Missä sijaitsee Airbus a330 parhaat istumapaikat, jos haluaa, että edessä ei istu ketään? Onko kenelläkään kokemuksia paikoista 22A ja 22C ?
Finnairin Airbus a330 istumapaikat?
7
3469
Vastaukset
- yessss
Tietysti rivi 1. Ei istu ketään edessä. Pitää kuitenkin hankkia vähän kalliimpi lippu.
- vikavain
vielä parempi on viimeinen rivi, siellä kun takana ole ketään potkimassa
- ei vessajonoo
vikavain kirjoitti:
vielä parempi on viimeinen rivi, siellä kun takana ole ketään potkimassa
että voi myös selkänojaa säätää...ei voi kaikissa koneissa kun takana on vessanovi ja hajut...
Paras paikka on yleensä edessä.
- kukaan ei istu edess
Thaimaalaisissa koneisssa ei ole B-paikkaa millään rivillä, koska se on varattu Budhalle. Mutta katsoppa Finnairin sivulta koneiden istumapaikkakartat.
Vai vielä kokemuksia pitäisi kertoa, keinutuoli on eräs parhaista paikosta....- hipheihiphei
TOSSA SULLE LINKKIÄ NIIN NÄET ETTEI OLE B PAIKKOJA!!!!!!!!! https://secure.paxport.net/finnair/services.xo
- Tollopullo
Ensimmäinen rivi tietysti, ettei kukaan tollo kallista penkkiä taaksepäin. Inhoan sitä yli kaiken ja minulla ja ystävilläni on ollut se tuuri, että ne ainoat taakse työntävät tulevat juuri aina minun tai hänen eteen matkoilla. Tuo pitäisi kieltää, se tekee olosta tukalan. Ei auttanut viimeksi vaikka potkin edessä olevaa tuolia, että sain matkan jotenkin sujumaan, tollo ei tajunnut mistä kyse.
- tuulilasintakana
Ainoat paikat joiden edessä ei istu ketään on ohjaamossa kipparin ja perämiehen paikat.
Sama pätee muidenkin konetyyppien kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1181553
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181076Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016