Elikkäs, tiedän että tänne ei oikeasti kuuluisi nuo nimi jutut kun niille on omat sivutkin, mutta ajattelin jos tänne tulisi paremmin kun ihan belggareille tämä on ihan ommattu ja anteeksi vielä tämä vielä x'D Eli, siis Groendal urokselle / nartulle pitäisi keksiä joku naseva, lyhyt ja ytimekäs & omaperäinen ja erikoinen nimi mieluiten. 4-5 kirjainta ja tosiaankin muitakin kuin Rekkuja ja Musteja ja Nellejä kiitoksia. n___n'
Groendal urokselle / nartulle nimi.
Chikusou
1
488
Vastaukset
- groenendael
ja etti joltaki sivustolta nimiä tai yritä kehitellä ite, mä en ainakaan haluais ventovieraan ihmisen keksivän mun koiralle nimeä
ja veikkaan että annat koiralles nimeksi jonku riki tai ginga tai weed tai hopeanuoli ainaki mitä viestistäs voi päätellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195343Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5692697Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.212538Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512250- 242167
- 821664
- 1461555
- 1281317
- 129973
- 86914