nuottaverkko

Jäisiä kimalluksia

auringon heijasteissa
välähdyksiä silmissäni
pistoksia rinnoillani

tämän jään päällä
tämä elämänikirjo

- nuottaverkkoni -

mitä pinnalle jää
jos keväänvirraksi
erkanen

Onko kuplissa heijasteita
elämästäni
vaiko riittinen jäänpeitto
yön suojana

ja taivas
jo himmenee.

4

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuplissakin on heijasteita,
      niin kuin kyynelissä.. tai kosketuksessa,
      ajatuksessa - ihan joka paikassa olemme 'me',
      kaikki on suurta kokonaisuutta
      niin tavallista ja niin ihmeellistä
      Kaikki vaikuttaa kaikkeen -
      Jäisiä kimalluksia = Auringon sulattamia pisaroita
      Riitteinen peitto jakaa elämät -
      niin erilaiset,,,,

      • Kaikki vaikuttaa kaikkeen yleensä näin sanotaan,
        kuin koko maailmankaikkeutemme ihmisineen on
        eri elämän vivahteineen suurta kokonaisuutta,
        ja tämä runoni pieni osa siitä.

        Niin samanlaista kuitenkin hiukka erilaista
        on myös runot kuin kirjoittajatkin.

        Kiitos Sinulle kommentistasi ja ei muuta
        kun taas eteenpäin kohti kevään rientoja.


      • *MURUKULTA*
        dolan kirjoitti:

        Kaikki vaikuttaa kaikkeen yleensä näin sanotaan,
        kuin koko maailmankaikkeutemme ihmisineen on
        eri elämän vivahteineen suurta kokonaisuutta,
        ja tämä runoni pieni osa siitä.

        Niin samanlaista kuitenkin hiukka erilaista
        on myös runot kuin kirjoittajatkin.

        Kiitos Sinulle kommentistasi ja ei muuta
        kun taas eteenpäin kohti kevään rientoja.

        Se perhosen siivenisku Atlantin toiselta puolen,
        Mitä se saakaan aikaan - - Myrskyn tänne rannikolle.
        Joskus joku tuntuu niin tutulta -
        Näemme häivähdyksiä jo eletyistä
        muistutus siitä että olemme
        Mikään ei katoa - muoto vain muuttuu
        Perhosen siivenisku onkin kosketus poskelle
        se vain muutti muotoaan...
        Runosi muuttui virraksi minuun
        ja minusta eteenpäin - - näin matka jatkuu...
        Kaikki vaikutta...

        *Hymy* Mukvaa iltaa Dolan!


      • *MURUKULTA* kirjoitti:

        Se perhosen siivenisku Atlantin toiselta puolen,
        Mitä se saakaan aikaan - - Myrskyn tänne rannikolle.
        Joskus joku tuntuu niin tutulta -
        Näemme häivähdyksiä jo eletyistä
        muistutus siitä että olemme
        Mikään ei katoa - muoto vain muuttuu
        Perhosen siivenisku onkin kosketus poskelle
        se vain muutti muotoaan...
        Runosi muuttui virraksi minuun
        ja minusta eteenpäin - - näin matka jatkuu...
        Kaikki vaikutta...

        *Hymy* Mukvaa iltaa Dolan!

        Aika -
        joka kuin odottaa myös tälläpuolen
        perhosen rauhallista siiveniskua läpi
        ilmavirran

        tämän ajankohdan lämpenemistä
        keväseen kohti suveamme.

        Kuin muistoa nuoruusajoiltamme,
        jolloin moniväriset perhoset liitelivät
        läpi ahojen,niittyjen kuin laitumienkin,
        aikaan jolloin luontommekin oli kuin
        ikivihreää
        sinitaivasta - luonnollisimmillaan....

        kuin runous ilman bittejä
        kuin runous ja sulkakynä
        kirjoittajan viattomalla
        tunteella kirjoitettua
        tekstiä.

        Tuon ajatuksenvirran kuin nyt
        puhaltaisin sillä aitoudella saapumaan
        luoksesi että tuomaan tuon nuoruuden
        ikuisen lähteen - annetaan virtojen virrata
        kuin niiden uomilla toisiamme hivenen koskettaa.

        Kiitos -
        hymyillen se
        jokin tee !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe