VN - 750 Millainen???

Aloittelija

Olen harkinnut vn-750. Onkos kellään kokemuksia kyseisestä pyörästä. Onkos tyyppi vikoja YM..??

6

4359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Twin 750

Kawasaki vn 750 -89 on ainakin minulla toiminnut hyvin ei suurempia vikoja.
      Tyyppivioista sen verran että niitä on jokaisessa pyörässä omansa. Esim. Vn 750 heikko kohta esintyy männäntappien lukko-prikoissa jotka saattaa irrota. Muuta en ole kuullut näissä olevan.
      On muuten mielenkiintoinen pyörä kun on valmistettu vuodesta 1986 - samanlaisena mallina 2001 saakka, joka on aika harvinaista. Osoittaa ainakin sen että on todettu hyväksi malliksi.
      Minusta vn 750 onkin tyylikkäimpiä customeja siksi sen tietysti halusinkin.

• pekkapoika

Mulla on -93 jenkkimalli ja hyvin pelittää.

• joo vain

Niin onhan 68 heppaa ihan hyvä customille. Hyvin jaksaa kulkea..

• Ari
        joo vain kirjoitti:

Niin onhan 68 heppaa ihan hyvä customille. Hyvin jaksaa kulkea..

Tossa uudessa vn 800 mallissa on huonommat tehot ja väänöt kuin vanhassa vn 750.

• Anonyymi

Montakohan näitä usa malleja on tuotu suomeen?

• Matu

Tunnen 3 ihmistä jolla on ollut VN 750 mutta vain yksi näistä kolmesta ei hajonnut. Yksi hajosi lappiin Kontio reissulle ilmeisesti edellä mainittu männän tappi vika ja toisesta hajosi kardaanin perässä oleva "kulma vaihde" mikä sen oikea nimi nyt sitten onkaan. (oli niin kallis että omistaja teetti jollain konepajalla uudet rattaat)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      2176
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      56
      1457
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      216
      1327
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      56
      1182
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      80
      1160
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      39
      1089
    7. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      68
      1006
    8. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      64
      998
    9. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      125
      994
    10. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      224
      935
    Aihe