kovin monia kumppaneita tähän ikään (22) mennessä, vain kolme, koska olin pitkässä suhteessa miehen kanssa jolle menetin neitsyyteni...."

Eipä kovin helpolta tunnu noin pienellä kokemuksella.

Mutta varmaan tämäkin avaus on pelkkä provo.. ;)

• 64 vee

Mulle on sattunut paljonkin yhden yön juttuja, mutta on mulla ollut aikaakin. Älä ole huolissasi, baaritiskit ovat täynnä vapaaehtoisia. Valitse se hyvä äläkä sitä epätoivoista !

• Himokas nainen 22

Mun näkemykseni mukaan voi olla helppo olematta huora :D Olen katsos yhden miehen nainen, mutta en mikään pihtari eikä minulla ole mitään yhdenyön juttuja vastaan. Kaikki kun ei alota seksielämäänsä 13-vuotiaana. Olinkohan mä vielä 16 ekalla kerralla, ja se suhde päättyi vasta vähän aikaa sitten. Sen jälkeen sit oli yks yhdenyön juttu. Sit tapasin tän yhden miehen, jonka kanssa seksiä oli jo ekalla kerralla ja nyt ollaan tapailtu aika pitkään. Aikamoinen horo saa olla jos mun tilanteessa ois enemmän kokemusta...

Ja voi kun oliskin provo. Antaisin mitä vaan jos ei tarvitsis sietää ainaista panetusta.

• Enemmänkin kokenut
        Himokas nainen 22 kirjoitti:

Mun näkemykseni mukaan voi olla helppo olematta huora :D Olen katsos yhden miehen nainen, mutta en mikään pihtari eikä minulla ole mitään yhdenyön juttuja vastaan. Kaikki kun ei alota seksielämäänsä 13-vuotiaana. Olinkohan mä vielä 16 ekalla kerralla, ja se suhde päättyi vasta vähän aikaa sitten. Sen jälkeen sit oli yks yhdenyön juttu. Sit tapasin tän yhden miehen, jonka kanssa seksiä oli jo ekalla kerralla ja nyt ollaan tapailtu aika pitkään. Aikamoinen horo saa olla jos mun tilanteessa ois enemmän kokemusta...

Ja voi kun oliskin provo. Antaisin mitä vaan jos ei tarvitsis sietää ainaista panetusta.

että yksi yhden yön kokemus ei tee sinusta helppoa.

Ja ne miehet, jotka kutsuvat jotain naista helpoksi, ovat niitä, jotka eivät saa edes helpolta ja se kyrsii niitä miehiä suunnattomasti. Joten he kutsuvat naisia helpoiksi yms., saadakseen itsensä näyttämään omassa pikku päässään edes hieman paremmalta. Vaikka he eivät sitä ole.

Ja huora on vasta sitten, kun ottaa nainneista rahaa. Noin toisaalta, jos tarvitsee paljon seksiä niin paljon parempi on siitä ottaa rahaa kuin antaa ilmaiseksi.

Ja toiset aloittaa seksielämänsä jo ennenkuin on 13-vuotias. Et sä siis ole mitenkään ainutlaatuinen vaan itseasiassa aika tavis.

• Himokas nainen 22
        Enemmänkin kokenut kirjoitti:

että yksi yhden yön kokemus ei tee sinusta helppoa.

Ja ne miehet, jotka kutsuvat jotain naista helpoksi, ovat niitä, jotka eivät saa edes helpolta ja se kyrsii niitä miehiä suunnattomasti. Joten he kutsuvat naisia helpoiksi yms., saadakseen itsensä näyttämään omassa pikku päässään edes hieman paremmalta. Vaikka he eivät sitä ole.

Ja huora on vasta sitten, kun ottaa nainneista rahaa. Noin toisaalta, jos tarvitsee paljon seksiä niin paljon parempi on siitä ottaa rahaa kuin antaa ilmaiseksi.

Ja toiset aloittaa seksielämänsä jo ennenkuin on 13-vuotias. Et sä siis ole mitenkään ainutlaatuinen vaan itseasiassa aika tavis.

Niin no eikös joku 16-17v oo aika normaali ikä menettää neitsyytensä, juuri niinkuin mulla oli. en kai muuta ole väittänytkään...

Pointtini olikin nimenomaan se, että näin nuorena niitä kokemuksia ei hirveesti yleensä olekaan, sinä kun sitä tunnuit ihmettelevän. Ja mitä tekemistä kokemusten määrällä on helppouden kanssa? Jotkut eivät voisi kuvitellakaan menevänsä sänkyyn jonkun yhden illan tuttavuuden kanssa tai eivät tykkää yhdenyön jutuista, mulle se taas sopii hyvin. Ja joillain on hirveä vaatimuslista kumppanin suhteen, mä en taas ole niin hirveän tarkka jos vaan panettaa. Kunhan se tyyppi sytyttää ja ei ole kusipää, niin ei paljon muuta tarvita. Minusta suhtautuminen yhdenyön juttuihin ja vaatimukset kumppania kohtaan ratkaisee sen onko helppo vai ei, ei kumppanien lukumäärä.

Ja tuo miesten mielipiteiden selittelysi ei kyllä oikein liittynyt asiaan... Mitäs pahaa siinä on jos on helppo, olisivat miehet hiljaa kun kerrankin on pimppaa tarjolla :D

• 11+20

Niin no eikös joku 16-17v oo aika normaali ikä menettää neitsyytensä, juuri niinkuin mulla oli. en kai muuta ole väittänytkään...

Pointtini olikin nimenomaan se, että näin nuorena niitä kokemuksia ei hirveesti yleensä olekaan, sinä kun sitä tunnuit ihmettelevän. Ja mitä tekemistä kokemusten määrällä on helppouden kanssa? Jotkut eivät voisi kuvitellakaan menevänsä sänkyyn jonkun yhden illan tuttavuuden kanssa tai eivät tykkää yhdenyön jutuista, mulle se taas sopii hyvin. Ja joillain on hirveä vaatimuslista kumppanin suhteen, mä en taas ole niin hirveän tarkka jos vaan panettaa. Kunhan se tyyppi sytyttää ja ei ole kusipää, niin ei paljon muuta tarvita. Minusta suhtautuminen yhdenyön juttuihin ja vaatimukset kumppania kohtaan ratkaisee sen onko helppo vai ei, ei kumppanien lukumäärä.

