Eli olisin ostamassa uutta 1.6 3ov. Aurista ja aktiivisena musiikin kuuntelijana kiinnostuin tästä JBL Premium Sound:sta. Mitähän tuo paketti sisältää ja onko oikeasti hintansa väärti(1400€)? Ja jos joku tietäisi T-Sport osien hintoja jotka ovat paperilla vain "Kysy tarjous" niin olisin todella kiitollinen.
Auris JBL Sound
6
2073
Vastaukset
- joopajoojoo
Ei edes koko autosta kannata 1400 e maksaa.Odota jos priuksen hinnat tippuu.
- hääppöinen
Samaa satsia on ollut monessa autossa jo vuosia. Joissain jopa vakiona. Ihan kuunneltava, muttei huippu HiFiä. Ehkei ole tarkoituskaan. Itse olen kunnellut tuota JBL:n satsia C5:ssa ja 407:ssa. Sisältää ainakin tehokkaamman vahvistimen ja paremmat ämyrit.
- 330i
Tuota Nauriksen paskaa.
- 17+16=?
330i kirjoitti:
Tuota Nauriksen paskaa.
No empä kyllä mitään BMW:n paskaakaan osta. Ja kyllä minulla on kokemuksia, huonoja sellaisia.
- Tilipenhöörit
Ruotsin tojotan hinnastossa on perusteellinen selvitys lisävalinnoista:
1. Diskanthögtalare med titaniummembran.
2. 16 cm bashögtalare.
3. 10 cm koaxialhögtalare.
4. 110 watt subwoofer.
5. DSP-förstärkare (Digital Signal Processing).
http://tims.elanders.com/webbase/intranet/IntranetPDF.asp?fil=aur_tb_web.pdf - hyvä Auris
Tolla samalla rahalla siihen Aurikseen saa rakennettua hyvän äänentoiston kunnon osista. Saa vaihdettua sen huonon orkkismankan parempaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242422- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197