UR ONE NEW PRO SPENCIVE CLADIATOR

IUGGHGHJGHJGH

Uusi ur one new pro spencive cladiator jääkaira on uskomaton! Kairasin sillä 60 cm jäätyneeseen maahan asfaltin läpi ja meni että pauke kävi eikä tuntunut tylsyvän ollenkaan. Eilisessä sm pilkissä paukutin menemään 168 reikää eikä tuntunu missään! Eli mullistavin uutuus moneen kymmeneen vuoteen sitten kilpapilkinnän saralla. Hinta kairalla muistaaksen jotain 300-400 egee...

5

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gryiop

Itse myös ostin kyseisen kairan ja on todella aivan uskomaton. Eikös terä ole muuten valmistettu samasta aineesta mitä käytetään esim. samurai miekoissa? Ainakin näin kaupassa kerrottiin. Mistä itse ostit kairan? Itse hommasin ruotsista. Suomessahan näitä ei vielä tiettävästi ole. Vai onko? Aivan käsittämätön todella kairata tullaisella kairalla.

• dchmsdbchjsjb

Ur two new spencive cladiator nyt kaupoissa! Uskomaton kaira mm. rakennusalalla porarit käyttää betoni porauksissa tätä kairaa jo ruotsin rakennustyömailla! Uskomaton kevyt porailla jäähän reikiä. Itse ainakin hankin heti ensi viikolla kun kaira saapuu suomen kauppoihin! Mullistavin uutuus sitten viimetalven ur one new spencive cladiatorin! Maksaa jotain 600-800 egee..

• Por An Terä

Samalla kairalla porasin maalämpökaivon reiän, jatkopalaa vaan peräkkäin. Sitten samalla kairalla vielä sain porattua aitatolpille reiät. Kyllähän tuota rautakankenakin on käytetty. Hyvä on peli ollut kun ei ole ottanut "pikkuhommista" nokkiinsa. ja talvella tietenkin kaira poraa reiän jäähän kuin vettä vaan. ;D

• djdkjdjk

Maalampökaivojen kairaamissa poranterissä on samanlaiset terät kun valmisteilla olevassa uudessa jääkairassa UR Xact cladiator mutta kaira ilmestyy markkinoille ehkä noin vasta 3v kuluttua.

• kiinnostunut

moi.

mistä noita e.m UR TWO NEW SPENCIVE CLADIATOR kairoja oikein voi hankkia, kun ei tunnu googlesta löytyvän mitään e.m tuotteesta?

Jos viitsitte ystävällisesti ilmoitella oky01(a)netti.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      92
      8435
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6505
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      62
      6343
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4991
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      59
      3630
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3361
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3305
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      49
      2923
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2872
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2846
    Aihe