Onko kellään kokemuksia kyseisestä toimenpiteestä ja onko tulos miten kestävä.Hintapolitiikka kiinnostaa tietysti myös.
Itselläni yksi häiritsevä suoni jalassa(n.50cm) joka itseäni häiritsee,ei ehkä niinkään muita.Ja tunnustan että suurin ongelma on kosmeettinen(hametta pitäessä)
Suonikohjujen vaahtoruiskutushoito
14
8599
Vastaukset
- Kohjut
Itselläni on kokemusta vain laserleikkauksetsa.Yhden jalan hinnaksi tuli 3100e.Toimenpide tehtiin tammikuussa.Leikkaus helppo ja hoito suht helppo.Eka vko vaikein ja mustelmat ym on vieläkin osittain.Mutta eiköhän juhannukseksi ole jalta ok.
- kesäksi kuntoon
Minä luulin, että minulla ei ole paljoakaan hoidettavaa jaloissa. UÄ:ssä selvisi, että on, minulle tehdään toimenpide viikon päästä ja hinta arvio on 2500€. Maksoin uä:sta tänään 430€ kelakorvauksen jälkeen. Kallista on mutta teetän sen kuitenki. Ensi viikolla olen viisaampi ja ystävättäreni sanoi ettei se satu. Hänelle tehtiin vaahtoruiskutus vuosi sitten ja suonikohjuja ei ole ainakaan vielä tullut takaisin. sairaslomaa ei tarvitse ollenkaan eikä arpia jää.
- kaisa13781
Suonikohjujen hoito luonnontuotteilla - http://su.varesil.com//?utm_source=aff_518d1582054df&utm_medium=link&utm_campaign=shop&utm_nooverride=1&a_aid=518d1582054df&a_bid=66e6b24d
- sairaala
Moi! Mulla on tehty yhdenjalan vaahtoruiskutus Laser sairaalassa. Mulla oli nilkka aina turvoksiin ja sininen jalja säärenkohdalta . Vaan ei ole enää!Kyllä kannatti ei sairaslomaa vähän aikaa siteitä jalassa ja tulos aivan mahtava!! Tehty n. 4v sitte ja vieläkin ok! hinta oli silloin n.1300€ ja siinä oli kaikki tutkimukset ja pinta fiksaukset mukana. Olen suositellut tätä systeemiä kaikille tutuille ja moni on käynyt siellä ja saaneet hyviä tuloksia. Nyt näitä ruiskutuksia tehdään jo monessakin sairaalassa.
- Kannatti maksaa
Minulle tehtiin ko. hoito tiistaina. Molemmat jalat hoidettiin ja nyt on pari viikkoa tukisukat jalassa. Toimenpide kesti tunnin ja sairaslomaa ei tarvita. Tähän asti olen maksanut ultran kanssa yhteensä 2400€. Vielä on jälkitarkastus ja mahdollisesti lisäruiskutuksia mutta kyllä kannatti varsinkin kun minulta löytyi alkava säärihaava.
- tuleva silosääri?
Hei!
Kertoisitko vielä sitten miltä tilanne vaikuttaa kun saat tukisukat pois ja käyt kontrollissa? Olen itse menossa vastaavaan operaatioon toukokuussa, hinta-arvio oli sama kuin sinulla. Maksan ilomielin kunhan vain saan edes suhteellisen nätit jalat jälleen. - toivossa on hyvä elä
tuleva silosääri? kirjoitti:
Hei!
Kertoisitko vielä sitten miltä tilanne vaikuttaa kun saat tukisukat pois ja käyt kontrollissa? Olen itse menossa vastaavaan operaatioon toukokuussa, hinta-arvio oli sama kuin sinulla. Maksan ilomielin kunhan vain saan edes suhteellisen nätit jalat jälleen.Hei,
kävin viikko sitten Töölön Mehiläisessä vaahtoruiskutushoidossa. Minunkin vaiva oli kosmeettinen ja hoito tehtiin vain toiseen jalkaan. Pettymys oli suuri kun näin jalan ensimmäisen kerran tukisukan poiston jälkeen. Pullottavin suoni pullottaa edelleen ja mustelmat ovat aika mahtavat(niihin osasin kyllä varautua). Jälkitarkastus minulla on 11.5. Toivottavasti jalka kesäksi "kaunistuu". Onko kellään samanlaisia kokemuksia? - se tehtiin
tuleva silosääri? kirjoitti:
Hei!
