Jäisiä kimalluksia
auringon heijasteissa
välähdyksiä silmissäni
pistoksia rinnoillani
tämän jään päällä
tämä elämänikirjo
- nuottaverkkoni -
mitä pinnalle jää
jos keväänvirraksi
erkanen
Onko kuplissa heijasteita
elämästäni
vaiko riittinen jäänpeitto
yön suojana
ja taivas
jo himmenee.
nuottaverkko
4
267
Vastaukset
Kuplissakin on heijasteita,
niin kuin kyynelissä.. tai kosketuksessa,
ajatuksessa - ihan joka paikassa olemme 'me',
kaikki on suurta kokonaisuutta
niin tavallista ja niin ihmeellistä
Kaikki vaikuttaa kaikkeen -
Jäisiä kimalluksia = Auringon sulattamia pisaroita
Riitteinen peitto jakaa elämät -
niin erilaiset,,,,Kaikki vaikuttaa kaikkeen yleensä näin sanotaan,
kuin koko maailmankaikkeutemme ihmisineen on
eri elämän vivahteineen suurta kokonaisuutta,
ja tämä runoni pieni osa siitä.
Niin samanlaista kuitenkin hiukka erilaista
on myös runot kuin kirjoittajatkin.
Kiitos Sinulle kommentistasi ja ei muuta
kun taas eteenpäin kohti kevään rientoja.- *MURUKULTA*
dolan kirjoitti:
Kaikki vaikuttaa kaikkeen yleensä näin sanotaan,
kuin koko maailmankaikkeutemme ihmisineen on
eri elämän vivahteineen suurta kokonaisuutta,
ja tämä runoni pieni osa siitä.
Niin samanlaista kuitenkin hiukka erilaista
on myös runot kuin kirjoittajatkin.
Kiitos Sinulle kommentistasi ja ei muuta
kun taas eteenpäin kohti kevään rientoja.Se perhosen siivenisku Atlantin toiselta puolen,
Mitä se saakaan aikaan - - Myrskyn tänne rannikolle.
Joskus joku tuntuu niin tutulta -
Näemme häivähdyksiä jo eletyistä
muistutus siitä että olemme
Mikään ei katoa - muoto vain muuttuu
Perhosen siivenisku onkin kosketus poskelle
se vain muutti muotoaan...
Runosi muuttui virraksi minuun
ja minusta eteenpäin - - näin matka jatkuu...
Kaikki vaikutta...
*Hymy* Mukvaa iltaa Dolan! *MURUKULTA* kirjoitti:
Se perhosen siivenisku Atlantin toiselta puolen,
Mitä se saakaan aikaan - - Myrskyn tänne rannikolle.
Joskus joku tuntuu niin tutulta -
Näemme häivähdyksiä jo eletyistä
muistutus siitä että olemme
Mikään ei katoa - muoto vain muuttuu
Perhosen siivenisku onkin kosketus poskelle
se vain muutti muotoaan...
Runosi muuttui virraksi minuun
ja minusta eteenpäin - - näin matka jatkuu...
Kaikki vaikutta...
*Hymy* Mukvaa iltaa Dolan!Aika -
joka kuin odottaa myös tälläpuolen
perhosen rauhallista siiveniskua läpi
ilmavirran
tämän ajankohdan lämpenemistä
keväseen kohti suveamme.
Kuin muistoa nuoruusajoiltamme,
jolloin moniväriset perhoset liitelivät
läpi ahojen,niittyjen kuin laitumienkin,
aikaan jolloin luontommekin oli kuin
ikivihreää
sinitaivasta - luonnollisimmillaan....
kuin runous ilman bittejä
kuin runous ja sulkakynä
kirjoittajan viattomalla
tunteella kirjoitettua
tekstiä.
Tuon ajatuksenvirran kuin nyt
puhaltaisin sillä aitoudella saapumaan
luoksesi että tuomaan tuon nuoruuden
ikuisen lähteen - annetaan virtojen virrata
kuin niiden uomilla toisiamme hivenen koskettaa.
Kiitos -
hymyillen se
jokin tee !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
