Uusi ur one new pro spencive cladiator jääkaira on uskomaton! Kairasin sillä 60 cm jäätyneeseen maahan asfaltin läpi ja meni että pauke kävi eikä tuntunut tylsyvän ollenkaan. Eilisessä sm pilkissä paukutin menemään 168 reikää eikä tuntunu missään! Eli mullistavin uutuus moneen kymmeneen vuoteen sitten kilpapilkinnän saralla. Hinta kairalla muistaaksen jotain 300-400 egee...
UR ONE NEW PRO SPENCIVE CLADIATOR
5
665
Vastaukset
- gryiop
Itse myös ostin kyseisen kairan ja on todella aivan uskomaton. Eikös terä ole muuten valmistettu samasta aineesta mitä käytetään esim. samurai miekoissa? Ainakin näin kaupassa kerrottiin. Mistä itse ostit kairan? Itse hommasin ruotsista. Suomessahan näitä ei vielä tiettävästi ole. Vai onko? Aivan käsittämätön todella kairata tullaisella kairalla.
- dchmsdbchjsjb
Ur two new spencive cladiator nyt kaupoissa! Uskomaton kaira mm. rakennusalalla porarit käyttää betoni porauksissa tätä kairaa jo ruotsin rakennustyömailla! Uskomaton kevyt porailla jäähän reikiä. Itse ainakin hankin heti ensi viikolla kun kaira saapuu suomen kauppoihin! Mullistavin uutuus sitten viimetalven ur one new spencive cladiatorin! Maksaa jotain 600-800 egee..
- Por An Terä
Samalla kairalla porasin maalämpökaivon reiän, jatkopalaa vaan peräkkäin. Sitten samalla kairalla vielä sain porattua aitatolpille reiät. Kyllähän tuota rautakankenakin on käytetty. Hyvä on peli ollut kun ei ole ottanut "pikkuhommista" nokkiinsa. ja talvella tietenkin kaira poraa reiän jäähän kuin vettä vaan. ;D
- djdkjdjk
Maalampökaivojen kairaamissa poranterissä on samanlaiset terät kun valmisteilla olevassa uudessa jääkairassa UR Xact cladiator mutta kaira ilmestyy markkinoille ehkä noin vasta 3v kuluttua.
- kiinnostunut
moi.
mistä noita e.m UR TWO NEW SPENCIVE CLADIATOR kairoja oikein voi hankkia, kun ei tunnu googlesta löytyvän mitään e.m tuotteesta?
Jos viitsitte ystävällisesti ilmoitella oky01(a)netti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 928435
- 926505
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon626343Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344991Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593630- 453361
- 503305
- 492923
- 562872
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512846