Kertoisitko vielä sitten miltä tilanne vaikuttaa kun saat tukisukat pois ja käyt kontrollissa? Olen itse menossa vastaavaan operaatioon toukokuussa, hinta-arvio oli sama kuin sinulla. Maksan ilomielin kunhan vain saan edes suhteellisen nätit jalat jälleen.Kun kysyit niin nyt vastaan. Otin tukisukat pois ja jalat oli mustelmilla. Yks pieni pullottava tumma suoni näkyi mutta se oli kova. Kävin tänään jälkitarkastuksessa ja hoito oli kuulemma onnistunut hyvin. Pienet hämähäkin seititkin ovat jaloista hävinneet. Lääkäri puristi vielä hyytyneet veret suonista ja nyt näyttää hyvältä kuhan mustelmat häviää.
Olen niiiin tyytyväinen.
- epäonnea
Vahtoruiskutus
Tehtiin molempiin jalkoihin ja heti nousi kuume jota kesti noin viisiviikkoa,
hoidoksi Panadol, kylmää ja Trombosol voidetta. lääkärikäyntejä lukemattomia.
Itse vaadin sairaalaan jossa jalat katsottiin ultralla ja molemmissa jaloissa
oli syvät laskimosuonen tukokekset, joihin hoidoksi verenohennuslääke
puoli vuotta . Joten en suosittele,e i ole vaaraton toimenpide niin kun sanotaan.
Sairalomaa kaikkiaan kaksi kuukautta, ja voi olla ettei sittenkään kykene työhön,
hoidon tehnyt kirurgi ei puuttunut asiaan. Sanalla sanoen kysymyksessä hoitovirhe tai hoitamattomuus kun pidettiin viikkoja asiaa sen kummemmin
tutkimatta. - Harhautettu
Kävin 3v sitten Mehiläisessä "hoidattamassa" jalkani. Alkujaan menin näyttämään että kannattaako pientä polven sivussa olevaa suonaria hoitaa. Suonikirurgi Malinen oli sitä mieltä että kannattaa ja toisessakin jalassa kuulemma oli jotain myös. Ensimmäisellä kerralla tehtiin uusi 30cm pitkä pullottava suoni etusääreen ja toiseen jalkaan tuli turvotus joka ei parane. Lääkäri vain totesi ettei hoito toteutunut odotetulla tavalla. No eipä tosiaan! Sovittiin uusi "hoito" ja maksoiin siis uudestaan. Nyt olen 2500e köyhenpi. Jaloissa on nuo ed.main suonarit sekä reisien sisäpuolella tuntuu pitkät kovetetut suonet. En olisi missään tapauksessa "hoidattanut"jalkaani jos tämän olisin tiennyt. Minun olisi varmaan pitänyt painottaa kysyessäni että kannattaako tämä hoito MINUA. en tarkoittanut lääkärin bisnestä. Nämä lisä suonarit ja jatkuva särky ovat ihan tunnettuja riskejä jotka minun olisi maallikkona pitänyt tietää etukäteen. Potilasohjeen sain hoidon jälkeen jossa kerrotaan kaiken parantuvan. mistään riskeistä ei siinä mainita.EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN VAAHTORUISKUTUSHOITOA, Papereissa sanotaan sitten vaahtoKOVETUShoito joka sitten näköjään on sitä että suonet kovetetaan ja se kova jää pysyväksi. Kyljellään nukkuessa joudun pitämään tyynyä reisien välissä koska muuten "kepit" tuntuvat.
- Vasen_jalka
Olen menossa ensi viikolla Keskussairaalaan suonikohjujen lämpökatetrihoitoon. Toisen jalan suonikohjut poistetaan, katsotaan miten käy. Toimenpide suoritetaan päiväkirungisena toimenpiteenä ja on edullinen verrattuna yksityispuolen toimenpiteisiin.
- Jokuvainen158
Miten meni? Kävin itse 3 viikkoa sitten ja nyt on tullut kovat kivut yläreiteen siihen kohtaan josta suonta poltettiin..
- kipukinttu
Miten vasen jalka-nimimerkki jalkasi parani? Itsellä reipas viikko lämpökatetrihoidossa ja reisi kipuilee iltaisin aikalailla ja kuumottaa.Onkohan normia?
- leikattu
Itselläni leikattu molemmat jalat kolmasti,sekä toinen ruiskutettu kahdesti,mutta silti tulee uusia tilalle.ei parane jos on suonissa paha takaisinvirtaus millään konstilla.sanokoon lääkärit mitä tykkää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288288- 2342788
- 262641
- 1712068
- 1211931
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61755Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 811275
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41195