Koulun siivooja

Joni

Olin tuolloin lukiossa toista vuotta opiskelemassa, ja koulunkäynti ei tuolloin kovin paljoa kiinnostanut, kun urheiluhommat veivät lähes kaiken vapaa-ajan. Koulussamme oli siivoojana arviolta 35-45-vuotias nainen, jota pidin aluksi todella kummallisena. Hän virnuili minulle aina oudosti kun näin hänet koulun käytävällä, ja heitti välillä joitain erikoisia kommentteja jotka olisi voinut tulkita monellakin tavalla... En aluksi uskonut että hän olisi voinut olla kiinnostunut tämän ikäisestä sällistä. Ei hän mikään kovin hyvän näköinen ollut, mutta ihan mukiinmenevä ikäisekseen.

Kesken erään musiikin oppitunnin menin käymään vessassa. Kyseinen siivooja oli juuri siivoamassa poikien vessan lattiaa. Menin pisuaarin eteen, avasin vetoketjun ja tein tarpeeni. Sen jälkeen käännyin tarkoituksella ympäri kulli vielä kädessä niin että siivoja näki sen. "Laitahan kikkeli takasin housuihin, enhän minä muuten pysty keskittymään siivoamiseen", hän sanoi selvästi ilahtuneena ja hymyili. Kun lähdin vessasta, hän jäi katsomaan perääni..

Hän jatkoi tätä hymyilyä jä leikkimielistä kuittailuaan edelleenkin, ja se alkoi jo hieman häiritäkin minua. Muutaman viikon kuluttua istuin perjantaina iltapäivällä koulun aulassa ja mietiskelin jotain pervoja juttuja kulli kovana housuissa. Koulussa ei tällöin enää ollut juuri ketään oppilaita. Huomasin että siivooja tuli kärrynsä kanssa kauempana. Hän olisi kohta menossa siivoamaan vessoja. Päätin rohkaista mieleni. Menin poikien vessaan istumaan yhteen kopeista. Vedin housut alas ja otin kovana seisovan kaluni esiin ja istuin vessanpytyn kannelle. Odottelin vähän aikaa ja kuulin vihdoin kun siivoja tuli sisään vessaan. Jätin koppini oven lukon tarkoituksella auki ja kun siivoja avasi oven runkkailin hitaasti kulliani yrittäen näyttää yllättyneeltä. Siivooja pysähtyi ja jäi tuijottamaan silmät pyöreinä kulliani joka seisoi täydessä juhlakunnossa terska kiillellen. Sitten hän katsoi minua silmiin, hymyili ja sen kummemmin kyselemättä meni polvilleen ja otti munani käteensä. Hän alkoi runkata sitä päättäväisin ottein ja katsoi välillä minua, välillä mulkkuani. Ei kestänyt kauaa kun tuntui että lasti on tulossa ja sanoin sen hänelle. "Antaa tulla vaan", hän sanoi ja asettui runkkaamaan kulliani niin, ettei spermaa tulisi hänen päällensä. Päästin huokaisten spermat ja sitä lensi lattialle ja vessan seinälle. "Sieltähän lensi kunnon mällit, onpahan minullakin nyt jotain siivottavaa", hän sanoi kiusoittelevalla äänensävyllään. Kiitin häntä ja lähdin helpottuneena pois. "Tästä ei sitten puhuta, hän huikkasi vielä perääni." Pian tämän jälkeen kouluumme tuli uusi siivooja enkä enää koskaan nähnyt vanhaa.

4

11889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arkkumies

      kaikkee sitä kuuleeki :D että siivooja ois runkannu sua vessas? johan on... :)

      • terskakiillellen

        Kesken erään musiikin oppitunnin otin kovana seisovan kaluni esiin ja spermat lensi lattialle ja seinälle. Muutaman viikon kuluttua lensi kunnon mällit koulun aulassa housuihin. Vedin housut alas ja tein tarpeeni koulun käytävällä. Pian tämän jälkeen runkkailin silmät pyöreinä kulliani kauempana. Siivooja jäi tuijottamaan hitaasti. Päästin huokaisten tarpeeni vessanpytyn kannelle. "Antaa tulla vaan", hän sanoi ja meni polvilleen. Pian mällit lensi silmiin, enkä enää koskaan nähnyt ketään.


    • Azkabazkahuihjui

      Lopulta heräsit yksin sängyltä kotoasi märät housuissa.

    • Heh heh, kas kun ette menneet pitemmälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7130
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2751
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2336
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      95
      2024
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1727
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1525
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1309
    Aihe