mä oon hulluna

tip tap

Ruskeisiin nappisilmiin !!! Ja en voi sille mitään, että sellaisen nähdessäni menen ihan solmuun.

Ihan sama mistä maasta on siis kotoisin, mutta kun on vain ne ruskeat silmät ja vielä päässä ruskea tai musta tukka niin.......... aaaah..... ihannemieheni on jo siinä :D
Ulkoisesti siis.

Ja nytkin olen hullaantunut yhteen marokkolaiseen.

lalalalalalalalalalala

9

664

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulle kans

yks ruskea silmä. Tavataanko.

• yksoturi

Joo on ne ihania nappisilmiä, pistää juomiin tyrmäystippoja ja raiskaavat porukalla Baarin takahuoneissa.Aikoinaan oli Kyproksella vakiohomma jos ravintolassa oli Suomalainen YK-porukka illanvietossa niin pantiin pojat pihalle ilman mitään syytä, sitten suomalaisnaisille tyrmäystipat lasiin, takahuoneeseen ja raiskattiin porukalla.(suomisoturit piti poistaa että eivät olisi puuttuneet hommaan).Lienee muillakin etelän mailla normaali käytäntö nykyäänkin, nykyinen tyttöystäväni on joutunut joukkoraiskauksen uhriksi muunmuassa, meneppäs siinä sitten sinisilmäisenä tekemään poliiseille ilmoitusta niin nauravat sinulle päin naamaa.Kehukaa vaan näitä ihania nappisilmiä.

• täyttä paskaa
        yksoturi kirjoitti:

Joo on ne ihania nappisilmiä, pistää juomiin tyrmäystippoja ja raiskaavat porukalla Baarin takahuoneissa.Aikoinaan oli Kyproksella vakiohomma jos ravintolassa oli Suomalainen YK-porukka illanvietossa niin pantiin pojat pihalle ilman mitään syytä, sitten suomalaisnaisille tyrmäystipat lasiin, takahuoneeseen ja raiskattiin porukalla.(suomisoturit piti poistaa että eivät olisi puuttuneet hommaan).Lienee muillakin etelän mailla normaali käytäntö nykyäänkin, nykyinen tyttöystäväni on joutunut joukkoraiskauksen uhriksi muunmuassa, meneppäs siinä sitten sinisilmäisenä tekemään poliiseille ilmoitusta niin nauravat sinulle päin naamaa.Kehukaa vaan näitä ihania nappisilmiä.

Suomalaisnaisia ei ole koskaan tarvinnut Kyproksella(kaan) raiskata, kyllä ne ovat aina antaneet kaikille jotka vastaan tulee muutenkin...

• xgfbdgkgv
        yksoturi kirjoitti:

Jos tuo on totta niin Turkki pitää saada äkkiä EU-lakien ulottuviin!!! Ja raiskaajat (__________________________________) tohon saa itse kirjoittaa tuomion. Siis olitko YK joukoissa juuri Kyproksella silloin joskus?

• kuules nyt
        täyttä paskaa kirjoitti:

Suomalaisnaisia ei ole koskaan tarvinnut Kyproksella(kaan) raiskata, kyllä ne ovat aina antaneet kaikille jotka vastaan tulee muutenkin...

Tyrmäystippojen käyttö Kyproksella ja muissa Välimeren maissa on ihan yleistä tietoa. Olipa sitten nainen saksalainen, ruotsalainen, suomalainen tai kuka tahansa muu turisti.

Mokomakin kiero ruma kreikkalainen maahanmuuttaja joka tulet tänne loisimaan suomalaisten verorahoilla ja haukkumaan suomalaisia. Painu vittuun Suomen turkkilais-kreikkalainen karvakuono.

• Hohohoho
        kuules nyt kirjoitti:

Tyrmäystippojen käyttö Kyproksella ja muissa Välimeren maissa on ihan yleistä tietoa. Olipa sitten nainen saksalainen, ruotsalainen, suomalainen tai kuka tahansa muu turisti.

Mokomakin kiero ruma kreikkalainen maahanmuuttaja joka tulet tänne loisimaan suomalaisten verorahoilla ja haukkumaan suomalaisia. Painu vittuun Suomen turkkilais-kreikkalainen karvakuono.

Olen kyllä ihan perussuomalainen,mutta tiedän ilmeisesti suomalaisista naisita hieman enemmän kuin sinä. Tee neljäkymmentä ulkomaan matkaa erimaihin ja tule sitten väittelemään...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73