kyrsiinnyn kohta..

ex-chattariko

mikä hemmetti on nyt kun en pääse chattiin vaikka kuinka yritän?? mikään ei ole mun vehkeissä muuttunut sitten viime chattailyn ja nyt vaan lataa..lataa...lataaaaa...lataaaaa ttu hermo menee

11

1735

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ylös ja Ulos

Et ole ainoa, joka ei pääse sinne tänäänkään. Toisaalta ei haittaa ollenkaan vaikka ei pääsisikään, tuleepahan tehtyä muita juttuja kun istua tuntitolkulla koneen äärellä.

• Kysyjä ei tieltä eks

Kuinka sait toimimaan yhteytesi chattiin? Minullakin tekee niin, että lataa.... lataa.... ja vielä kerran lataa.. En myöskään ole muuttanut koneellani mitään. Muut suomi24:n palvelut kyllä toimivat ihan normaalisti. Olisi kiva tietää, että mistä moinen johtuu

• chatissa joskus

Ihan samaa tekee minullakin, 'sisälle' kun pääsee niin lataa vaan mutta ei tule mitään ruudulle näkyviin. Ei keskustelua ei nimiä ei sitten niin mitään. Aikansa kun odottaa ja lähtee pois niin silloin ikäänkuin ruudulla vilahtaa keskustelu mutta sitten ollaankin jo ulkona. Ja minullakaan ei mitään asetuksia vaihdettu joten on aika outoa ettei onnistu. Voisikohan joku asioista enempi perillä oleva taho kertoa onko tämä ongelman poistamiseksi tehty jotain?

• siinä se...
        chatissa joskus kirjoitti:

Ihan samaa tekee minullakin, 'sisälle' kun pääsee niin lataa vaan mutta ei tule mitään ruudulle näkyviin. Ei keskustelua ei nimiä ei sitten niin mitään. Aikansa kun odottaa ja lähtee pois niin silloin ikäänkuin ruudulla vilahtaa keskustelu mutta sitten ollaankin jo ulkona. Ja minullakaan ei mitään asetuksia vaihdettu joten on aika outoa ettei onnistu. Voisikohan joku asioista enempi perillä oleva taho kertoa onko tämä ongelman poistamiseksi tehty jotain?

Se on se firefox päivitys tai sitten f secure. Näitä ongelmia tuntuu olevan yhdellä jos toisella. Mulla oli sama homma, mutta ratkaisin sen siten, että ensin poistin koko nettiturvan ja latasin levyltä uudestaan. Nyt f secure nettiturvassa ei ole päivittänyt uusinta versioo, mutta silti virusturvat päivittyy. Sen jälkeen laitoin firefoxin uusiks. Taas jätin päivittämättä uusinta firefox versioo.
        Teillä kaikilla on kai se uusin versio f securesta ?

• chatissa joskus
        siinä se... kirjoitti:

Se on se firefox päivitys tai sitten f secure. Näitä ongelmia tuntuu olevan yhdellä jos toisella. Mulla oli sama homma, mutta ratkaisin sen siten, että ensin poistin koko nettiturvan ja latasin levyltä uudestaan. Nyt f secure nettiturvassa ei ole päivittänyt uusinta versioo, mutta silti virusturvat päivittyy. Sen jälkeen laitoin firefoxin uusiks. Taas jätin päivittämättä uusinta firefox versioo.
        Teillä kaikilla on kai se uusin versio f securesta ?

No minulla ainakin on. Otin nyt sen virusjutun pois (tarkista ja poista virukset verkkoliikenteessä) ja heti meni chattiin niin että pätkähti. Mutta mutta...onkos tämä mun kone nyt ihan turvaton..? t. nimim. Tumpelo

• f secure....

No minulla ainakin on. Otin nyt sen virusjutun pois (tarkista ja poista virukset verkkoliikenteessä) ja heti meni chattiin niin että pätkähti. Mutta mutta...onkos tämä mun kone nyt ihan turvaton..? t. nimim. Tumpelo

No kyllähän se altistuu nyt hyökkäyksille. Ootko ostanut sen f securen vai tuliko sulla se nettiturvan mukana. Eli maksatko joka kuukausi 5 euroa ? Jos sulla on se levy nettiturvan mukana, niin poista koko ohjelma ja lataa se uudestaan levyltä koneelle. Sitten vaan kun kysyy jossain vaiheessa, että haluatko päivittää uusimman version f securesta, niin jätät sen tekemättä. Vanhempaankin päivittyy kaikki virusturvat ihan samalla tavalla. Toinen vaihtoehto on, että lataat ilmaisen virusturvan ja heität menemään sen f securen.

