Terve pallinaamat, mikä vika noissa pyörissä on? ostanen kesällä jonkun tuontyyppisen ja pidän sitä 10v vaikka en ajaisikaan... BMW adventure on myös pelissä mukana. Motoguzissa on minulle enempi sitä jotain . Jotain muita hyviä jokapaikanpyöriä ja ei mitään katekaunokaisia sillä nurinhan se menee kuitenkin .
Moto Guzzi Stelvio TT
8
1959
Vastaukset
- 21032010
AIP.
- Peetu21
Hinta, mutta sekään ei tietty koske kun persaukisia :)
-kait se on enempi makuasia, minkä noista valitsee
-itse valitsisin bemun, jos hintaa ei tarvitse miettiä, keppiveto ja varusteet perusteina- tsekkaa kans
Just esiteltiin se uus 1200 Tenere-Jammu, oikein keppivedon kanssa! Stelvio kutittaa mukavasti tunteita, Bema on järkevä...
Joo. Stelvion määkin ottaisin.
- Avara putki
Ei Stelvion ostoa millään järjellä voi perustella. Miehekkään näköinen pyörä miehekkäillä äänillä. Siinä se mikä minun ostopäätökseni sinetöi viime kesänä!
- bergsman
Tulee enimmäkseen ajettua, niin hinta/laatu/tunne/kokemukset ratkaisi TIGER.
Yamahaa ei taida edes vielä tänävuonna saadakaan. - et tulos on
bergsman kirjoitti:
Yamahaa ei taida edes vielä tänävuonna saadakaan.Mä luin jostain, että Tenu-Jammun sais syksyllä ensipainoksena valmiiksi matkavarustettuna.
bergsman kirjoitti:
Yamahaa ei taida edes vielä tänävuonna saadakaan.On kyllä sitä jotain ja ehdottomasti parhaimman näköinen noista mainituista.
Yamaha on onnistunut saamaan uudenTenerensä yhtä rumaksi kuin BMW.
Huom: Mielipide!
Ja ajo-pyöränä, maantieajoon, Triumphi...
- biitzy
suhtpitkänlinjan(39v.) harrastajana olen luonut silmäyksiä Stelvioon.
Perusteluni on vertaistuki(gruppomotoguzzifinlandia) ja harvinaisuus.
Usean MGllä ajetun vuodenjälkeen olen tyytyväinen enkä merkinvaihtoa vakavissani ole harkinnu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573195Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822