Mistä mahtaa johtua kun online-hahmon "tilille" ei kirjaudu online joukkuepelien suoritukset. Ominaisuuksissa näkyy hahmon pelattuina peleinä sama kuin ennen matsia. Kusipäistä touhua kun olen vasta pelin aloittanut ja haluaisin hahmoani kehittää. Onko EA taas "tehnyt sen"!?
Pelaan siis online joukkue"arvo"pelejä.
NHL 10 ja KP:t
3
400
Vastaukset
- Mitä tarkoitat
sanalla suoritukset?
- fkjhdkdsfkdhkjs
Tarkoitan pelattuja pelejä, joka on likimain ainoa merkittävä tekijä kokemuspisteiden kartuttamisessa. Toinen on se kokonaisuus, joka kertoo pelaajan taidoista!?, mutta sen kartuttaminen on melko turhauttavaa, koska jossain vaiheessa vastaan tulee hakkereita, jotka laukovat maaleja puolesta kentästä ja katkovat joka ainoan syötön mailien päästä. Toki syytä voi olla myös surkeassa liittymässäni, joka tekee suurimmasta osasta pelejä lägi-puuroa, mutta silti.
Oman "urani" paras tapaus oli kun pelasin joukkue-arvopeliä yksin yhtä vastaan ja vastustaja otti heti pelin aluksi maalivahtinsa pois. Ajattelin, että nythän lykästi ja pyysin syötön botti-joukkuetoverilta. Luisteltuani tyhjään paikkaan vasemman B-pisteen lähelle, laukaisin ja kiekko lensi kaaressa vasemmalle kaukalosta ulos. Harmittelin huonoa tuuria, mutta peli jatkui aloituksen jälkeen. Maalivahti oli edelleen ulkona kun sain kiekon hyökkäysalueella ja laukaisin. Tällä kertaa olin maalin edestä ilman pienintäkään häirintää tms. ja vasen "tatti" alhaalla keskellä... Kiekko maalin yli katsomoon!? Tässä vaiheessa kuvaruudun oikeassa ylälaidassa näkyi vastustajalta tullut viesti otsikolla "owned"... Viesti sinänsä ei sisältänyt muuta. - Hahhhah
fkjhdkdsfkdhkjs kirjoitti:
Tarkoitan pelattuja pelejä, joka on likimain ainoa merkittävä tekijä kokemuspisteiden kartuttamisessa. Toinen on se kokonaisuus, joka kertoo pelaajan taidoista!?, mutta sen kartuttaminen on melko turhauttavaa, koska jossain vaiheessa vastaan tulee hakkereita, jotka laukovat maaleja puolesta kentästä ja katkovat joka ainoan syötön mailien päästä. Toki syytä voi olla myös surkeassa liittymässäni, joka tekee suurimmasta osasta pelejä lägi-puuroa, mutta silti.
Oman "urani" paras tapaus oli kun pelasin joukkue-arvopeliä yksin yhtä vastaan ja vastustaja otti heti pelin aluksi maalivahtinsa pois. Ajattelin, että nythän lykästi ja pyysin syötön botti-joukkuetoverilta. Luisteltuani tyhjään paikkaan vasemman B-pisteen lähelle, laukaisin ja kiekko lensi kaaressa vasemmalle kaukalosta ulos. Harmittelin huonoa tuuria, mutta peli jatkui aloituksen jälkeen. Maalivahti oli edelleen ulkona kun sain kiekon hyökkäysalueella ja laukaisin. Tällä kertaa olin maalin edestä ilman pienintäkään häirintää tms. ja vasen "tatti" alhaalla keskellä... Kiekko maalin yli katsomoon!? Tässä vaiheessa kuvaruudun oikeassa ylälaidassa näkyi vastustajalta tullut viesti otsikolla "owned"... Viesti sinänsä ei sisältänyt muuta.En mä ees tienny et nhl:ssä on hakkereita, vaikka kai niitä on joka pelissä. Itelle ei oo kyl sattunu vastaan tommosia, vaik oon pari sataa peliä pelannu joukkuepelejäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee693110Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."341982Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2801590Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1041554Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2611213Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki261118Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin871101Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201064En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711040- 981023