Kovaa peliä Hattrickissä?

huolestunut isä

Kuulin tuossa pari päivää sitten, että internetissä toimivassa jalkapallopelissä Hattrickissä henkilökunta on uhkaillut peliin mukaan liittyneitä pelaajia. Pitääkö tämä paikkaansa, ja jos pitää niin mistä on kyse?
Olen tähän asti pitänyt internetin erilaisia jalkapallopelejä melko harmittomina lapsille. Ilmeisesti turmellus on levinnyt jo tuonnekin?

Uskaltaako alaikäisiä lapsia enää päästää pelaamaan kyseisiä pelejä?

T: nimim. huolestunut isä

3

737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen pelaillut Hattrickiä reippaat viisi vuotta enkä ole tällaiseen törmännyt. Toki joulukuussa oli tapaus, jonka seurauksena Suomen vapaaehtoishenkilökunnan toiminta kyseenalaistettiin ja asiasta käytiin lähes 2 000 verran keskustelua, mutta mistään uhkailusta en ole kuullut. Uskallan silti väittää, että Suomen vapaaehtoishenkilökunta on tarpeeksi viisasta väkeä eivätkä he uhkaile ketään. Tokihan seulan läpi voi päästä yksittäisiä mustia lampaita, mutta yleisellä tasolla näin.

Voisitko kertoa hieman tarkemmin, millaisesta uhkauksesta on kyse?

• Peluri

Tuollahan tuo nyt oli Mestaruussarjan keskustelussa tuo juttu tuosta "uhkailusta". Joku siellä taisi kirjoittaa, että oliko se nyt GM-Nuija joka oli uhannut tappaa jonkun managerin. En noita keskusteluja itse mitenkään tarkasti lueskellut. Turhaa tuosta kuitenkaan on varmaan vetää herneitä kenenkään nenään tai hermostua. Jos tollasta on ollut, niin ihan varmasti on kyse ollut ns. läpästä tai huumorista. Suomen henkilökunta on kyllä niin hyvin tehtäviinsä valittu, että eivät syyllistyisi noin tyhmään toimintaan muutoin kuin huumorimielessä. Olen samaa mieltä Henrip:in kanssa, että jos siellä jotain uhkailua on ollut (joko huumorilla tai ilman), niin kyllä sellainen henkilö poistettaisiin hyvin nopeasti asemastaan ja varmasti koko pelistä.

• jaska jokunen
        Peluri kirjoitti:

Tuollahan tuo nyt oli Mestaruussarjan keskustelussa tuo juttu tuosta "uhkailusta". Joku siellä taisi kirjoittaa, että oliko se nyt GM-Nuija joka oli uhannut tappaa jonkun managerin. En noita keskusteluja itse mitenkään tarkasti lueskellut. Turhaa tuosta kuitenkaan on varmaan vetää herneitä kenenkään nenään tai hermostua. Jos tollasta on ollut, niin ihan varmasti on kyse ollut ns. läpästä tai huumorista. Suomen henkilökunta on kyllä niin hyvin tehtäviinsä valittu, että eivät syyllistyisi noin tyhmään toimintaan muutoin kuin huumorimielessä. Olen samaa mieltä Henrip:in kanssa, että jos siellä jotain uhkailua on ollut (joko huumorilla tai ilman), niin kyllä sellainen henkilö poistettaisiin hyvin nopeasti asemastaan ja varmasti koko pelistä.

minäkin kirjoittelisin jonkun tappamisesta!
        ei ihan fiksua, mutta toki uskon jos kyseinen Gm on näin kirjoittanut.
        tuntuu että hänellä on koskemattomuus hatussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1956
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      100
      1849
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      142
      1753
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      97
      1421
    5. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      35
      1369
    6. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      317
      1255
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      60
      1219
    8. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      130
      1102
    9. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      276
      1056
    10. Kuulin juttua että Jeesus on kopioitu krishnasta

Pitääkö paikkansa että kertomukset ovat samat kummankin uskonnon kirjoissa
      Hindulaisuus
      446
      953
    Aihe