Voiko puolan kansalainen ajaa minun autoa suomessa ja jos minkälaisella ajokortilla,
Ajokortti
4
486
Vastaukset
- polakki12234321
Puolahan on EU maa joten ei ongelmaa kunhan polakilla on vaan sellainen kortti missä on tiedot englanniksi. Jos on ennen sotia hankittu ajokortti puolassa missä on puolankielinen teksti niin ei käy!!!
- psl
Nuori kaveri joka tulee lomalle, varmmaan tuore kortti.
Kiitokset.
- Elämän tiet samoillu
Se omp näet rasismi ellei saa ajjaa.Miekin jäti raktori ja osti auto,ko tuota tukipalkkiota jäip senverran.Vaikka oon Karjalaine,kuuluis ulkomaan tuet miullekki,koska emme kuulu mihinkään Suomalaisee heimokuntaa.Ellei Herrat asiaa ymmärrä,nii voiha asiaa tarkistaa Rysselistä ja ihmisoikeusjärjestöistä?Mie ja miju autoin liikuta pitki sukuloita ja Levillä ja Ounastunturia.Mie ja miu autoin ja muija takapenkillä.Se o akkojen paikka.Eivät ajjaa silloin miu puolestain.Kun antaap viellä muijalle sukkapuikot kättee niin saap kuttoo tyttäre tyttäre tyttärel sukat ja pittääp pienempää ääntä takapenkillä.Sillo mie ja miu auto voijaan puhaltaa paremp sammaa hiilee ajjaessa.Miu latassain o Irkutski tunnukset ja saan olla rauhassa maanteillä.
- psl
Kiitos sinullekin vaikken mitään kyllä ymmärtäny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275323
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1521681
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais151279- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.67958- 37839