Valitsin otsakkeeksi ihminen tavattavissa.
Syynä otsakkeen valintaan on YLE uutinen 21.3. 2010.
Pekka Sauri. Uusi ohjelma vähentämään itsemurhia.
Suomessa pitää aloittaa uusi kansallinen itsemurhien ehkäisyhanke välittömästi vaatii Mielenterveyden keskusliiton puheenjohtaja Pekka Sauri.
Suomessa tehdään keskimäärin kolme itsemurhaa päivässä. Epävarmuuden aika näkyy itsemurhien huomattavasti kohonneena riskinä.
Linkki uutiseen ja keskusteluun lopussa.
Ajanjohtaisessa kakkosessa tiistaina 23.3 TV 2 klo 21.00 eräänä aiheena Suomi-Venäjä huoltajuussota
Päivän kysymys. Lisäävätkö lasten ja nuorten pahoinvointia, ahdistusta, syrjäytymistää pelko tulla huostaanotetuks?
Otsakkeen valinnan syynä on myös se, että netissä löytyy runsaasti mielenkiintoista luettavaa Googlaamalla > ihminen tavattavissa < , > ihminen tavattavissa ry.
Muita mielenkiintoisia tajunnan virtaa lisääviä hakusanoja ovat ehkä > virtaava energia kotkansydän tiedostamaton < , > healing eagle
Elämälle
Eloksi
0
127
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059