proteesi jalassa lentäminen?

joopp

Hei, eli mulla on proteesi jalassa joten miten onnistuu lentäminen sen kanssa, kun suunniteltiin kaverin kanssa johki lentämistä. Metallinpaljastimen läpi menoa siis pohdin.

3

1117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etsivä löytää

... kun vain etsii

Ilmailuhallinnon sivuilta http://www.ilmailuhallinto.fi/kysyttya_esineiden_ja_aineiden?id=39043

Kainalo- ja kyynärsauvat, lastat, tuet ja proteesit

Sauvat
      Kyynärsauvat – piikillä tai ilman – saa ottaa lentokoneen matkustamoon mukaan, jos matkustaja tarvitsee niitä tuekseen. Turvatarkastuksen yhteydessä tulee varautua siihen, että ne turvatarkastetaan läpivalaisemalla niin kuin muutkin matkatavarat.

Tuet
      Turvatarkastuksen suhteen on hyvä varautua siihen, että turvatarkastus tehdään käsin, jos tuki hälyttää metallinilmaisinportissa. Jos tuki on mahdollista ottaa pois tarkastuksen yhteydessä, sen voi antaa myös läpivalaistavaksi.

Proteesit
      Jos raaja- tai nivelproteesi hälyttää turvatarkastusportin läpi kuljettaessa, turvatarkastajalle on hyvä kertoa jo ennen portin läpi menoa, että käytät proteesia. Turvatarkastaja suorittaa käsintarkastuksen metallinilmaisinportin läpi kuljettuasi.

• Anonyymi

Mahtaa piipata kivasti jalkaproteesi metallinpaljastimessa 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahtaa piipata kivasti jalkaproteesi metallinpaljastimessa 🤣🤣🤣

Lentäminen käsiproteesin kanssa on paljon hankalampaa. Siinä saa tosissaan huitoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1198
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      334
      678
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      628
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      610
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56