Hei, kuinka saan eri käyttäjille eri max. nopeudet tehtyä, modeemi on Telewell TW-EA510. Eli. Pitäisi saada parille käyttäjälle perheessä jaettua esim. 2megan yhteys maximissaan, laajakaistamme nopeus on 8megaa. Nyt ongelmana monesti on, että kolmekin käyttäjää latailee yhtäaikaa jotain, ja kun teen itse "tärkeitä" töitä, niin yhteys ei toimi kunnolla, koska muut vievät kaistaa niin paljon, tämän takia olisi hyvä, että saisin AINA vähintäin 4 megaa itselle, onko tämä tuossa modeemissa mahdollista jaottaa kahdelle käyttäjälle maximissaan tuo 2megaa per/nenä ja itselle tuon 4megaa? Kiitos etukäteen, jos joku osaa opastaa tuossa modeemin ohjelmoinnissa.
Reitittimen ohjelmointi- ja jakaminen
TW-EA510
4
574
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Purkissa on qos (Quality of Service) jolla rajoituksen pystyy tekemään.
Asetusten tekeminen on kerrottu täällä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8806261#comment-42293853.- TW-EA510
Thx man !
- noone_
sano niille, jotta eivät laitaile, ko oot "tärkeissä puuhissa" - ... niiku: "... kleen pennut... ny loppu se... hetkeksi". On aika helppoo.
itelles oma kaista .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893544Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563044
- 612865
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642690Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542687On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802271- 692128
- 452122