Ja tuo miesten mielipiteiden selittelysi ei kyllä oikein liittynyt asiaan... Mitäs pahaa siinä on jos on helppo, olisivat miehet hiljaa kun kerrankin on pimppaa tarjolla :D

Sanot; "Jotkut eivät voisi kuvitellakaan menevänsä sänkyyn jonkun yhden illan tuttavuuden kanssa tai eivät tykkää yhdenyön jutuista, mulle se taas sopii hyvin.."

Ja sen yhden (1) yhden yön tapaamisen perusteellako sä olet tullut tuohon päätökseen, että yhden yön suhteet sopivat sulle oikein hyvin???

Kumppanien määrä määrittelee sen, voiko olla helppo vai ei. Ja yksi yhden yön suhde ei kyllä sit todista, että sä olisit helppo. Käyppä katsomassa palstalta; suhteet & tunteet; yhden yön jutut - ja opi käyttämään oikeaa määritelmää asioissa.

Voi voi, eikö se liittynyt asiaan. ;))

• Himokas nainen 22
        11+20 kirjoitti:

Sanot; "Jotkut eivät voisi kuvitellakaan menevänsä sänkyyn jonkun yhden illan tuttavuuden kanssa tai eivät tykkää yhdenyön jutuista, mulle se taas sopii hyvin.."

Ja sen yhden (1) yhden yön tapaamisen perusteellako sä olet tullut tuohon päätökseen, että yhden yön suhteet sopivat sulle oikein hyvin???

Kumppanien määrä määrittelee sen, voiko olla helppo vai ei. Ja yksi yhden yön suhde ei kyllä sit todista, että sä olisit helppo. Käyppä katsomassa palstalta; suhteet & tunteet; yhden yön jutut - ja opi käyttämään oikeaa määritelmää asioissa.

Voi voi, eikö se liittynyt asiaan. ;))

Katson olevani tarpeeksi kypsä muodostaakseni ihan omia mielipiteitä, ikävää jos se sinua kyrsii.

Eikö sinulla ole ikinä käynyt mielessä, että vaikka joku olisi pannut 100 miestä päivässä niin ei se ihminen välttämättä koko ikäänsä ole helppo? Näinollen kumppanien määrää ei voi käyttää yksinomaan helppouden mittarina, vaan asennoituminen ratkaisee lopulta. Oliko tässä jo tarpeeksi rautalankaa?

Ja ei minun varmaan tarvitse sitä sinulle eikä kenellekään muullekaan todistella että olen helppo, ei tässä ole siitä kysymys.

Opettele itse käyttämään oikeita määritelmiä. Ja olisi kaikkien kannalta kätevintä että pysyttäisiin asiassa, ei se nyt varmaan kohtuuton vaatimus ole edes suomi24:ssa.

• 16+4

Katson olevani tarpeeksi kypsä muodostaakseni ihan omia mielipiteitä, ikävää jos se sinua kyrsii.

Eikö sinulla ole ikinä käynyt mielessä, että vaikka joku olisi pannut 100 miestä päivässä niin ei se ihminen välttämättä koko ikäänsä ole helppo? Näinollen kumppanien määrää ei voi käyttää yksinomaan helppouden mittarina, vaan asennoituminen ratkaisee lopulta. Oliko tässä jo tarpeeksi rautalankaa?

Ja ei minun varmaan tarvitse sitä sinulle eikä kenellekään muullekaan todistella että olen helppo, ei tässä ole siitä kysymys.

Opettele itse käyttämään oikeita määritelmiä. Ja olisi kaikkien kannalta kätevintä että pysyttäisiin asiassa, ei se nyt varmaan kohtuuton vaatimus ole edes suomi24:ssa.

Goose - you loose.. ;))

• Hyvä poju

Vain pojat kirjoitaa tolla tyylillä , vedä käteen ja kirjoita uusi aloitus !

• Himokas nainen 22

tätä mä jo odotinkin, että joku väittäis mua mieheks :D no sehän vain todistaa pointtini, että miehelle ainainen panetus on hyväksyttävämpää, eikös juu?

No ei kai tässä sit muuta ku kädelle...

• äikän ope

tätä mä jo odotinkin, että joku väittäis mua mieheks :D no sehän vain todistaa pointtini, että miehelle ainainen panetus on hyväksyttävämpää, eikös juu?

No ei kai tässä sit muuta ku kädelle...

No se on siinä ja siinä.. Tyyli muistuttaa kyllä enemmän miehen kirjoitustyyliä ja sanavalinnat ovat osittain miesmäisiä, mutta en ois aivan varma. Jos aloittaja on mies, mielestäni hän ei ole enää poika, vaan ihan aikamies ;)

• Himokas nainen 22
        äikän ope kirjoitti:

No se on siinä ja siinä.. Tyyli muistuttaa kyllä enemmän miehen kirjoitustyyliä ja sanavalinnat ovat osittain miesmäisiä, mutta en ois aivan varma. Jos aloittaja on mies, mielestäni hän ei ole enää poika, vaan ihan aikamies ;)

Noi sanavalinnat voi johtua vähän tästä ympäristöstäkin, kun olin juuri ennen tuon kirjoittamista lukenut näitä suoli24:n foorumeita ettiessäni itseni kaltaista tapausta. Ja eikös täällä pitänyt puhua asioista niiden oikeilla nimillä... En vaan ole ikinä osannut sievistellä, joskus se olisi ihan tarpeellistakin. Ja mä sain aina kaseja äikän aineista vaikka olinkin muuten 10 tyttö koulussa :(

• Tarmo 64

Hei. Olen Tarmo ja 64-vuotias.

Kärsin samanlaisesta riippuvuudesta. Ehkä olet jo lukenutkin tarinani. Meitä on paljon, meitä seksiriippuvaisia. Media ym. vaikenevat vain tästä ongelmasta. Toivotan Jumalan siunausta sinulle.

• tämätämä

Tarmo on ja mikä Tarmoo vaivaa, oletko se lähikaupan Tarmo ,-voitasko nähä?

• tahvojuuso

Miksi et ota vakkari "panoja".. vaikka rahasta?

Yhdistä huvi ja hyöty vai estääkö moraali?

• kjv ökjs

avaajapojun perse ei kestä sitä.

• Himokas nainen 22

Vakkaripano oliskin ihan loistava juttu, koska kunnollinen parisuhde ei juuri nyt välttämättä sopisi kuvioihin.

