Se ei ole indigo - lapsi, mutta mikä on SUURI, punainen tai vaalea. Se tietää kaikki maailman asiat ja tietää senkin, miten missäkin tulee toimia. Jokapaikassa tulee toimia siten, miten se näkee parhaaksi. Se on kovaääninen ja tallaa muita. Sillä on usein apulaisia. Mikä sen on?
Arvoitus
7
533
Vastaukset
- se sallii joillekin
Sen itse, eikä sen poikasten tarvitse toimia siten, miten se edellyttää muiden toimivan. Onhan se niin monta kertaa parempi, kuin mikään muu - samoin sen poikaset, joilla on erityisoikeuksia.
- mikä se on?
Se toimii normipoliisina eli välittää itseään alemmille kaikkien maailman tahojen säännöt. Se olettaa itse olevansa joku moraalisen hyvyyden esikuva, vaikka on kaukana siitä. Valovuosien päässä!
- gsfdjökglsfdjkölgsdf
mikä se on? kirjoitti:
Se toimii normipoliisina eli välittää itseään alemmille kaikkien maailman tahojen säännöt. Se olettaa itse olevansa joku moraalisen hyvyyden esikuva, vaikka on kaukana siitä. Valovuosien päässä!
Steiner?
- 8+17=25
mikä se on? kirjoitti:
Sinä itse?
- yllätysmuna
8+17=25 kirjoitti:
Sinä itse?
Se luulee olevansa Rudolfin naaraspuolinen inkarnaatio, Rudolfina.
- Rouva.
Minähän se.
- muniavaan
Rouva. kirjoitti:
Minähän se.
hyvää pääsiäistä sanoo tuo kukk.....ei kun kana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2714949Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893444- 423358
- 502629
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451827- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971438- 141389
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027