mä oon hulluna

tip tap

Ruskeisiin nappisilmiin !!! Ja en voi sille mitään, että sellaisen nähdessäni menen ihan solmuun.

Ihan sama mistä maasta on siis kotoisin, mutta kun on vain ne ruskeat silmät ja vielä päässä ruskea tai musta tukka niin.......... aaaah..... ihannemieheni on jo siinä :D
Ulkoisesti siis.

Ja nytkin olen hullaantunut yhteen marokkolaiseen.

lalalalalalalalalalala

9

673

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulle kans

yks ruskea silmä. Tavataanko.

• yksoturi

Joo on ne ihania nappisilmiä, pistää juomiin tyrmäystippoja ja raiskaavat porukalla Baarin takahuoneissa.Aikoinaan oli Kyproksella vakiohomma jos ravintolassa oli Suomalainen YK-porukka illanvietossa niin pantiin pojat pihalle ilman mitään syytä, sitten suomalaisnaisille tyrmäystipat lasiin, takahuoneeseen ja raiskattiin porukalla.(suomisoturit piti poistaa että eivät olisi puuttuneet hommaan).Lienee muillakin etelän mailla normaali käytäntö nykyäänkin, nykyinen tyttöystäväni on joutunut joukkoraiskauksen uhriksi muunmuassa, meneppäs siinä sitten sinisilmäisenä tekemään poliiseille ilmoitusta niin nauravat sinulle päin naamaa.Kehukaa vaan näitä ihania nappisilmiä.

• täyttä paskaa
        yksoturi kirjoitti:

Joo on ne ihania nappisilmiä, pistää juomiin tyrmäystippoja ja raiskaavat porukalla Baarin takahuoneissa.Aikoinaan oli Kyproksella vakiohomma jos ravintolassa oli Suomalainen YK-porukka illanvietossa niin pantiin pojat pihalle ilman mitään syytä, sitten suomalaisnaisille tyrmäystipat lasiin, takahuoneeseen ja raiskattiin porukalla.(suomisoturit piti poistaa että eivät olisi puuttuneet hommaan).Lienee muillakin etelän mailla normaali käytäntö nykyäänkin, nykyinen tyttöystäväni on joutunut joukkoraiskauksen uhriksi muunmuassa, meneppäs siinä sitten sinisilmäisenä tekemään poliiseille ilmoitusta niin nauravat sinulle päin naamaa.Kehukaa vaan näitä ihania nappisilmiä.

Suomalaisnaisia ei ole koskaan tarvinnut Kyproksella(kaan) raiskata, kyllä ne ovat aina antaneet kaikille jotka vastaan tulee muutenkin...

• xgfbdgkgv
        yksoturi kirjoitti:

Jos tuo on totta niin Turkki pitää saada äkkiä EU-lakien ulottuviin!!! Ja raiskaajat (__________________________________) tohon saa itse kirjoittaa tuomion. Siis olitko YK joukoissa juuri Kyproksella silloin joskus?

• kuules nyt
        täyttä paskaa kirjoitti:

Suomalaisnaisia ei ole koskaan tarvinnut Kyproksella(kaan) raiskata, kyllä ne ovat aina antaneet kaikille jotka vastaan tulee muutenkin...

Tyrmäystippojen käyttö Kyproksella ja muissa Välimeren maissa on ihan yleistä tietoa. Olipa sitten nainen saksalainen, ruotsalainen, suomalainen tai kuka tahansa muu turisti.

Mokomakin kiero ruma kreikkalainen maahanmuuttaja joka tulet tänne loisimaan suomalaisten verorahoilla ja haukkumaan suomalaisia. Painu vittuun Suomen turkkilais-kreikkalainen karvakuono.

• Hohohoho
        kuules nyt kirjoitti:

Tyrmäystippojen käyttö Kyproksella ja muissa Välimeren maissa on ihan yleistä tietoa. Olipa sitten nainen saksalainen, ruotsalainen, suomalainen tai kuka tahansa muu turisti.

Mokomakin kiero ruma kreikkalainen maahanmuuttaja joka tulet tänne loisimaan suomalaisten verorahoilla ja haukkumaan suomalaisia. Painu vittuun Suomen turkkilais-kreikkalainen karvakuono.

Olen kyllä ihan perussuomalainen,mutta tiedän ilmeisesti suomalaisista naisita hieman enemmän kuin sinä. Tee neljäkymmentä ulkomaan matkaa erimaihin ja tule sitten väittelemään...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3909
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3505
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      79
      3343
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2638
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      124
      1608
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1516
    7. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1124
    8. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1114
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1100
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1026
    Aihe