Olen kyllä huoraamistakin miettinyt ihan vakavissani. Oishan se kiva lisä opintotukeen, ois ihan hyvä tuntitaksa ni ei häiritsis opiskeluakaan niin paljoa ku muut työt. Eihän siinä mitään moraalitonta olisi, mutta en vain tiedä olisiko minusta siihen. Haluan kuitenkin sen verran valinnanvaraa panokumppaneihin että en nyt ihan jokaiselle maksukykyiselle antaisi. Mutta ehkä siihenkin tottuisi? Vaikeapa sitä on kuvitella etukäteen. En kuitenkaan pidä edellytyksenä seksille mitään henkistä yhteyttä ja nautin seksistä ilman tunteita, joten ehkä se kävisi helpostikin. Mutta kun kortsujen kanssa pelaaminen on vähän tylsää, niin tautiriski taitaa olla se mikä minua eniten huolestuttaa.

• löfjsöljfölasfj

Vakkaripano oliskin ihan loistava juttu, koska kunnollinen parisuhde ei juuri nyt välttämättä sopisi kuvioihin.

Olen kyllä huoraamistakin miettinyt ihan vakavissani. Oishan se kiva lisä opintotukeen, ois ihan hyvä tuntitaksa ni ei häiritsis opiskeluakaan niin paljoa ku muut työt. Eihän siinä mitään moraalitonta olisi, mutta en vain tiedä olisiko minusta siihen. Haluan kuitenkin sen verran valinnanvaraa panokumppaneihin että en nyt ihan jokaiselle maksukykyiselle antaisi. Mutta ehkä siihenkin tottuisi? Vaikeapa sitä on kuvitella etukäteen. En kuitenkaan pidä edellytyksenä seksille mitään henkistä yhteyttä ja nautin seksistä ilman tunteita, joten ehkä se kävisi helpostikin. Mutta kun kortsujen kanssa pelaaminen on vähän tylsää, niin tautiriski taitaa olla se mikä minua eniten huolestuttaa.

vakkarien kanssa niin pakko ole kummitella - sitä vartenhan vakkarit on (kö?)

ja kait nyt huorakin saa asiakkaansa valita.. siis sellanen osapäiväsellanen, joka kalastelee foorumeilla herrasmiesseuraa "melkein tosimielessä" tms. hieman liukuvaa käsitettä jalkavaimosta :)

Kyllä mä luulisin, et noitakin on jolle ei kelpaa raha kuin raha tyyliin. Vaatii tietty enempi työtä sellainen valikointi mutta ei kait kaikki nyt muutenkaan halua leimaa otsaa ihan avoimilla markkinoilla.

Ammattilaiset korjatkoon jos oon väärässä..

• Kuksivakundi23v

Oli kivaa nussia. Sinulla on hyvä värkki. Ilman muuta kannattaa yrittää panoalalla.

• Leobardi-80
        löfjsöljfölasfj kirjoitti:

vakkarien kanssa niin pakko ole kummitella - sitä vartenhan vakkarit on (kö?)

ja kait nyt huorakin saa asiakkaansa valita.. siis sellanen osapäiväsellanen, joka kalastelee foorumeilla herrasmiesseuraa "melkein tosimielessä" tms. hieman liukuvaa käsitettä jalkavaimosta :)

Kyllä mä luulisin, et noitakin on jolle ei kelpaa raha kuin raha tyyliin. Vaatii tietty enempi työtä sellainen valikointi mutta ei kait kaikki nyt muutenkaan halua leimaa otsaa ihan avoimilla markkinoilla.

Ammattilaiset korjatkoon jos oon väärässä..

Ei ole ollenkaan pakko ottaa sellaisia asiakkaita, joita ei halua.

Kontaktin tehneet asiakkaat kannattaa tavata ensin jossain julkisella paikalla. Saa sopia asioista. Ja tapaamisessa kyllä pystyy havaitsemaan, että onko asiakaskandi sellainen, jolle voisi antaa. Kannattaa karsia pois epäsiistit ja muut epämääräiset tyypit ja omaan vaistoon kannattaa aina luottaa.

Ja tietysti myös se tärkein, että omalla asuinalueeltaan ei kannata hankkia asiakkaita eikä omaan kotiin kannata asiakkaita tuoda. Muita vaihtoehtoja on aina.

Ja yksi vaatimus on se, että asiakas saa käyttää aina kortsua. Jos asiakas ei haluaisi sitä käyttää, niin häntä ei oteta asiakkaaksi.

Tuolle nikille; "Himokas nainen 22" mä vastaan tässä samalla, että se sama tautiriski on jokaisessa seksuaalisessa kontaktissa, oli sitten vakkarin kanssa tai asiakkaan. Parisuhteissa olevilla on se sama riski kuin prostituoiduilla, sillä eihän uskottomuus parishuhteessa ole mitenkään harvinaista ja meidän prostituoitujen asiakaspiiristä noin 50-60% koostuu parisuhteessa olevista miehistä. ;)

• Himokas nainen 22
        Kuksivakundi23v kirjoitti:

Oli kivaa nussia. Sinulla on hyvä värkki. Ilman muuta kannattaa yrittää panoalalla.

oot valitettavasti nähny vaan märkää unta, en oo sulle antanu. mut kiitti rohkaisusta silti :D

• Himokas nainen 22
        Leobardi-80 kirjoitti:

Kontaktin tehneet asiakkaat kannattaa tavata ensin jossain julkisella paikalla. Saa sopia asioista. Ja tapaamisessa kyllä pystyy havaitsemaan, että onko asiakaskandi sellainen, jolle voisi antaa. Kannattaa karsia pois epäsiistit ja muut epämääräiset tyypit ja omaan vaistoon kannattaa aina luottaa.

Ja tietysti myös se tärkein, että omalla asuinalueeltaan ei kannata hankkia asiakkaita eikä omaan kotiin kannata asiakkaita tuoda. Muita vaihtoehtoja on aina.

Ja yksi vaatimus on se, että asiakas saa käyttää aina kortsua. Jos asiakas ei haluaisi sitä käyttää, niin häntä ei oteta asiakkaaksi.

Tuolle nikille; "Himokas nainen 22" mä vastaan tässä samalla, että se sama tautiriski on jokaisessa seksuaalisessa kontaktissa, oli sitten vakkarin kanssa tai asiakkaan. Parisuhteissa olevilla on se sama riski kuin prostituoiduilla, sillä eihän uskottomuus parishuhteessa ole mitenkään harvinaista ja meidän prostituoitujen asiakaspiiristä noin 50-60% koostuu parisuhteessa olevista miehistä. ;)

Enpäs ollut tullut ajatelleeksikaan näitä kuvioita, mutta noinhan se on toki järjestettävä.

