Terve pallinaamat, mikä vika noissa pyörissä on? ostanen kesällä jonkun tuontyyppisen ja pidän sitä 10v vaikka en ajaisikaan... BMW adventure on myös pelissä mukana. Motoguzissa on minulle enempi sitä jotain . Jotain muita hyviä jokapaikanpyöriä ja ei mitään katekaunokaisia sillä nurinhan se menee kuitenkin .
Moto Guzzi Stelvio TT
8
1959
Vastaukset
- 21032010
AIP.
- Peetu21
Hinta, mutta sekään ei tietty koske kun persaukisia :)
-kait se on enempi makuasia, minkä noista valitsee
-itse valitsisin bemun, jos hintaa ei tarvitse miettiä, keppiveto ja varusteet perusteina- tsekkaa kans
Just esiteltiin se uus 1200 Tenere-Jammu, oikein keppivedon kanssa! Stelvio kutittaa mukavasti tunteita, Bema on järkevä...
Joo. Stelvion määkin ottaisin.
- Avara putki
Ei Stelvion ostoa millään järjellä voi perustella. Miehekkään näköinen pyörä miehekkäillä äänillä. Siinä se mikä minun ostopäätökseni sinetöi viime kesänä!
- bergsman
Tulee enimmäkseen ajettua, niin hinta/laatu/tunne/kokemukset ratkaisi TIGER.
Yamahaa ei taida edes vielä tänävuonna saadakaan. - et tulos on
bergsman kirjoitti:
Yamahaa ei taida edes vielä tänävuonna saadakaan.Mä luin jostain, että Tenu-Jammun sais syksyllä ensipainoksena valmiiksi matkavarustettuna.
bergsman kirjoitti:
Yamahaa ei taida edes vielä tänävuonna saadakaan.On kyllä sitä jotain ja ehdottomasti parhaimman näköinen noista mainituista.
Yamaha on onnistunut saamaan uudenTenerensä yhtä rumaksi kuin BMW.
Huom: Mielipide!
Ja ajo-pyöränä, maantieajoon, Triumphi...
- biitzy
suhtpitkänlinjan(39v.) harrastajana olen luonut silmäyksiä Stelvioon.
Perusteluni on vertaistuki(gruppomotoguzzifinlandia) ja harvinaisuus.
Usean MGllä ajetun vuodenjälkeen olen tyytyväinen enkä merkinvaihtoa vakavissani ole harkinnu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen412799Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452767Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232578Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3241641- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191724- 97667