Auttakaa nyt joku!
Ongelmana on T700:n kalenteriin laitettu toistuva tapahtuma, jossa hälytys. Siis: Olen laittanut kalenteriin tapahtuman, jonka olen ohjelmoinut joka päivä toistuvaksi ja hälytyksen tiettyyn kellonaikaan. Jostain kumman syystä puhelin ei kuitenkaan aina hälyytä, vaikka en ole muistutusta kytkenyt pois päältä. Välillä on käynyt niin, että muistutus on mennyt pois päältä itsestään. En näe tässä hälytysten tulossa mitään logiikkaa, aina välillä hälytys tulee ja välillä ei.
Onko minulta jäänyt joku tärkeä pointti huomaamatta vai onko puhelimeni susi?
T700 kalenterihälytysongelmat!
jelppiä tänne!
3
358
Vastaukset
- ..............
Ootko varma että hälytys ei ole tullut?k-850:ssä hälytysääni on ainakin niin onneton että sitä ei hevin kuule.
- jelppiä
Olen varma, koska kyllähän se ilmoitus tapahtumasta jää puhelimen näytölle, kunnes sen kuittaa.
- mie täältä
jelppiä kirjoitti:
Olen varma, koska kyllähän se ilmoitus tapahtumasta jää puhelimen näytölle, kunnes sen kuittaa.
Ohjelmistopäivitys saattais auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851262
- 1101133
- 72985
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673