Eiköhän tautiriski ole kuitenkin pienempi, jos harrastaa seksiä vain yhden henkilön kanssa kuin lukuisten asiakkaiden. Ja harvinaisen mulkvisti mies saa olla, jos pettää eikä käytä edes kortsua. Voihan sitä pyrkiä väsyttämään miehen niin paljolla seksillä, ettei sen tule mieleenkään lähteä enää vieraisiin vaan mies pikemminkin anoo armoa ;)

• nrwf
        Leobardi-80 kirjoitti:

Ohjeesi on mainio, Ensitapaaminen on ratkaiseva, hinnottelu voi tapahtua neuvottelun aikana. Kauneus ja haluttavuus on katsojan silmissä. Moni on omaasta mielestään kaunis ja sexy, kuvat usein feikkejä. Monesti "ystävät" ovat yllättyneet ilmoituksessani olevista omista kuvistani.
        Samalla vältytään tarpeettomilta ovelta kääntymisiltä. Eihän miehet lopulta tiedä edes mitä haluavat..

>>Kontaktin tehneet asiakkaat kannattaa tavata ensin jossain julkisella paikalla. Saa sopia asioista. Ja >>tapaamisessa kyllä pystyy havaitsemaan, että onko asiakaskandi sellainen, jolle voisi antaa. >>Kannattaa karsia pois epäsiistit ja muut epämääräiset tyypit ja omaan vaistoon kannattaa aina >>luottaa.

Menestystä sinulle, älä välitä noista häiriköiden PROVOISTA.

• 18+5

Enpäs ollut tullut ajatelleeksikaan näitä kuvioita, mutta noinhan se on toki järjestettävä.

Eiköhän tautiriski ole kuitenkin pienempi, jos harrastaa seksiä vain yhden henkilön kanssa kuin lukuisten asiakkaiden. Ja harvinaisen mulkvisti mies saa olla, jos pettää eikä käytä edes kortsua. Voihan sitä pyrkiä väsyttämään miehen niin paljolla seksillä, ettei sen tule mieleenkään lähteä enää vieraisiin vaan mies pikemminkin anoo armoa ;)

Nykyaikana pettäminen on ihan tarpeeksi yleistä, joten mistä sä voit tietää, ettei sun se "yksi henkilö" ole käynyt vieraissa. Ja aina "aidan takana" ruoho on vihreämpää. Kyllä mies on kokeilunhaluinen ja harvempi mies kieltäytyy tilanteesta, jos on mahdollisuus saada joltain toiseltakin naiselta seksiä. Vaihtelu virkistää.

• miesh-

Samapa tuo mulle mutta en vaan voisi ikimaailmassa elää kaltaisesi naisen kanssa. Elämässä on niin paljon muutakin kuin seksi. Ainainen seksin ajatteleminen ja haluaminen on sairasta.

• mamman-76

Tahtoo tuollasen Naisen (vaik epäilen kyl ettö oot provo)!!! Olis niin kuin ite olisin melkein kirjoittanut. Oon kans halukas ja haluun seksiä joka päivä...tai siis haluaisin mut valitettavasti minun tuurilla mulla on tietysti sellanen eukko jolle seksi ei oo tärkeetä. Jota en kyl ymmärrä. Minusta ne jotka ei halua seksiä, ovat jollainlailla estoisia, huonon itsetunnon omaavia tms ongelmaisia. Vaimollanikin on seksin suhteen heikko itsetunto (tai paremminkin kropan suhteen)., tiedän sen ja olen koittanut kannustaa ja kehua häntä. Laihoin tuloksin toistaiseksi... Seksi on tärkee osa täysipainoista, antoisaa ja iloista elämää!!! Sanokaa pihtarit mitä haluatte!

• nyrbtefvrw
        mamman-76 kirjoitti:

Tahtoo tuollasen Naisen (vaik epäilen kyl ettö oot provo)!!! Olis niin kuin ite olisin melkein kirjoittanut. Oon kans halukas ja haluun seksiä joka päivä...tai siis haluaisin mut valitettavasti minun tuurilla mulla on tietysti sellanen eukko jolle seksi ei oo tärkeetä. Jota en kyl ymmärrä. Minusta ne jotka ei halua seksiä, ovat jollainlailla estoisia, huonon itsetunnon omaavia tms ongelmaisia. Vaimollanikin on seksin suhteen heikko itsetunto (tai paremminkin kropan suhteen)., tiedän sen ja olen koittanut kannustaa ja kehua häntä. Laihoin tuloksin toistaiseksi... Seksi on tärkee osa täysipainoista, antoisaa ja iloista elämää!!! Sanokaa pihtarit mitä haluatte!

Miten oot päätynyt yhteen naisesi kanssa? Oliko seksiä aluksi enemmän? Ihmetyttää, että olette yhdessä, jos seksi on sinulle niin tärkeää ja naisellesi ei....

• Himokas nainen 22

enkä minä kaltaisesi miehen. Parastahan olisi, että jokainen löytäisi itselleen sopivan kumppanin seksinkin suhteen. Tietysti on aika sairasta, jos ei kykene ajattelemaan mitään muuta kuin seksiä. Pakkohan minunkin on välillä tulla takaisin maanpinnalle fantasioistani että saan opiskeltua, mutta se seksin ajattelu pyörii aina siellä jossain taustalla. Tottakai mulla on elämässä tavoitteita, paljon kunnianhimoisempia ja epäitsekkäämpiä kuin monella muulla, mutta seksi tulee tärkeällä sijalla koska mä en jaksa tavoitella näitä unelmiani jos en saa seksiä. Voisiko siis jopa sanoa, että seksi on minulle tärkeintä elämässä, koska muulla ei ole mitään väliä jos en sitä saa...

Mutta elämän tarkoitushan on lisääntyä, noin niinkuin karun biologisesti ajateltuna :)

• Himokas nainen 22
        mamman-76 kirjoitti:

No usko tai älä, kyllä meitäkin on. Naiset eivät joskus vain uskalla puhua haluistaan, koska miehenhän kuuluu olla se joka vonkaa ja naisen kuuluu pitää jalat ristissä tiukasti. Halukas nainen saa pelätä leimautumista epänaiselliseksi, jopa äijämäiseksi. Onhan minuakin jo tässä keskustelussa luultu mieheksi.

Vaikka muuten sopisi kuinka hyvin yhteen ja rakastaisi, mutta jos kumppani on kuin eri planeetalta seksuaalisessa mielessä, niin suhteesta voi tulla todella turhauttava molemmille osapuolille, ei vain sille puutteessa elävälle. Seksi saa olla tärkeä osa elämää, eihän sitä pitäisi joutua häpeämään.

