Millainen puku minulle?

Linnea25

Hei!

Osaisitteko auttaa mua miettimään vartalolleni sopivaa pukua? :)

Olen 159 cm pituinen ja painan noin 53 kg. Minulla on pienet rinnat, mutta lantio ja peppu ovat naisellisia, omasta mielestäni ns. vahva puoleni. Tykkään myös sääristäni. Ongelmakohtani on keskivartalo: rasva kerääntyy lähinnä vatsan seudulle ja minulla on myös valitettavasti jenkkakahvat. Tilanne ei ole kuitenkaan niin paha, ettei vyötärö näkyisi ollenkaan. :)

Millainen puku sopisi siis vartalolleni - saisi poven näyttämään isommalta, vatsan pienemmältä ja ehkä korostaisi peppua sekä sääriä sopivasti?

Kiitos vastauksista jo etukäteen!

3

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Linnea25

      Unohtui vielä sanoa, että hartiat on minulla kapeat.

      • ***********

        Jos on pitkä helma niin sääriä ei tarvitse miettiä. Vyötäröä varten voit hankkia joko korsetin tai sitten sellaisen puvun, jossa on jo kunnolla tuettu yläosa. Korsetti kannattaa kuitenkin hankkia ammattilaiselle, jotta on kunnollinen, oikein tukeva, ne alusvaateliikkeiden muovituetut ei kelpaa vyötärön kaventamiseen. Jos on myös vyötäröltä asti levenevä helma (siis ei niitä merenneitomallisia kapeita) niin ne auttavat tekemään vyötäröstä pienemmän näköisen. Jos on pienet rinnat ei välttämättä kannata ottaa näitä kainaloihin loppuvia moderneja juttuja vaan kokeile esim halterneck pukuja. Muista että topatut push up rintsikat on myös tehty ihmisen elämää parantamaan :D

        Tossa jotain vinkkejä. Kannattaa kattella eri malleja netissä, niistä pystyy jo ihan logiikalla päättelemään usein, mitä ne peittää ja mitä korostaa. Kannattaa myös varata aika morsiuspukuliikkeestä vaikka kaverin/äidin kanssa ja sovittaa eri mallisia pukuja ja kattoa mikä sulle sopii parhaiten. Myös morsiuspukuliikkeissä työntekijät osaa usein antaa vinkkejä. Muista että sovitta voi vaikka kuinka montaa pukua, kyllä se vähitellen mielessä muotoutuu, mikä näyttää hyvältä ja mistä pidät.


      • Coupera
        *********** kirjoitti:

        Jos on pitkä helma niin sääriä ei tarvitse miettiä. Vyötäröä varten voit hankkia joko korsetin tai sitten sellaisen puvun, jossa on jo kunnolla tuettu yläosa. Korsetti kannattaa kuitenkin hankkia ammattilaiselle, jotta on kunnollinen, oikein tukeva, ne alusvaateliikkeiden muovituetut ei kelpaa vyötärön kaventamiseen. Jos on myös vyötäröltä asti levenevä helma (siis ei niitä merenneitomallisia kapeita) niin ne auttavat tekemään vyötäröstä pienemmän näköisen. Jos on pienet rinnat ei välttämättä kannata ottaa näitä kainaloihin loppuvia moderneja juttuja vaan kokeile esim halterneck pukuja. Muista että topatut push up rintsikat on myös tehty ihmisen elämää parantamaan :D

        Tossa jotain vinkkejä. Kannattaa kattella eri malleja netissä, niistä pystyy jo ihan logiikalla päättelemään usein, mitä ne peittää ja mitä korostaa. Kannattaa myös varata aika morsiuspukuliikkeestä vaikka kaverin/äidin kanssa ja sovittaa eri mallisia pukuja ja kattoa mikä sulle sopii parhaiten. Myös morsiuspukuliikkeissä työntekijät osaa usein antaa vinkkejä. Muista että sovitta voi vaikka kuinka montaa pukua, kyllä se vähitellen mielessä muotoutuu, mikä näyttää hyvältä ja mistä pidät.

        Suosittelen sellaista, jossa on aika leveät olkaimet - vaikka sellainen venepääntiemäinen. Jos on kapeat hartiat, niin tämä linja tasapainottaa kokonaisuutta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe