Koulun siivooja

Joni

Olin tuolloin lukiossa toista vuotta opiskelemassa, ja koulunkäynti ei tuolloin kovin paljoa kiinnostanut, kun urheiluhommat veivät lähes kaiken vapaa-ajan. Koulussamme oli siivoojana arviolta 35-45-vuotias nainen, jota pidin aluksi todella kummallisena. Hän virnuili minulle aina oudosti kun näin hänet koulun käytävällä, ja heitti välillä joitain erikoisia kommentteja jotka olisi voinut tulkita monellakin tavalla... En aluksi uskonut että hän olisi voinut olla kiinnostunut tämän ikäisestä sällistä. Ei hän mikään kovin hyvän näköinen ollut, mutta ihan mukiinmenevä ikäisekseen.

Kesken erään musiikin oppitunnin menin käymään vessassa. Kyseinen siivooja oli juuri siivoamassa poikien vessan lattiaa. Menin pisuaarin eteen, avasin vetoketjun ja tein tarpeeni. Sen jälkeen käännyin tarkoituksella ympäri kulli vielä kädessä niin että siivoja näki sen. "Laitahan kikkeli takasin housuihin, enhän minä muuten pysty keskittymään siivoamiseen", hän sanoi selvästi ilahtuneena ja hymyili. Kun lähdin vessasta, hän jäi katsomaan perääni..

Hän jatkoi tätä hymyilyä jä leikkimielistä kuittailuaan edelleenkin, ja se alkoi jo hieman häiritäkin minua. Muutaman viikon kuluttua istuin perjantaina iltapäivällä koulun aulassa ja mietiskelin jotain pervoja juttuja kulli kovana housuissa. Koulussa ei tällöin enää ollut juuri ketään oppilaita. Huomasin että siivooja tuli kärrynsä kanssa kauempana. Hän olisi kohta menossa siivoamaan vessoja. Päätin rohkaista mieleni. Menin poikien vessaan istumaan yhteen kopeista. Vedin housut alas ja otin kovana seisovan kaluni esiin ja istuin vessanpytyn kannelle. Odottelin vähän aikaa ja kuulin vihdoin kun siivoja tuli sisään vessaan. Jätin koppini oven lukon tarkoituksella auki ja kun siivoja avasi oven runkkailin hitaasti kulliani yrittäen näyttää yllättyneeltä. Siivooja pysähtyi ja jäi tuijottamaan silmät pyöreinä kulliani joka seisoi täydessä juhlakunnossa terska kiillellen. Sitten hän katsoi minua silmiin, hymyili ja sen kummemmin kyselemättä meni polvilleen ja otti munani käteensä. Hän alkoi runkata sitä päättäväisin ottein ja katsoi välillä minua, välillä mulkkuani. Ei kestänyt kauaa kun tuntui että lasti on tulossa ja sanoin sen hänelle. "Antaa tulla vaan", hän sanoi ja asettui runkkaamaan kulliani niin, ettei spermaa tulisi hänen päällensä. Päästin huokaisten spermat ja sitä lensi lattialle ja vessan seinälle. "Sieltähän lensi kunnon mällit, onpahan minullakin nyt jotain siivottavaa", hän sanoi kiusoittelevalla äänensävyllään. Kiitin häntä ja lähdin helpottuneena pois. "Tästä ei sitten puhuta, hän huikkasi vielä perääni." Pian tämän jälkeen kouluumme tuli uusi siivooja enkä enää koskaan nähnyt vanhaa.

4

13226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arkkumies

kaikkee sitä kuuleeki :D että siivooja ois runkannu sua vessas? johan on... :)

• terskakiillellen

Kesken erään musiikin oppitunnin otin kovana seisovan kaluni esiin ja spermat lensi lattialle ja seinälle. Muutaman viikon kuluttua lensi kunnon mällit koulun aulassa housuihin. Vedin housut alas ja tein tarpeeni koulun käytävällä. Pian tämän jälkeen runkkailin silmät pyöreinä kulliani kauempana. Siivooja jäi tuijottamaan hitaasti. Päästin huokaisten tarpeeni vessanpytyn kannelle. "Antaa tulla vaan", hän sanoi ja meni polvilleen. Pian mällit lensi silmiin, enkä enää koskaan nähnyt ketään.

• Azkabazkahuihjui

Lopulta heräsit yksin sängyltä kotoasi märät housuissa.

• Heh heh, kas kun ette menneet pitemmälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      93
      7577
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      4027
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      47
      3576
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      2961
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2702
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2532
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2461
    8. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      21
      2454
    9. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2399
    10. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      25
      2195
    Aihe