Minäkin olen ihmetellyt näitä pihtareita että miksei ne halua nauttia elämästä, mutta kai niille sitten riittää vähempi seksi ja saavat nautintoa tarpeeksi muista asioista. Yritettävä vaan ymmärtää erilaisia ihmisiä. Mutta silti mieleen hiipii ajatus, että eivätkö he vain ole koskaan saaneet tajunnanräjäyttävää seksiä. Minulla on käynyt tuuri, koska kohdalleni on sattunut miehiä jotka ovat todella hyviä sängyssä. Kaikki eivät ole yhtä onnekkaita, kuten näiltäkin foorumeilta voi lukea...

• mamman-76

enkä minä kaltaisesi miehen. Parastahan olisi, että jokainen löytäisi itselleen sopivan kumppanin seksinkin suhteen. Tietysti on aika sairasta, jos ei kykene ajattelemaan mitään muuta kuin seksiä. Pakkohan minunkin on välillä tulla takaisin maanpinnalle fantasioistani että saan opiskeltua, mutta se seksin ajattelu pyörii aina siellä jossain taustalla. Tottakai mulla on elämässä tavoitteita, paljon kunnianhimoisempia ja epäitsekkäämpiä kuin monella muulla, mutta seksi tulee tärkeällä sijalla koska mä en jaksa tavoitella näitä unelmiani jos en saa seksiä. Voisiko siis jopa sanoa, että seksi on minulle tärkeintä elämässä, koska muulla ei ole mitään väliä jos en sitä saa...

Mutta elämän tarkoitushan on lisääntyä, noin niinkuin karun biologisesti ajateltuna :)

Karua mutta totta! Siihen se kaikki perustuu. Nyky ihminen on vaan niin vieraantunut luonnosta ja sen kiertokulusta.

• ymjtnhbrgvf

No usko tai älä, kyllä meitäkin on. Naiset eivät joskus vain uskalla puhua haluistaan, koska miehenhän kuuluu olla se joka vonkaa ja naisen kuuluu pitää jalat ristissä tiukasti. Halukas nainen saa pelätä leimautumista epänaiselliseksi, jopa äijämäiseksi. Onhan minuakin jo tässä keskustelussa luultu mieheksi.

Vaikka muuten sopisi kuinka hyvin yhteen ja rakastaisi, mutta jos kumppani on kuin eri planeetalta seksuaalisessa mielessä, niin suhteesta voi tulla todella turhauttava molemmille osapuolille, ei vain sille puutteessa elävälle. Seksi saa olla tärkeä osa elämää, eihän sitä pitäisi joutua häpeämään.

Minäkin olen ihmetellyt näitä pihtareita että miksei ne halua nauttia elämästä, mutta kai niille sitten riittää vähempi seksi ja saavat nautintoa tarpeeksi muista asioista. Yritettävä vaan ymmärtää erilaisia ihmisiä. Mutta silti mieleen hiipii ajatus, että eivätkö he vain ole koskaan saaneet tajunnanräjäyttävää seksiä. Minulla on käynyt tuuri, koska kohdalleni on sattunut miehiä jotka ovat todella hyviä sängyssä. Kaikki eivät ole yhtä onnekkaita, kuten näiltäkin foorumeilta voi lukea...

Se vain menee niin, että jotkut haluavat seksiä useammin kuin toiset, ei siinä ole mitään ihmeellistä. Tuosta olen kyllä kovasti eri mieltä, että vähemmän seksiä harrastavat eivät nauttisi elämästä tai seksistä. Itse olen juuri sellainen mies, jolle riittää keskivertoa vähempi seksi, kerta viikossa oikein hyvin ja vähempikin. Vasta jos ei noin kolmeen viikkoon saa seksiä, niin silloin alkaa tulla paineita... Silti nautin seksistä kovasti ja joka kerralla seksi on, jos ei nyt aina tajuntaa räjäyttävää, niin ainakin erittäin hyvää. Mulla on varmaan ollut myös hyvä tuuri, sillä kaikki seurustelukumppanini ovat myös olleet sellaisia, jotka eivät kauhean usein halua seksiä. Sehän se oiskin ideaali, että 2 suunnilleen yhtä seksuaalista löytää toisensa. Olet aivan oikeassa siinä, että suhde ei kyllä toimi hyvin, jos toinen haluaa joka päivä ja toinen kerran kuussa.

• Himokas nainen 22 kirjoitti:

mutta en jaksanu lukea noita blaa-blaa-juttuja kaikkia. Mutta: olen yli 40-v. nainen joka nauttii.pitää,haluaa ja tarvitsee seksiä enemmän kuin sen normi 2xvko. Ja onneks olen saanut ja antanut. Siitä huolimatta en ole mikään huora(olet oikeassa,miksi mies jolla on paljon seksisuhteita on kova karju jne. ja nainen vastaavasti huora,EN YMMÄRRÄ!). En ota seksistä rahaa,enkä harrasta yhden illan juttuja. Onneksi on 2 miestä jotka tyydyttävät seksin tarpeeni. Eli et ole epänormaali. Ja kun vanhenet,opit käyttämän seksuaalisuuttasi tässä miehisessä maailmassa...

• gbfvdc

Ehkä on niin, että miehet haluavat keskimäärin enemmän kuin naiset, mutta jos puhutaan sellaisista, jotka haluavat vähintään joka päivä tai useamman kerran päivässä, niin ainakin itse tiedän useita sellaisia naisia, mutta en yhtään miestä. Että ei kysyjä minusta yhtään oudolta kuulosta.

• Me-Man

....mitenkäs suhun saa yhteyttä..? Voitaisiin auttaa toinen toistamme. :)

• Voihjaoohjauuh

En tiedä, oliko alkuperäinen provo vai ei, mutta itse olin aika ton tyyppinen kuin alkup. nuorena. Nyt olen vähän alle 50-vuotias nainen. Muutama kundi sanoi aikoinaan nymfoksi, kun eivät tajunneet etten kaikkien kanssa nussi vaikka olenkin kiihkeä. Ei tuntunut kivalta kun nimiteltiin noin, ihan pelkästään sen takia että tykkään seksistä ja saan orgasmeja helposti. Toisaalta ajattelin: Hällä väliä, itsehän tiedän mikä olen.

Seksin merkitys on tehnyt mut itseasiassa aika krantuksi, tiedän mitä tahdon ja mistä tykkään ja mitä voin itse ANTAA. Helpointa on ollut jos kumppani on suht samankaltainen - aivan kuten ylempänä kirjoitettiin. Muutama ihan hyvä suhde on hiipunut, kun tilanne on ollut se, että itseä kiinnostaa vällykäärmehommat kamalasti ja toista tuskin ollenkaan. Yks seksuaalisesti parhaita suhteitani oli, kun olin n. 30-v. ja mulla oli 21-vuotias miesystävä yli vuoden ajan.

