Millainen puku minulle?

Linnea25

Hei!

Osaisitteko auttaa mua miettimään vartalolleni sopivaa pukua? :)

Olen 159 cm pituinen ja painan noin 53 kg. Minulla on pienet rinnat, mutta lantio ja peppu ovat naisellisia, omasta mielestäni ns. vahva puoleni. Tykkään myös sääristäni. Ongelmakohtani on keskivartalo: rasva kerääntyy lähinnä vatsan seudulle ja minulla on myös valitettavasti jenkkakahvat. Tilanne ei ole kuitenkaan niin paha, ettei vyötärö näkyisi ollenkaan. :)

Millainen puku sopisi siis vartalolleni - saisi poven näyttämään isommalta, vatsan pienemmältä ja ehkä korostaisi peppua sekä sääriä sopivasti?

Kiitos vastauksista jo etukäteen!

3

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linnea25

Unohtui vielä sanoa, että hartiat on minulla kapeat.

Jos on pitkä helma niin sääriä ei tarvitse miettiä. Vyötäröä varten voit hankkia joko korsetin tai sitten sellaisen puvun, jossa on jo kunnolla tuettu yläosa. Korsetti kannattaa kuitenkin hankkia ammattilaiselle, jotta on kunnollinen, oikein tukeva, ne alusvaateliikkeiden muovituetut ei kelpaa vyötärön kaventamiseen. Jos on myös vyötäröltä asti levenevä helma (siis ei niitä merenneitomallisia kapeita) niin ne auttavat tekemään vyötäröstä pienemmän näköisen. Jos on pienet rinnat ei välttämättä kannata ottaa näitä kainaloihin loppuvia moderneja juttuja vaan kokeile esim halterneck pukuja. Muista että topatut push up rintsikat on myös tehty ihmisen elämää parantamaan :D

Tossa jotain vinkkejä. Kannattaa kattella eri malleja netissä, niistä pystyy jo ihan logiikalla päättelemään usein, mitä ne peittää ja mitä korostaa. Kannattaa myös varata aika morsiuspukuliikkeestä vaikka kaverin/äidin kanssa ja sovittaa eri mallisia pukuja ja kattoa mikä sulle sopii parhaiten. Myös morsiuspukuliikkeissä työntekijät osaa usein antaa vinkkejä. Muista että sovitta voi vaikka kuinka montaa pukua, kyllä se vähitellen mielessä muotoutuu, mikä näyttää hyvältä ja mistä pidät.

• Coupera
        *********** kirjoitti:

Jos on pitkä helma niin sääriä ei tarvitse miettiä. Vyötäröä varten voit hankkia joko korsetin tai sitten sellaisen puvun, jossa on jo kunnolla tuettu yläosa. Korsetti kannattaa kuitenkin hankkia ammattilaiselle, jotta on kunnollinen, oikein tukeva, ne alusvaateliikkeiden muovituetut ei kelpaa vyötärön kaventamiseen. Jos on myös vyötäröltä asti levenevä helma (siis ei niitä merenneitomallisia kapeita) niin ne auttavat tekemään vyötäröstä pienemmän näköisen. Jos on pienet rinnat ei välttämättä kannata ottaa näitä kainaloihin loppuvia moderneja juttuja vaan kokeile esim halterneck pukuja. Muista että topatut push up rintsikat on myös tehty ihmisen elämää parantamaan :D

Tossa jotain vinkkejä. Kannattaa kattella eri malleja netissä, niistä pystyy jo ihan logiikalla päättelemään usein, mitä ne peittää ja mitä korostaa. Kannattaa myös varata aika morsiuspukuliikkeestä vaikka kaverin/äidin kanssa ja sovittaa eri mallisia pukuja ja kattoa mikä sulle sopii parhaiten. Myös morsiuspukuliikkeissä työntekijät osaa usein antaa vinkkejä. Muista että sovitta voi vaikka kuinka montaa pukua, kyllä se vähitellen mielessä muotoutuu, mikä näyttää hyvältä ja mistä pidät.

Suosittelen sellaista, jossa on aika leveät olkaimet - vaikka sellainen venepääntiemäinen. Jos on kapeat hartiat, niin tämä linja tasapainottaa kokonaisuutta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7160
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      198
      2528
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      102
      1967
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1527
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe