Kuulin tuossa pari päivää sitten, että internetissä toimivassa jalkapallopelissä Hattrickissä henkilökunta on uhkaillut peliin mukaan liittyneitä pelaajia. Pitääkö tämä paikkaansa, ja jos pitää niin mistä on kyse?
Olen tähän asti pitänyt internetin erilaisia jalkapallopelejä melko harmittomina lapsille. Ilmeisesti turmellus on levinnyt jo tuonnekin?
Uskaltaako alaikäisiä lapsia enää päästää pelaamaan kyseisiä pelejä?
T: nimim. huolestunut isä
Kovaa peliä Hattrickissä?
3
741
Vastaukset
Olen pelaillut Hattrickiä reippaat viisi vuotta enkä ole tällaiseen törmännyt. Toki joulukuussa oli tapaus, jonka seurauksena Suomen vapaaehtoishenkilökunnan toiminta kyseenalaistettiin ja asiasta käytiin lähes 2 000 verran keskustelua, mutta mistään uhkailusta en ole kuullut. Uskallan silti väittää, että Suomen vapaaehtoishenkilökunta on tarpeeksi viisasta väkeä eivätkä he uhkaile ketään. Tokihan seulan läpi voi päästä yksittäisiä mustia lampaita, mutta yleisellä tasolla näin.
Voisitko kertoa hieman tarkemmin, millaisesta uhkauksesta on kyse?- Peluri
Tuollahan tuo nyt oli Mestaruussarjan keskustelussa tuo juttu tuosta "uhkailusta". Joku siellä taisi kirjoittaa, että oliko se nyt GM-Nuija joka oli uhannut tappaa jonkun managerin. En noita keskusteluja itse mitenkään tarkasti lueskellut. Turhaa tuosta kuitenkaan on varmaan vetää herneitä kenenkään nenään tai hermostua. Jos tollasta on ollut, niin ihan varmasti on kyse ollut ns. läpästä tai huumorista. Suomen henkilökunta on kyllä niin hyvin tehtäviinsä valittu, että eivät syyllistyisi noin tyhmään toimintaan muutoin kuin huumorimielessä. Olen samaa mieltä Henrip:in kanssa, että jos siellä jotain uhkailua on ollut (joko huumorilla tai ilman), niin kyllä sellainen henkilö poistettaisiin hyvin nopeasti asemastaan ja varmasti koko pelistä.
- jaska jokunen
Peluri kirjoitti:
Tuollahan tuo nyt oli Mestaruussarjan keskustelussa tuo juttu tuosta "uhkailusta". Joku siellä taisi kirjoittaa, että oliko se nyt GM-Nuija joka oli uhannut tappaa jonkun managerin. En noita keskusteluja itse mitenkään tarkasti lueskellut. Turhaa tuosta kuitenkaan on varmaan vetää herneitä kenenkään nenään tai hermostua. Jos tollasta on ollut, niin ihan varmasti on kyse ollut ns. läpästä tai huumorista. Suomen henkilökunta on kyllä niin hyvin tehtäviinsä valittu, että eivät syyllistyisi noin tyhmään toimintaan muutoin kuin huumorimielessä. Olen samaa mieltä Henrip:in kanssa, että jos siellä jotain uhkailua on ollut (joko huumorilla tai ilman), niin kyllä sellainen henkilö poistettaisiin hyvin nopeasti asemastaan ja varmasti koko pelistä.
minäkin kirjoittelisin jonkun tappamisesta!
ei ihan fiksua, mutta toki uskon jos kyseinen Gm on näin kirjoittanut.
tuntuu että hänellä on koskemattomuus hatussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 952890
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on792373- 241916
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221490Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291460Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151315- 87882
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26867Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62816Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2729