Varmaan oon vuosia viettänyt elämästäni seksiä ajatellen, maitomainen harso silmissä ;) Halut on tässä iässä aika paljon laantuneet, eikä se tunnu oikeastaan pahalta.

• Himokas nainen 22

...tätä panetusta. Seksi on mielessä koko ajan, katson pornoa ja tyydytän itseäni dildolla ja ilman vähän väliä. Hyvä kun lenkillekään enää ehtii... Oletteko muut naiset huomanneet sellaista ilmiötä, että panetus voi sattua? Kun kiihotun niin tuntuu sellaista pakotusta ja vihlontaa melko syvällä emättimen tietämillä.

Kuten mainitsinkin jo aloitusviestissä, niin tapasin vähän aikaa sitten erään miehen. Olemme sopineet tapaamisen muutaman päivän päähän, ja tämä odotus tekee minut hulluksi halusta. Tuntuu kuin kaikki se himo pitkän puutteessa elämisen ajalta olisi nyt päällä. Minun pitää varmaankin sitoa tämä mies sänkyyn ja käyttää häntä hyväkseni muutamia päiviä, jos sitten olisin taas normaali. Haluan tehdä sitä kaikissa mahdollisissa asennoissa ja kaikissa mahdollisissa paikoissa. Ja vaikka mahdottomissa. Jotenkin huvittavaakin tavallaan, että minulla on märkiä päiväunia suihinotosta. Eihän siitä naisen kuulu nauttia... ainakin joidenkin tiukkapipojen mukaan. Saatika sitten jos saa kicksit siitä kun nielee tai naama ja/tai tissit on kuorrutettu spermalla, se nyt ainakin on jo ihan naisen arvolle sopimatonta.

Minulla ei käynyt mielessä aloitusviestiä kirjoittaessani että niin monet luulisivat tätä provoksi ja miehen kirjoittamaksi. Eihän tämä nyt niin omituista voi olla. En yleensä kirjoittele foorumeille, mutta aloin vain pohtia että olenkohan ihan normaali ja oli sitten pakko aloittaa keskustelu aiheesta. Hävettää joskus tämä innokkuuteni. Sehän voi joillekin miehille olla ihan turn-off jos nainen on liian "päällekäyvä". Pihtaamaan en pysty vaikka yrittäisin, itsekuri pettää hyvin nopeasti.

• olenkohan nainen?

Alkup. viesti ei tuntunut provolta, mut nyt nää lisäykset alkavat siltä vaikuttaa. Se, että puolustelee olevansa nainen, osoittaa täällä usein sitä, että ei oikeasti ole. Naisilla kun ei ole tarvetta todistella.... ;)

• ikytjurhygt

Heh, feikkaaminen on taitolaji. Mä olen kirjoittanut tosi monta kertaa naisena, ja vain kerran mua on epäilty ;) Harjoittele... :)

• Himokas nainen 22
        olenkohan nainen? kirjoitti:

Alkup. viesti ei tuntunut provolta, mut nyt nää lisäykset alkavat siltä vaikuttaa. Se, että puolustelee olevansa nainen, osoittaa täällä usein sitä, että ei oikeasti ole. Naisilla kun ei ole tarvetta todistella.... ;)

En mä mielestäni ole täällä hirveästi puolustellut olevani nainen, turhaahan se on sanoa netissä että puhuu totta kun sitä ei voi kuitenkaan todistaa. Eihän tässä muuten olisikaan tarvinnut jauhaa siitä etten ole provo ja olen oikeasti nainen, mutta kun sehän tässä olikin kysymyksenä että onko tämä naiselle normaalia.

Onhan noita halukkaita naisia ilmoittautunut jo muitakin tähän ketjuun, joten eihän tämä nyt niin erikoista ole että heti provoksi pitäisi luulla? Enkä jaksa uskoa että joku mies ihan heti jaksaisi raapustella tänne näitä kilometrin mittaisia viestejä naisnäkökulmasta. Minäpä jaksan, koska tämä on ihan oikea ongelma minulle.

• miesnainen

En mä mielestäni ole täällä hirveästi puolustellut olevani nainen, turhaahan se on sanoa netissä että puhuu totta kun sitä ei voi kuitenkaan todistaa. Eihän tässä muuten olisikaan tarvinnut jauhaa siitä etten ole provo ja olen oikeasti nainen, mutta kun sehän tässä olikin kysymyksenä että onko tämä naiselle normaalia.

Onhan noita halukkaita naisia ilmoittautunut jo muitakin tähän ketjuun, joten eihän tämä nyt niin erikoista ole että heti provoksi pitäisi luulla? Enkä jaksa uskoa että joku mies ihan heti jaksaisi raapustella tänne näitä kilometrin mittaisia viestejä naisnäkökulmasta. Minäpä jaksan, koska tämä on ihan oikea ongelma minulle.

Mutta kun niistä halukkaista naisistakin aika moni lienee mies. Sä voit ihan hyvin ollakin nainen, mutta näillä sivuilla TODELLA suuri osa naisista on oikeasti miehiä, että aina herää epäily...

• mario,.

Siis mikä se ongelma oikein on? Se, että haluat usein seksiä? Se, että haluat seksiä usein, vaikka olet nainen? Kummassakaan en näe mitään ongelmaa. Nainen saa seksiä helpommin kuin mies, se on ihan taattua ja nykyaikana ei ole enää mitenkään ihmeellistä, että nainenkin on seksuaalinen.

• Himokas nainen 22
        mario,. kirjoitti:

Siis mikä se ongelma oikein on? Se, että haluat usein seksiä? Se, että haluat seksiä usein, vaikka olet nainen? Kummassakaan en näe mitään ongelmaa. Nainen saa seksiä helpommin kuin mies, se on ihan taattua ja nykyaikana ei ole enää mitenkään ihmeellistä, että nainenkin on seksuaalinen.

Aloitusviestissäni sanoinkin, että minulla on vielä asiat suht hyvin kun olen nainen. Miehellä tämä olisi hankalampi tilanne, kun naiset yleensä ovat vähemmän halukkaita kuin miehet. Ja yllättyisit, kuinka ihmeellistä se vielä nykypäivänäkin on, että nainen on halukkaampi kuin mies. Seksiin ei ylipäätään suhtauduta vieläkään niin vapaasti kuin olisi suotavaa, vaikka seksillä kyllästetty media voi tällaisen harhan saadakin aikaan. Ihmisillä on ihan liikaa paineita siitä, millaista heidän seksuaalisuutensa ja seksielämänsä tulisi olla. Niin meillä halukkaammilla kuin niilläkin, joille seksi ei ole niin kovin tärkeää.

