10kk pissailee sisälle

JH

Meillä on 10kk ikänen westie tyttö jolla alkoi ekat juoksut 8kk ikäsenä. Sen jälkeen aloitti uudestaan tuon sisälle pisuttelun.. Vahinkoja sattui sitä ennenkin mut tyylin 1pisut/2vko ja nyt päivittäistä.
Huvittavinta tässä vielä se että pissat on aina keittiössä. Joka kerta ollaan ihan pesuaineilla pisut pesty pois mut ei auta. Kun lähdetään kyläilemään, ihan sama mennäänkö tutun vai vieraan luo, ei vahinkoja käy, yhtään. Oli viikonlopun hoidossa eikä yksiäkään pissoja sisälle.
Pääsee kotona päivällä max 3h välein ulos, viimeiseks ennen nukkumaan menoa ja heti ensimmäiseksi aamulla että pidätyskykyä kyllä löytyy ja lenkitystä en pihtaile..

Voiko olla että se pissan haju vaan imeytynyt niin lujasti kiiinni lattioihin ettei tyttö voi vastustaa?

Vinkkejä?

2

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H&K

      Meillä kaks westienarttua. Nuorempi on vähän vajaa 7kk ja on sisäsiisti, mutta jos koirat on keskenään pitkän (6-8h) päivän kotona, silloin tällöin saattaa lätäkkö olla lattialla, niinku ois aikamies käyny lorottamassa :) Eli siis nuorempi on ollu asialla. Illalla myöhään (n.klo 23) koirat käy pisulla ja aamulla ensimmäisenä ne pääsee ulos. Yöllä pentu jaksaa pidättää. Mikä siinä tosiaan on, että päivällä vahinko on päässyt käymään. Sillä ei oo vielä alkanu ensimmäistä juoksua. Ulkona kyllä merkkailee aika tiuhaan tahtiin, juoksu mahdollisesti on siis tulossa. Minä kans siis toivoisin vinkkejä tähän samaan kuin aloittaja! :)

    • tinddem

      no tää nyt ei paljon auta..luulisin :) mut meillä on 2 vuotias, ei westie vaan yorkshirenterrieri (yorkki) ja pissailee joskus sisälle..no ei nyt ihan joka päivä, ja ulos on oppinut.ja ulkona käytetäänkin, ja itse haluaa. mutta meille sanottiin että koira pissailee sisälle ehkä siksi, koska sillä on ehkä uhmaikä, siis se merkkailee esim. tuoleihin ja sänkyjen jalkoihin..lattioille..oville :) meille sanottiin näin, ja saman henkilön koirallakin on sama juttu, eli uhmaikä ja siksi meidän yorkki saattaa pissiä sisälle :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      183
      3005
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      152
      2098
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      65
      1955
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1419
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      81
      1338
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1284
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      87
      1154
    8. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1100
    9. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1093
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      22
      953
    Aihe