Mistä mahtaa johtua kun online-hahmon "tilille" ei kirjaudu online joukkuepelien suoritukset. Ominaisuuksissa näkyy hahmon pelattuina peleinä sama kuin ennen matsia. Kusipäistä touhua kun olen vasta pelin aloittanut ja haluaisin hahmoani kehittää. Onko EA taas "tehnyt sen"!?
Pelaan siis online joukkue"arvo"pelejä.
NHL 10 ja KP:t
3
390
Vastaukset
- Mitä tarkoitat
sanalla suoritukset?
- fkjhdkdsfkdhkjs
Tarkoitan pelattuja pelejä, joka on likimain ainoa merkittävä tekijä kokemuspisteiden kartuttamisessa. Toinen on se kokonaisuus, joka kertoo pelaajan taidoista!?, mutta sen kartuttaminen on melko turhauttavaa, koska jossain vaiheessa vastaan tulee hakkereita, jotka laukovat maaleja puolesta kentästä ja katkovat joka ainoan syötön mailien päästä. Toki syytä voi olla myös surkeassa liittymässäni, joka tekee suurimmasta osasta pelejä lägi-puuroa, mutta silti.
Oman "urani" paras tapaus oli kun pelasin joukkue-arvopeliä yksin yhtä vastaan ja vastustaja otti heti pelin aluksi maalivahtinsa pois. Ajattelin, että nythän lykästi ja pyysin syötön botti-joukkuetoverilta. Luisteltuani tyhjään paikkaan vasemman B-pisteen lähelle, laukaisin ja kiekko lensi kaaressa vasemmalle kaukalosta ulos. Harmittelin huonoa tuuria, mutta peli jatkui aloituksen jälkeen. Maalivahti oli edelleen ulkona kun sain kiekon hyökkäysalueella ja laukaisin. Tällä kertaa olin maalin edestä ilman pienintäkään häirintää tms. ja vasen "tatti" alhaalla keskellä... Kiekko maalin yli katsomoon!? Tässä vaiheessa kuvaruudun oikeassa ylälaidassa näkyi vastustajalta tullut viesti otsikolla "owned"... Viesti sinänsä ei sisältänyt muuta. - Hahhhah
fkjhdkdsfkdhkjs kirjoitti:
Tarkoitan pelattuja pelejä, joka on likimain ainoa merkittävä tekijä kokemuspisteiden kartuttamisessa. Toinen on se kokonaisuus, joka kertoo pelaajan taidoista!?, mutta sen kartuttaminen on melko turhauttavaa, koska jossain vaiheessa vastaan tulee hakkereita, jotka laukovat maaleja puolesta kentästä ja katkovat joka ainoan syötön mailien päästä. Toki syytä voi olla myös surkeassa liittymässäni, joka tekee suurimmasta osasta pelejä lägi-puuroa, mutta silti.
Oman "urani" paras tapaus oli kun pelasin joukkue-arvopeliä yksin yhtä vastaan ja vastustaja otti heti pelin aluksi maalivahtinsa pois. Ajattelin, että nythän lykästi ja pyysin syötön botti-joukkuetoverilta. Luisteltuani tyhjään paikkaan vasemman B-pisteen lähelle, laukaisin ja kiekko lensi kaaressa vasemmalle kaukalosta ulos. Harmittelin huonoa tuuria, mutta peli jatkui aloituksen jälkeen. Maalivahti oli edelleen ulkona kun sain kiekon hyökkäysalueella ja laukaisin. Tällä kertaa olin maalin edestä ilman pienintäkään häirintää tms. ja vasen "tatti" alhaalla keskellä... Kiekko maalin yli katsomoon!? Tässä vaiheessa kuvaruudun oikeassa ylälaidassa näkyi vastustajalta tullut viesti otsikolla "owned"... Viesti sinänsä ei sisältänyt muuta.En mä ees tienny et nhl:ssä on hakkereita, vaikka kai niitä on joka pelissä. Itelle ei oo kyl sattunu vastaan tommosia, vaik oon pari sataa peliä pelannu joukkuepelejäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m623964Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163785Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983581Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813397Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363149Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582638- 502605
- 1202493
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142169Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182159