En selittänyt olennaisimpia ongelmiani oikein kaksisesti. Eihän tässä muuten mitään ongelmaa olisikaan, mutta kun minulla olisi muutakin tekemistä kuin ajatella seksiä, jahdata miehiä ja tyydyttää itseäni päivät pitkät. Olisi vain välillä helpompaa olla ihan normaali pihtaava nainen.

Ongelmaksi voi tulla myös sopivan kumppanin löytäminen, miehet kun eivät ole panokoneita vaikka niin usein luullaankin... Kai ikävin ongelmani on se, että panetus tuntuu vieläkin todella pahalta, koska jouduin aina sammuttamaan haluni tuossa vuosia kestäneessä seksittömässä suhteessa. Jos minua alkaa nyt haluttaa, niin minä vain sulkeudun, kun ne samat vanhat turhautumisen tunteet tulee pintaan. Normaalisti haluttaminen olisi ollut positiivinen tunnetila. Siitä suhteesta on jäänyt torjutuksi tulemisen pelko. En pysty tekemään aloitetta seksiin vaikka haluaisin, mikä on ikävä juttu nyt kun löysin uuden miehen.

• Voihjaoohjauuh

Aloitusviestissäni sanoinkin, että minulla on vielä asiat suht hyvin kun olen nainen. Miehellä tämä olisi hankalampi tilanne, kun naiset yleensä ovat vähemmän halukkaita kuin miehet. Ja yllättyisit, kuinka ihmeellistä se vielä nykypäivänäkin on, että nainen on halukkaampi kuin mies. Seksiin ei ylipäätään suhtauduta vieläkään niin vapaasti kuin olisi suotavaa, vaikka seksillä kyllästetty media voi tällaisen harhan saadakin aikaan. Ihmisillä on ihan liikaa paineita siitä, millaista heidän seksuaalisuutensa ja seksielämänsä tulisi olla. Niin meillä halukkaammilla kuin niilläkin, joille seksi ei ole niin kovin tärkeää.

En selittänyt olennaisimpia ongelmiani oikein kaksisesti. Eihän tässä muuten mitään ongelmaa olisikaan, mutta kun minulla olisi muutakin tekemistä kuin ajatella seksiä, jahdata miehiä ja tyydyttää itseäni päivät pitkät. Olisi vain välillä helpompaa olla ihan normaali pihtaava nainen.

Ongelmaksi voi tulla myös sopivan kumppanin löytäminen, miehet kun eivät ole panokoneita vaikka niin usein luullaankin... Kai ikävin ongelmani on se, että panetus tuntuu vieläkin todella pahalta, koska jouduin aina sammuttamaan haluni tuossa vuosia kestäneessä seksittömässä suhteessa. Jos minua alkaa nyt haluttaa, niin minä vain sulkeudun, kun ne samat vanhat turhautumisen tunteet tulee pintaan. Normaalisti haluttaminen olisi ollut positiivinen tunnetila. Siitä suhteesta on jäänyt torjutuksi tulemisen pelko. En pysty tekemään aloitetta seksiin vaikka haluaisin, mikä on ikävä juttu nyt kun löysin uuden miehen.

Mä nyt ainakin olen nainen, kirjoitin tossa vähän ylempänä.

Kovissa panetusvaiheissa on tosiaan se ongelma, että pitäis tehdä elämässä vähän muutakin kuin ajatella seksiä. Olen esimerkiksi istunut luennoilla ja käyttänyt 90 minuuttia sen muisteluun, millaista suuseksiä mulla ja exällä oli. Välillä havahduin siihen, että proffa ilmeisesti paasaa jotain TÄRKEETÄ kateederilla. Ja tiedän kyllä ton tunteen ku vakoa pakottaa niin, että melkein sattuu.

Alkuperäistä rohkaisen. On niitäkin miehiä, jotka haluavat seksiä todella paljon. varmasti elämä heittää eteesi sellaisen miehen, todennäk. useammankin kerran. Ja moni mies tykkää tytöistä, jotka tekee aloitteen.

• nuuskija

Fantasioiva karvaperse runkku sinä olet. Aja partas.

• Stellast

No jaa, ei tuo niin ihmeellistä ole. Suurin osa meistä muista himokkaista ei varmaan vaan tee samanlaista numeroa asiasta kuin sinä.

"huvittavaakin tavallaan, että minulla on märkiä päiväunia suihinotosta. Eihän siitä naisen kuulu nauttia..." Tätä just tarkoitan. Ehkä joidenkin mielestä ei "kuulukaan" nauttia, mutta ihan vapaasti siitä SAA nauttia. Miksi ajattelet niin paljon mitä muut ajattelevat? :D Mä nautin, otan, annan, kaikki tämä oman kumppanin kanssa ja molemmilla on kivaa, eikä sitä tarvitse tulla hämmästelemään palstoille, että oi voi kuinka kiimainen narttu olenkaan.

• Ikäaviomies
        Stellast kirjoitti:

No jaa, ei tuo niin ihmeellistä ole. Suurin osa meistä muista himokkaista ei varmaan vaan tee samanlaista numeroa asiasta kuin sinä.

"huvittavaakin tavallaan, että minulla on märkiä päiväunia suihinotosta. Eihän siitä naisen kuulu nauttia..." Tätä just tarkoitan. Ehkä joidenkin mielestä ei "kuulukaan" nauttia, mutta ihan vapaasti siitä SAA nauttia. Miksi ajattelet niin paljon mitä muut ajattelevat? :D Mä nautin, otan, annan, kaikki tämä oman kumppanin kanssa ja molemmilla on kivaa, eikä sitä tarvitse tulla hämmästelemään palstoille, että oi voi kuinka kiimainen narttu olenkaan.

Olen jo ikämies, mutta panettaa melkein aina. Vaimon kanssa naidaan paljon, mutta enemmänkin haluaisin.
        On ihana, että haluat miehen munaa. Lieneekö parempaa harrastusta kuin naiminen? Minusta ei. Siis laukaista lämpimät eväät vaimon sisään nam nam ja sen jälkeen rento olo.

