Minulla on Studio 12 Ultimate. Kun muokkaan videota ja esikatselen sitä niin mistähän johtuu kun video jää n. 30% koko ajan jälkeen. Ts. jos minulla on n. 15 sek mittainen leike ja katselen sitä muokkausvaiheessa niin kello käy 15 sek, mutta video ehtii vasta n. 10 sek. kohdalle. Kun teen elokuvan valmiiksi niin sitä katsellessa leike kyllä tulee siihen kokonaisena. Tuollainen on aika hankala muokatessa.
Studiolla editoinnin ajastus
4
392
Vastaukset
- studisti..
Liian hidas kone tai liian uusi versio Studiosta. Kokeile ysiversiolla, jos et editoi HD-materiaalia.
- neuvosta kiitollinen
Editoin nimenomaan HD-materiaalia. Minulla on kone, joka laitteistovaatimusten mukaan pitäisi riittää. Tosin kone on varmaan n. 4 v vanha, mutta siinä on mm:
3 GB muistia
512 mb näytönohjain
Intel (R) Pentium (R) - .
neuvosta kiitollinen kirjoitti:
Editoin nimenomaan HD-materiaalia. Minulla on kone, joka laitteistovaatimusten mukaan pitäisi riittää. Tosin kone on varmaan n. 4 v vanha, mutta siinä on mm:
3 GB muistia
512 mb näytönohjain
Intel (R) Pentium (R)HD-videoa on turha yrittää editoida ellei koneessa ole vähintään tuplaydin prossu.
i7 PARAS - studisti..
neuvosta kiitollinen kirjoitti:
3 GB muistia
512 mb näytönohjain
Intel (R) Pentium (R)Kokeile laittaa taustarenderöinti pois päältä (jos versiossa 12 edes on enää ko. asetusta). Studion ominaisuuksiin kuuluu, että mitä uudempi versio sitä hitaampi se on. Suurin hidastus taisi tulla ysi- ja kymppiversioiden välillä tai sitten se oli kasin ja ysin välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä201041- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875