Kone ei lähde enään joka kerralla käyntiin. Näyttää vain mustaa ruutua, virtanappiin syttyy valo ja tuuletin alkaa pyöriä mutta muuta ei tapahdu. Yhdellä foorumilla suositeltiin bios päivitystä. No mutta osaisko joku viisas mulle tuon päivityksen tuon koneen biossille netistä etsiä kun en itse osannut googlea käyttää ;). Löysin vain jonkun maksullisen recovery cd:n.
Muillakin ilmeisesti ollut samaa ongelmaa kyseisen mallin kanssa, voi olla että emo vetelee viimeisiään.
Acer aspire 7004WSMi BIOS päivitys.
7
825
Vastaukset 7
- 13
Jos se ei käyntiin lähde niin miten sen biossin aiot päivittää?
- asdasdasdfefrfe
Kone ei lähde enään joka kerralla käyntiin !
Joutuu vaan yrittämään useamman kerran ennen ku lähtee. - 13
asdasdasdfefrfe kirjoitti:
Kone ei lähde enään joka kerralla käyntiin !
Joutuu vaan yrittämään useamman kerran ennen ku lähtee.Juu sori, taisin lukea vähän hätäsesti. En kyllä usko että biospäivitys tuollaiseen ongelmaan auttaa, veikkaisin että emo vetelee viimeisiään, mutta ainahan sitäkin voi viimeisenä temppuna kokeilla. Tarkista valmistajan sivuilta onko siihen uudempaa päivitystä, sieltä löytyy ohjelma ja ohjeet. Pistä vaikka osoite tänne niin joku jeleppaa jos ei engelska luonnistu.
- Vista_fani
Jos kone alkaa keskenkaiken tolla tavalla sekoilemaan ei bios päivitys taatusta auta vähääkään. Kyseessä on selvä rautavika.
Jos nyt sattumalta onnistuisit saamaan koneen senverran käyntiin että bios päivitys olisi käynnissä ja kone jotenkin sekoaisi kesken kaiken niin se olisi sen emolevyn lopullinen kohtalo.
Jos koneella on vielä jotain arvoa l. ei ole ikivanha niin vie huoltoon jos et itse osaa korjata. Ohjelmistovirhehän tämä ei voi mitenkään olla kun ei edes bios näy ruudulla alussa.- asdfasggg
Eli ei enään mikään tuli terä. Takuuta ei enään ole, ja korjaaminen tulis kalliimmaksi kun uus parempi kone joten itse aion tuota räpätä. Kyseisestä mallista on paljon huonoja kokemuksia lähipiirissäni 3 koneesta emolevy rikki ja kaikissa tämä sama oire. Yksi kone meni takuuhuoltoon, uus emolevy vaihdettiin joka meni parin kuukauden käytön jälkeen uudestaan hajalle.
- 2015
asdfasggg kirjoitti:
Eli ei enään mikään tuli terä. Takuuta ei enään ole, ja korjaaminen tulis kalliimmaksi kun uus parempi kone joten itse aion tuota räpätä. Kyseisestä mallista on paljon huonoja kokemuksia lähipiirissäni 3 koneesta emolevy rikki ja kaikissa tämä sama oire. Yksi kone meni takuuhuoltoon, uus emolevy vaihdettiin joka meni parin kuukauden käytön jälkeen uudestaan hajalle.
täältä, en just tuota 7004 mallia huomannut.
http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_7000.html
- 1one
iskän töistä lakkautettu atk osasto otti ilmaseks koneen netist jostaki tikulle ja sitte tikku romuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2361449Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2681025Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan93781Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48713- 109609
Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27573Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 40481
- 31471
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺47441Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain75440- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407- 30403
- 27400
Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33390Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381