Se ei ole indigo - lapsi, mutta mikä on SUURI, punainen tai vaalea. Se tietää kaikki maailman asiat ja tietää senkin, miten missäkin tulee toimia. Jokapaikassa tulee toimia siten, miten se näkee parhaaksi. Se on kovaääninen ja tallaa muita. Sillä on usein apulaisia. Mikä sen on?
Arvoitus
7
531
Vastaukset
- se sallii joillekin
Sen itse, eikä sen poikasten tarvitse toimia siten, miten se edellyttää muiden toimivan. Onhan se niin monta kertaa parempi, kuin mikään muu - samoin sen poikaset, joilla on erityisoikeuksia.
- mikä se on?
Se toimii normipoliisina eli välittää itseään alemmille kaikkien maailman tahojen säännöt. Se olettaa itse olevansa joku moraalisen hyvyyden esikuva, vaikka on kaukana siitä. Valovuosien päässä!
- gsfdjökglsfdjkölgsdf
mikä se on? kirjoitti:
Se toimii normipoliisina eli välittää itseään alemmille kaikkien maailman tahojen säännöt. Se olettaa itse olevansa joku moraalisen hyvyyden esikuva, vaikka on kaukana siitä. Valovuosien päässä!
Steiner?
- 8+17=25
mikä se on? kirjoitti:
Sinä itse?
- yllätysmuna
8+17=25 kirjoitti:
Sinä itse?
Se luulee olevansa Rudolfin naaraspuolinen inkarnaatio, Rudolfina.
- Rouva.
Minähän se.
- muniavaan
Rouva. kirjoitti:
Minähän se.
hyvää pääsiäistä sanoo tuo kukk.....ei kun kana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017573
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075648- 835067
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 522867
- 522779
- 612397
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102384Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986