Meillä pentu 12 vkoa murisee monessa tilanteessa esim. syliin nostaessa? onko tuo ns. rodulle ominaista luupäisyyttä? kuinka kovia muiden pennut ovat olleet uhittelemaan ja kuinka siitä on päästy eroon, niskoista ravistelua, jäähyvä suihkupulloa, vai mitä?
Amstaffipentu
3
356
Vastaukset
- sääliks käy KOIRAAS!
"..onko tuo ns. rodulle ominaista luupäisyyttä?."
Et sitten viitsinyt ottaa rodusta mitään tietoa ennen hankintaa? Säälittää amstaffit/pitit jotka otetaan koska se on niin kova koira ja ego kasvaa kun hihnassa on semmonen. Sitten myydään kun koiraa ei jakseta kouluttaa ja pistää paikat remonttiin. Olisit ottanut edes jonkun labbiksen..- PikkuHauvelit
Täältä saa esim lisää infoa:
http://timo.lepesite.com/
Ei kyllä murise, häntä heiluu aina ja on varsinaisia lasten leikkikavereita. Saa röllöttää ja pörröttää.
- llllllllllllllllllll
Olisi kannattanut pikkasen ennen pennun ottamista perehtyä pennun kasvattamiseen. Äläkä missään nimessä ravistele tai mitään, hanki neuvoja joltakin koirakouluttajalta tai kirjallisuudesta! Kannattaa nopeasti karsia noita epätoivottuja piirteitä, ennen kuin koira on 20 kiloinen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491