Mikä tuossa Skate 2:ssa mättää kun en enää millään saa sitä hall of meatia missä näytetään ne murtumat? Olen tehnyt vaikka kuinka pahoja kaatumisia, pisteet niistä on ollut 10 000 ja on kuulunut miten luita on murtunut ja olen saanut sen trophynkin että murra 100 luuta. Vaikka hypin kuinka korkealta ja kuinka pahasti niin sitä ei vaan tule siihen. Osaako joku auttaa?
Skate 2 kysymys
nöhveli
1
301
Vastaukset
- timtze1
Kyllä! Mee challange mapiin, sieltä hall of meat. Sielt näät hall of meat tavoitteita. Sun tarvii niitä suorittaa. Jos onnistut tavoitteessa ni tulee ne murtumat jne. Tavoitteita tulee aina lisää ku oot edellisen suorittanu. Tavoitteita on yhteensä 15x4.
Lisää mun PSN timtze1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 52647
- 50645