Mikä on tilanne ajokortin suhteen nykyään, kävin viimeksi kaksi vuotta sitten Miamissa ja vuokrasin auton
Avikselta, minulla oli/on se isompi muovinen ajokortti,- ei siis luottokorttikokoinen, silloin se kelpasi
ilman minkäänlaisia kommentteja. Tänä talvena ystäväperhe meni samaiseen vuokraamoon samanlaisella
kortilla ja olivat saaneet pitkien keskustelujen jälkeen kortin kelpaamaan, eli pitääkö nykyään olla se
luottokortti kokoa oleva kortti että homma toimii ?
Ajokortti ?
Mastang
3
504
Vastaukset
Taitaa tämä vanha muoviläpyskä olla jo niin harvinainen, että selitteleen todennäköisesti joutuu. Minä vaihtaisin sen täällä ennen matkaa tähän luottokorttikokoiseen, joka kelpaa sellaisenaan lähes kaikkialla maailmassa.
- mtaman
Tuossa kuukausi sitten Alamon autovuokraamossa kaveri vaan naureskeli sille ja totesi että hän haluaisi myös tällaisen, kun ei menisi varmaan hukkaan niin helposti kuin heidän kortti joka on paljon pienempi.
siittä että isossa ei ole myöntämispäivää.
kortin pitää olla ollu vuoden haltijalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.348434- 434693
- 364614
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893599- 132913
- 312706
- 382650
- 442383
- 1662069
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise642008