Hei!
Osaisitteko auttaa mua miettimään vartalolleni sopivaa pukua? :)
Olen 159 cm pituinen ja painan noin 53 kg. Minulla on pienet rinnat, mutta lantio ja peppu ovat naisellisia, omasta mielestäni ns. vahva puoleni. Tykkään myös sääristäni. Ongelmakohtani on keskivartalo: rasva kerääntyy lähinnä vatsan seudulle ja minulla on myös valitettavasti jenkkakahvat. Tilanne ei ole kuitenkaan niin paha, ettei vyötärö näkyisi ollenkaan. :)
Millainen puku sopisi siis vartalolleni - saisi poven näyttämään isommalta, vatsan pienemmältä ja ehkä korostaisi peppua sekä sääriä sopivasti?
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Millainen puku minulle?
3
531
Vastaukset
- Linnea25
Unohtui vielä sanoa, että hartiat on minulla kapeat.
- ***********
Jos on pitkä helma niin sääriä ei tarvitse miettiä. Vyötäröä varten voit hankkia joko korsetin tai sitten sellaisen puvun, jossa on jo kunnolla tuettu yläosa. Korsetti kannattaa kuitenkin hankkia ammattilaiselle, jotta on kunnollinen, oikein tukeva, ne alusvaateliikkeiden muovituetut ei kelpaa vyötärön kaventamiseen. Jos on myös vyötäröltä asti levenevä helma (siis ei niitä merenneitomallisia kapeita) niin ne auttavat tekemään vyötäröstä pienemmän näköisen. Jos on pienet rinnat ei välttämättä kannata ottaa näitä kainaloihin loppuvia moderneja juttuja vaan kokeile esim halterneck pukuja. Muista että topatut push up rintsikat on myös tehty ihmisen elämää parantamaan :D
Tossa jotain vinkkejä. Kannattaa kattella eri malleja netissä, niistä pystyy jo ihan logiikalla päättelemään usein, mitä ne peittää ja mitä korostaa. Kannattaa myös varata aika morsiuspukuliikkeestä vaikka kaverin/äidin kanssa ja sovittaa eri mallisia pukuja ja kattoa mikä sulle sopii parhaiten. Myös morsiuspukuliikkeissä työntekijät osaa usein antaa vinkkejä. Muista että sovitta voi vaikka kuinka montaa pukua, kyllä se vähitellen mielessä muotoutuu, mikä näyttää hyvältä ja mistä pidät. - Coupera
*********** kirjoitti:
Jos on pitkä helma niin sääriä ei tarvitse miettiä. Vyötäröä varten voit hankkia joko korsetin tai sitten sellaisen puvun, jossa on jo kunnolla tuettu yläosa. Korsetti kannattaa kuitenkin hankkia ammattilaiselle, jotta on kunnollinen, oikein tukeva, ne alusvaateliikkeiden muovituetut ei kelpaa vyötärön kaventamiseen. Jos on myös vyötäröltä asti levenevä helma (siis ei niitä merenneitomallisia kapeita) niin ne auttavat tekemään vyötäröstä pienemmän näköisen. Jos on pienet rinnat ei välttämättä kannata ottaa näitä kainaloihin loppuvia moderneja juttuja vaan kokeile esim halterneck pukuja. Muista että topatut push up rintsikat on myös tehty ihmisen elämää parantamaan :D
Tossa jotain vinkkejä. Kannattaa kattella eri malleja netissä, niistä pystyy jo ihan logiikalla päättelemään usein, mitä ne peittää ja mitä korostaa. Kannattaa myös varata aika morsiuspukuliikkeestä vaikka kaverin/äidin kanssa ja sovittaa eri mallisia pukuja ja kattoa mikä sulle sopii parhaiten. Myös morsiuspukuliikkeissä työntekijät osaa usein antaa vinkkejä. Muista että sovitta voi vaikka kuinka montaa pukua, kyllä se vähitellen mielessä muotoutuu, mikä näyttää hyvältä ja mistä pidät.Suosittelen sellaista, jossa on aika leveät olkaimet - vaikka sellainen venepääntiemäinen. Jos on kapeat hartiat, niin tämä linja tasapainottaa kokonaisuutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1021072
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614