vapaamuurarit vastaa

suurvisiiriherra

me vapaamuurarit olemme erittäin kunniallisia miehiä, sanoisinko jopa eliittiä. me emme koskaan alennu em. tekoihin, vaan toimintamme on hyvin läpinäkyvää ja ennenkaikkea miehekästä.
me ollaan suomen eliitti, emmekä suinkaan mitään kusiaisia..

11

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akkojen

Marttakerhoihin, miehisyydestä kaukana, kaikkea sitä kuuleekin. Onko teistä kukaan käynyt edes maksullisissa naisissa, ette kai vaan keskenään?

• suurvisiiriherra

meikäläisiin kuuluu poliiseja, juristeja, paloautonkuljettajia kuin hallintojohtajiakin, että vähän rajaa tuohon vinoiluun..

• poijjat
        suurvisiiriherra kirjoitti:

meikäläisiin kuuluu poliiseja, juristeja, paloautonkuljettajia kuin hallintojohtajiakin, että vähän rajaa tuohon vinoiluun..

ovat yleisesti hienoja ja älykkäitä miehenalkuja, joista me kasvatamme tulevia erittäin älykkäitä miehiä, näin olen kuullut erään kylänvanhimman sanovan, joka on muuten erittäin älykäs mies. näin luulen. heillä on loistava tulevaisuus julkisuudessa..

• Ehhehehe!

Pieraisen niin lujaa, että logos tippuu seinältä. Siinä vasta babylonian logosrectumin pyhää uljautta Ilkka sedän satutuokion tahtiin kerrakseen.

• rappaan vaan

tiiliseinät nykyisin ovat mitä ovat, vapaalla kädellä muurattuja, juosten kustuja. Ei siis mitään yhtäläisyyttä ammattitaidon kanssa.

• esfds

Kyllä, olette "kunniallisia" miehiä. Myytte sielunne jollekkin aatteelle, mutta ette tiedä mihin sitoudutte.

• helevetti soikoon

yks näistä tollosekopäistä on komennettu kertoilemaan näitä rappausjuttuja..ettekö te raukat pahenpaa keksi.. kaikkeen sitä tulleekin sitouvuttua.. kannattaa vissiinkini hommata kunnollinen vahtikoira, kun pikkasen tuntuu siltä nyt juuri tällähetkellä

• hähhäh
        helevetti soikoon kirjoitti:

yks näistä tollosekopäistä on komennettu kertoilemaan näitä rappausjuttuja..ettekö te raukat pahenpaa keksi.. kaikkeen sitä tulleekin sitouvuttua.. kannattaa vissiinkini hommata kunnollinen vahtikoira, kun pikkasen tuntuu siltä nyt juuri tällähetkellä

kyllä luotan tähän ysimillisen vahtikoiraan.. oon sen verran nopee vetämään sen käteen

• suurvisiiriherra
        hähhäh kirjoitti:

kyllä luotan tähän ysimillisen vahtikoiraan.. oon sen verran nopee vetämään sen käteen

olemme muuten tunnettuja siitä, että kukaan meistä herroista ei oo runkannu koskaan..

• ex.vapaamuurari
        suurvisiiriherra kirjoitti:

olemme muuten tunnettuja siitä, että kukaan meistä herroista ei oo runkannu koskaan..

vapaamuurarit duunaa toinen toistaan!

• voitasko olla
        ex.vapaamuurari kirjoitti:

vapaamuurarit duunaa toinen toistaan!

vaikka kavereita??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe