E72 vai N97 mini

Korkki71..

Olen hankkimassa puhumiseen, tekstailuun, NETTAILUUN ja navigointiin uutta puhelinta. Soneralta kuukausihinta lähes sama, joten hinta ei ratkaise. Onko kokemusta, kumpi on luotettavampi/vähemmän buginen? Miten kosketusnäyttö toimii pakkasessa? Onko E72 huono nettailussa?

12

1144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nokia E72 on luotettava ja kestävä puhelin. Sen akkukin kestää normaalikäytössä melkein viikon. Itselläni on hieman vanhempi mutta samannäköinen Nokia e71, ja täytyy sanoa, että hyvin on toiminut netti ja navikointi Nokia e72 on hyvä nettiselailussa. Nokia N97 mini on myös ihan hyvä, mutta se on minun mielestä vaikeampi käyttää, kuin Nokia e72.

• nonono

e72 mallissa on kai hieman nopeampi prosessori kuin n79 mallissa..Netti selailussa on tullut huomattua että tämä e72 edustama näyttö on vähän turhan pieni ettei siihen mahdu web sivut luettavassa muodossa kunnolla ruudulle vaan sitä pitää scrollata laidasta laitaan..

• n900
        nonono kirjoitti:

e72 mallissa on kai hieman nopeampi prosessori kuin n79 mallissa..Netti selailussa on tullut huomattua että tämä e72 edustama näyttö on vähän turhan pieni ettei siihen mahdu web sivut luettavassa muodossa kunnolla ruudulle vaan sitä pitää scrollata laidasta laitaan..

Vai olisko n900 vaihtoehto?

• hubudsd
        n900 kirjoitti:

n900 on varmaan muuten ihan ok laite mutta ehkä pikkaisen liian kookas laite jotta sitä viitsisi aina edes kantaa mukana..kännykän pitäisi olla sitä kokoluokkaa ,etttä sen saa tungettua housujen etutaskuun..

• Pttri40+
        n900 kirjoitti:

N900 täyttäisi muuten nuo käyttövaatimukset, mutta navigointi on astetta heikompi kuin E72 / N97 Minissä. e72 on enemmän puhelin, joten jos paljon puhuu niin sitten se, jos taasen chattaa/surffailee kuuntelee musaa, N97 Mini olisi parempi valinta.

• .............

Kerro mitä hyvää on nokia 97minissä?Olen omistanut kyseisen puhelimen noin 10kk ja vikoja on riittänyt,pätkii puhelut poikki,herätykset jäävät monesti soimatta vaikka on laitettu herätys päälle,näyttö toimii todella huonosti(vaihdettu 2krt takuuseen ei parannusta),puhelin ollut 5kertaa huolossa ja jos ovat saaneet jonkun vian pois niin pari on tullut tilalle eli SURKEIN puhelin joka mulla on ollut,missään muussa puhelimessa ei ole ollut näin paljon häikkää ei muissa nokialaisissa ei samsungissa ei sonierkissä eikä muissa merkeissä joita on ollut.Jos tämä on nokialaatua nykyisin niin ei tarvi ihmetellä että ei oikein bisnekset luista.

• marjeta

Nokialainen lähti Saunalahdelle takaisin. Välilyönti näppäin heti rikki ja näytössä pimeni kirjaimia. Kolme käyttöpäivää riitti minulle. Kytkyt kytkyt, mitä lie..

• Tyytymätön käyttäjä

Kokemukseni Nokian E71 ja E72 puhelimista ovat todella huonoja. Ovi-ohjelmiston, nettin ja GPS:n kanssa paljon ongelmia. En suosittele kenellekkään. Olisi hienoa jos Nokian väki oppisi tekemään oikeasti toimivia puhelimia eikä kasaa ominaisuuksia, jotka eivät loppupeleissä toimi.

• Tyytymätön käyttäjä kirjoitti:

Kokemukseni Nokian E71 ja E72 puhelimista ovat todella huonoja. Ovi-ohjelmiston, nettin ja GPS:n kanssa paljon ongelmia. En suosittele kenellekkään. Olisi hienoa jos Nokian väki oppisi tekemään oikeasti toimivia puhelimia eikä kasaa ominaisuuksia, jotka eivät loppupeleissä toimi.

Suosittelen Nokia E71. Se on toiminut minulla yllättävän hyvin, ja siinä on hyvät 3G/wlan/ gps yhteydet. Minulla ei ole mitään ongelmaa ollut netin kanssa, eikä gps.

• niin tai näin

Vikahan voi olla myös käyttäjän että menee rikki.

• Nokia N86 8MP

Molemmat ovat nyt vähän vanhahtavia malleja, mutta suosittelisin E72:ta. Paremmin toimii kuin N97 Mini

• Tai Nokia E6? Sehän on Nokia E71 kaltainen, mutta siinä on Symbian 3.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      28
      2693
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2628
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1694
    4. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1408
    5. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1407
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      102
      1377
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1183
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1083
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      995
    Aihe