• chatissa joskus
        f secure.... kirjoitti:

No kyllähän se altistuu nyt hyökkäyksille. Ootko ostanut sen f securen vai tuliko sulla se nettiturvan mukana. Eli maksatko joka kuukausi 5 euroa ? Jos sulla on se levy nettiturvan mukana, niin poista koko ohjelma ja lataa se uudestaan levyltä koneelle. Sitten vaan kun kysyy jossain vaiheessa, että haluatko päivittää uusimman version f securesta, niin jätät sen tekemättä. Vanhempaankin päivittyy kaikki virusturvat ihan samalla tavalla. Toinen vaihtoehto on, että lataat ilmaisen virusturvan ja heität menemään sen f securen.

Kiitän asiallisesta vastauksestasi :) Mulla ei taida olla tätä turvahommelia missään levyllä, olen tilannut tämän 'palvelun' Welholta silloin kun hankin tämän yhteyden. Ja kyllä maksan tästä turvazydeemistä Welhon laskun yhteydessä muistaakseni just tuon mainitsemasi summan. Täytyy tunnustaa etten edes tiennyt että vastaavia saa jostain ladata ilmaiseksikin :)

• Johan on kumma

Itsellänikin edelleen tuo ongelma jatkuu, chattiin pääsee todellakin kun ottaa ruksin pois kohdasta tarkista ja poista virukset verkkoliikenteestä. Ilmeisesti f-secureen on tullut jokin uusi päivitys ja sen myötä tuo ongelma ilmaantui. Käytössäni on ollut IE7 ja aikaisemmin ei ole moista ongelmaa ollut. Kyselin useammalta tuttavaltani ja heilläkin oli sama ongelma olemassa riippumatta siitä mitä nettiselainta käyttävät. Kyselin asiaa soneran asiakaspalvelusta ja heidänkin kokeilleissa asiaa sama ongelma toistui. Lupasivat laittaa kyselyä f-securella ja informoida minua sitten, jos saavat asiaan järkeen käyvän selvityksen. Ongelma näyttää toistuvan oli sitten f-securesta täysiversio taikka sitten osa. Tuntuu vaan turhalta maksaa 8 euroa kuussa palvelusta, joka ei olekaan toimiva. Olen nyt päivittäin ajanut lävitse koko järjestelmän virus- sekä haittaohjelmien tarkistuksen ja onneksi ei ainakaan vielä ole mitään ylimääräistä koneelleni ilmaantunut, mutta kertahan se on ensimmäinenkin, kun jotain koneelle ilmaantuu

• mr tumbelo...

En pääse sättiin...kone oli korjattavana...ja sen jälkeen sitten en päässyt-..olis kiva jos joku sais vian selville....aikas moni kuiteskin sisällä sätissä...

• keksin ihan itse

Jos sinulla on käytössä F-Secure Client Security 9, mutta muista versioista en tiedä toimiiko tämä niissä. Elikkä avaa se F-Securen kuvake ilmaisin alueelta ja mene sitten Tehtävät kohtaan ja avaa se sitten, avaa asetukset sivu josta valitset Tietokone. Sieltä valitset ensimmäisen listalla olevan kohdan sitten ota ruksit pois kohdista: Tarkista ja poista virukset verkkoliikenteestä, ruksi myös pois Estä seurantaevästeet. Tämän jälkeen chatti toimii muista pitää selain kiinni kun teet nämä toimenpiteet.

• Anonyymi

Ajavat suuntaa Nivala nuorisoseuran tanssit, hoitovirhe aloitus paikka kansalaisopisto läräya Kaisa Kärsämäki, poliisi ajaa Pyhäjärvi suuntaa Kärsämäki hotelli keskipiste Po hälytys pyydetään keittiöön jne
      Väärän ID ilmoitus Oulu suunta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sekin pöllöpää

Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi
      Ikävä
      45
      4126
    2. Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."

Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se
      Suomalaiset julkkikset
      6
      2863
    3. Haluan kokea sut

Ainakin yhden kerran ❤️
      Ikävä
      93
      1722
    4. En voi oikein lähestyä sinua nainen

koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???
      Ikävä
      57
      1377
    5. Jos ja kun kohtaamme

Tahdon viettää yön kanssasi, ilman seksiä. Sopiihan se sinulle?
      Ikävä
      59
      1366
    6. Sydän on niin rikki

Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso
      Ikävä
      49
      1204
    7. Laaja törkeä petos- ym. kokonaisuus Kajaanissa

Että semmoista. https://www.kaleva.fi/poliisi-paljasti-valtavan-rikosvyyhdin-kajaanissa/11404894
      Kajaani
      37
      970
    8. Mikä viikonlopussa on parasta?

Hän? Haave hänestä? Lapset? Ystävät? Vapaa-aika? Lepo? Harrastukset? Kerro mikä sinusta parasta viikonlopussa!
      Sinkut
      95
      965
    9. Olet uskomattoman kaun

Kyllä jaksanut 😘
      Ikävä
      47
      919
    10. Keskustalla näytön paikka

Pettääkö kepu taas vai äänestävätkö Mieluskylän koulun jatkumisen puolesta?
      Haapavesi
      15
      840
    Aihe