Millainen puku minulle?

Linnea25

Hei!

Osaisitteko auttaa mua miettimään vartalolleni sopivaa pukua? :)

Olen 159 cm pituinen ja painan noin 53 kg. Minulla on pienet rinnat, mutta lantio ja peppu ovat naisellisia, omasta mielestäni ns. vahva puoleni. Tykkään myös sääristäni. Ongelmakohtani on keskivartalo: rasva kerääntyy lähinnä vatsan seudulle ja minulla on myös valitettavasti jenkkakahvat. Tilanne ei ole kuitenkaan niin paha, ettei vyötärö näkyisi ollenkaan. :)

Millainen puku sopisi siis vartalolleni - saisi poven näyttämään isommalta, vatsan pienemmältä ja ehkä korostaisi peppua sekä sääriä sopivasti?

Kiitos vastauksista jo etukäteen!

3

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linnea25

Unohtui vielä sanoa, että hartiat on minulla kapeat.

Jos on pitkä helma niin sääriä ei tarvitse miettiä. Vyötäröä varten voit hankkia joko korsetin tai sitten sellaisen puvun, jossa on jo kunnolla tuettu yläosa. Korsetti kannattaa kuitenkin hankkia ammattilaiselle, jotta on kunnollinen, oikein tukeva, ne alusvaateliikkeiden muovituetut ei kelpaa vyötärön kaventamiseen. Jos on myös vyötäröltä asti levenevä helma (siis ei niitä merenneitomallisia kapeita) niin ne auttavat tekemään vyötäröstä pienemmän näköisen. Jos on pienet rinnat ei välttämättä kannata ottaa näitä kainaloihin loppuvia moderneja juttuja vaan kokeile esim halterneck pukuja. Muista että topatut push up rintsikat on myös tehty ihmisen elämää parantamaan :D

Tossa jotain vinkkejä. Kannattaa kattella eri malleja netissä, niistä pystyy jo ihan logiikalla päättelemään usein, mitä ne peittää ja mitä korostaa. Kannattaa myös varata aika morsiuspukuliikkeestä vaikka kaverin/äidin kanssa ja sovittaa eri mallisia pukuja ja kattoa mikä sulle sopii parhaiten. Myös morsiuspukuliikkeissä työntekijät osaa usein antaa vinkkejä. Muista että sovitta voi vaikka kuinka montaa pukua, kyllä se vähitellen mielessä muotoutuu, mikä näyttää hyvältä ja mistä pidät.

• Coupera
        *********** kirjoitti:

Jos on pitkä helma niin sääriä ei tarvitse miettiä. Vyötäröä varten voit hankkia joko korsetin tai sitten sellaisen puvun, jossa on jo kunnolla tuettu yläosa. Korsetti kannattaa kuitenkin hankkia ammattilaiselle, jotta on kunnollinen, oikein tukeva, ne alusvaateliikkeiden muovituetut ei kelpaa vyötärön kaventamiseen. Jos on myös vyötäröltä asti levenevä helma (siis ei niitä merenneitomallisia kapeita) niin ne auttavat tekemään vyötäröstä pienemmän näköisen. Jos on pienet rinnat ei välttämättä kannata ottaa näitä kainaloihin loppuvia moderneja juttuja vaan kokeile esim halterneck pukuja. Muista että topatut push up rintsikat on myös tehty ihmisen elämää parantamaan :D

Tossa jotain vinkkejä. Kannattaa kattella eri malleja netissä, niistä pystyy jo ihan logiikalla päättelemään usein, mitä ne peittää ja mitä korostaa. Kannattaa myös varata aika morsiuspukuliikkeestä vaikka kaverin/äidin kanssa ja sovittaa eri mallisia pukuja ja kattoa mikä sulle sopii parhaiten. Myös morsiuspukuliikkeissä työntekijät osaa usein antaa vinkkejä. Muista että sovitta voi vaikka kuinka montaa pukua, kyllä se vähitellen mielessä muotoutuu, mikä näyttää hyvältä ja mistä pidät.

Suosittelen sellaista, jossa on aika leveät olkaimet - vaikka sellainen venepääntiemäinen. Jos on kapeat hartiat, niin tämä linja tasapainottaa kokonaisuutta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2692
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2292
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2170
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1782
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1642
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1576
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      293
      1461
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    Aihe