• Himokas nainen 22
        Stellast kirjoitti:

Aikaisemmin oma suhtautumiseni asiaan oli juurikin tuo, ettei siinä ole mitään ihmeellistä. Mutta niin se Siperia vaan opettaa. Eihän se minun ongelmani ole, jos joku urpo pitää halukasta naista omituisena, mutta jos se urpo onkin kumppanini niin sitten vituttaa. Ihmettelin vain näitä keskiaikaisia asenteita naisen seksuaalisuuteen, kun en ole aikaisemmin niihin törmännyt.

En aikaisemmin tullut edes ajatelleeksi, että joku voi vielä pitää suihinottoa epämiellyttävänä ja naista alentavana, mutta tällaiseenkin törmää joskus. Ja yllättävänkin usein naista, jolla on yhdenyönjuttuja, pidetään huorana, kun taas mies saa vain rispektiä :P

Tuntuu että naisten haluttomuudesta on jauhettu niin paljon, että on jo unohdettu että muunkinlaisia naisia on. Ja me ei todellakaan olla mitään omituisuuksia, vaan ihan normaaleja.

• sexlover1975

moi mulla on sama ogelma mulla on kokoaja kiima olen musta mies 180cm/80cm/21cm Hki

• Jouko 27

Elikkä pakko panna pitkää päivää taikka siis joka ainoa yö ! Heti nukkumaan mennessä tulee pillu mieleen ja kyrpä alkaa tojia. Kalut on aika kipeenä, kun pussit joutuu tuottamaan valtavia määriä siemeniä ja eturauhanen maitia. Kylmä sanoisin, että mulla on paha riippuvuus seksiin......

• Himokas nainen 22

Tää on mennyt vaan pahemmaksi. Onkohan mitään mitä en tekisi saadakseni kunnolla munaa...

Joku tuolla aiemmin inisi etten voi olla luonteeltani helppo kun kokemuksia ei pahemmin ole, noh, nyt se luonne sitten näkyy jo ihan teoissakin. Mulla ei ole tapana puhua mitä sattuu. Olen kyllä yllättänyt jo itsenikin, joten ei ihme jos muutkaan eivät voi kuvitella minua muuhun kuin vakaviin suhteisiin ja kilttiin menoon. Olen tiennyt aina että tykkään seksistä vähän liikaakin, mutta tää meno on jo sellaista ettei meinaa enää itsekään pysyä pimppinsä perässä.

Olen kiihottunut vähän väliä, siis se sama tunne mikä esileikin alkaessa tulee on monta kertaa päivässä päällä. Veri virtaa aivoista vähän alemmas. Miten helvetissä tässä voi keskittyä yhtään mihinkään? Runkkaaminen ei auta, alkaa olla paikat aika hellänä kun toi dildo on liian iso (ei ollut myynnissä pienempääkään, kun se on suht kovaa matskua niin se sattuu). Sessioiden jälkeen on jalat niin "hervottomat" että lenkkeilyssä meinaa voimat loppua. Skippaan jo tenttejäkin tämän takia, ei esseiden kirjoittamisesta tässä tilassa tule yhtään mitään.

Mies josta kerroin aikaisemmissa viesteissäni jätti minut toisen takia. Uusia vakipanoja sun muita on onneksi löytynyt. Vahinko vain, että sillä miehellä oli ihanan paksu, se sattui välillä paljonkin mutta ne orgasmit oli jotain ihan mieletöntä. No tietysti henkisellä yhteydelläkin oli iso merkitys... Kertoo ehkä jotain, että orgasmin ollessa tuloillaan kuiskailen tämän miehen nimeä, tosin vain itsetyydytyksessä :D Helvetti, pitikö kirjoittaa tällaista kun taas pitää mennä hoitelemaan itsensä vaikka just hommista pääsin.

Nyt tää menee vielä sen pitkän puutteessa elämisen piikkiin, mutta jos tää ei kohta ala helpottaa niin en tiedä mitä teen. Mut kai se panemalla lähtee. Pitää vissiin unohtaa tutkijan/konsultin ura ja alkaa huoraks. Tai voihan ne yhdistääkin.

• Himokas nainen 22

Muistinpas tämänkin ketjun pitkästä aikaa. Olen ollut huora jo jonkin aikaa. Olen ajatellut sitä teini-ikäisestä lähtien, en vain tiennyt olisiko minusta siihen ja luulin että asiakkaat olisi vain jotain epämiellyttäviä pappoja. Huoraaminen sujuu minulta suhteellisen helposti, koska minua panettaa lähes aina. Vaikka olisin edellisenä päivänä hoidellut useita miehiä, alkaa seuraavana iltana jo pakottaa... Ja tietysti on mukavaa, kun suurin osa miehistä on sellaisia joille voisin antaa muutenkin, useimmat siinä 30v molemmin puolin. Paneskelin aikani vakipanojani ja vähemmän vakituisiakin, ja sitten aloin ajatella että mähän olen tyhmä kun teen tätä ilmaiseksi, joten aloin sitten bisnesnaiseksi.

• Aviomies onnellinen

Muistinpas tämänkin ketjun pitkästä aikaa. Olen ollut huora jo jonkin aikaa. Olen ajatellut sitä teini-ikäisestä lähtien, en vain tiennyt olisiko minusta siihen ja luulin että asiakkaat olisi vain jotain epämiellyttäviä pappoja. Huoraaminen sujuu minulta suhteellisen helposti, koska minua panettaa lähes aina. Vaikka olisin edellisenä päivänä hoidellut useita miehiä, alkaa seuraavana iltana jo pakottaa... Ja tietysti on mukavaa, kun suurin osa miehistä on sellaisia joille voisin antaa muutenkin, useimmat siinä 30v molemmin puolin. Paneskelin aikani vakipanojani ja vähemmän vakituisiakin, ja sitten aloin ajatella että mähän olen tyhmä kun teen tätä ilmaiseksi, joten aloin sitten bisnesnaiseksi.

Kyllä minua miehenäkin panettaa aina. Viime yönäkin kulli seisoi koko yön. Toisaalta se on kyllä mukava tunne kun panettaa ja vielä parempi kun saa laukaista usein.

• 14
        Aviomies onnellinen kirjoitti:

Kyllä minua miehenäkin panettaa aina. Viime yönäkin kulli seisoi koko yön. Toisaalta se on kyllä mukava tunne kun panettaa ja vielä parempi kun saa laukaista usein.

Kyllä muakin panettaa, oonhan 15v ja neitsyt joten pillu aina mielessä

• viistoist vee
        14 kirjoitti:

Kyllä muakin panettaa, oonhan 15v ja neitsyt joten pillu aina mielessä

Oletko nainen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3684
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2011
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1333
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      135
      1226
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      107
      1108
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1075
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1020
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      975
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35